SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
edarawen is ontmaagd met newbie en xtc.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag jullie in de nieuwe topic lijst!
Hoe gaat het? Nog mensen iemand aan de haak geslagen? Andere speciale mijlpalen etc?
Revenge of the nerds has begun. Ik heb ook een date geregeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag jullie in de nieuwe topic lijst!
Hoe gaat het? Nog mensen iemand aan de haak geslagen? Andere speciale mijlpalen etc?
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
edarawen is ontmaagd met newbie en xtc.
wanneer kan ik langskomen om je jaloezie weg te nuemen?quote:
Morgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wanneer kan ik langskomen om je jaloezie weg te nuemen?
Het ontmaagdingsdeel wel... voor de pil had ik gepast gezien mijn verhoogde risico op psychische problemen en mijn recente depressie.quote:
oke, ik trek m'n ape pakkie aan!quote:
edarawen ken ik niet maar ontmaagd met newbie? is dat ook een persoon?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
edarawen is ontmaagd met newbie en xtc.
Aah super! Hoe? En wanneer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Revenge of the nerds has begun. Ik heb ook een date geregeld.
ze reageerde goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Revenge of the nerds has begun. Ik heb ook een date geregeld.
We hebben elkaar ontmaagd gisteren, en toch was het niet slecht en vonden we het allebei lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
Edarrawen, mag ik een heel brutale vraag stellen?Zeg het maar gewoon als het privé is.
Was Newbie ook nog maagd of had die al ervaring?
Hoe weet je of een verhoogd risico op psychische problemen hebt? Zit het in de familie of zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het ontmaagdingsdeel wel... voor de pil had ik gepast gezien mijn verhoogde risico op psychische problemen en mijn recente depressie.
Newbie is de liefste user uit dit topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
edarawen ken ik niet maar ontmaagd met newbie? is dat ook een persoon?
Ah tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
We hebben elkaar ontmaagd gisteren, en toch was het niet slecht en vonden we het allebei lekker
Ik vond het al een vreemde zinsconstructiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Newbie is de liefste user uit dit topic
Hij woont drie uur reizen verderop, hij zit op school nu als het goed is, en ik maak een practicum hier op de uniquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah tof!
en al doende leert men he(dus wat doe je op fok! of is ie nog werken of zo
)
lekker klef.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Newbie is de liefste user uit dit topic
Oh oké, wat lief, allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
We hebben elkaar ontmaagd gisteren, en toch was het niet slecht en vonden we het allebei lekker
Jaquote:
jep... nouja, in eerste instantie beetje vreemd enzo... misschien was mijn timing niet helemaal goed. Maar het volgende gesprek was weer gewoon zoals het daarvoor was. Prima dus! En niet meer het gevoel dat ik iemand voor de gek aan het houden ben, dat is ook beter.quote:
Familiekwaal inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe weet je of een verhoogd risico op psychische problemen hebt? Zit het in de familie of zo?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jep... nouja, in eerste instantie beetje vreemd enzo... misschien was mijn timing niet helemaal goed. Maar het volgende gesprek was weer gewoon zoals het daarvoor was. Prima dus! En niet meer het gevoel dat ik iemand voor de gek aan het houden ben, dat is ook beter.
dus 10-10 is jullie datum en hebben jullie al een foto?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik vind jullie ook allemaal lief hoor!
Nee. Hogeschool Rotterdam studenten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef Maanvis het volgende:
wat, je studeert HR&O!? Bende d'r zo inne!?
Afwachten; zien wel hoe het dan loopt. Ik ben allang blij dat ik weer eens wat ervaring op kan doen met daten. Is lang geleden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik hoop voor je dat het wat wordt, dan
Hogeschool ROtterdam?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef Maanvis het volgende:
wat, je studeert HR&O!? Bende d'r zo inne!?
Wel sneu voor die 25.000 mensen die niet kunnen komen dan. Ik was sowieso van de partij geweest als ik er studeerde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Hogeschool Rotterdam studenten.
Nou dat klinkt als een prima houding op zich!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Afwachten; zien wel hoe het dan loopt. Ik ben allang blij dat ik weer eens wat ervaring op kan doen met daten. Is lang geleden.
gelukkig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Hogeschool Rotterdam studenten.
Dan hadden ze kaartjes moeten kopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel sneu voor die 25.000 mensen die niet kunnen komen dan. Ik was sowieso van de partij geweest als ik er studeerde.
Het zal voor jullie beiden een raar moment zijn geweest, maar gelukkig is die klik er nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jep... nouja, in eerste instantie beetje vreemd enzo... misschien was mijn timing niet helemaal goed. Maar het volgende gesprek was weer gewoon zoals het daarvoor was. Prima dus! En niet meer het gevoel dat ik iemand voor de gek aan het houden ben, dat is ook beter.
Ja daar ben ik ook wel blij om. Met iemand online leren kennen is het altijd afwachten of de fysieke klik enzo er ook wel is... maar die was er dus al... dat was eigenlijk het enige wat er al was. Verder heb ik haar daarna leren kennen via facebook enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het zal voor jullie beiden een raar moment zijn geweest, maar gelukkig is die klik er nogen een ding scheelt, jullie hebben elkaar irl leren kennen, dan je bekentenis nog en t contact is nog ok dus ze vind je blijkbaar leuk voor wie je bent
Zo gaat t meestalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel blij om. Met iemand online leren kennen is het altijd afwachten of de fysieke klik enzo er ook wel is... maar die was er dus al... dat was eigenlijk het enige wat er al was. Verder heb ik haar daarna leren kennen via facebook enzo. Aparte situatie.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:40 schreef Capstan het volgende:
Welterusten allemaal!
Eh, ja, ik bedoel natuurlijk gewoon goedemiddag, maar ik was gisteren weggegaan zonder gedag te zeggen, dus alsnog. Voor de liefhebbers
Waarom heb je me niet gebeld, dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben gewoon met mijn telefoon in de hand in slaap gevallen omdat ik zat te wachten tot je weltrusten zou zeggen, jeweet.
Volgens mij waren die er nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:38 schreef Flepke het volgende:
Oh haaai, ben ik weer![]()
Zijn er foto's van de meet?
Drommels drommels drommels.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij waren die er niet
Ik heb je nummer niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom heb je me niet gebeld, dan?
Hoooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:38 schreef Flepke het volgende:
Oh haaai, ben ik weer![]()
Zijn er foto's van de meet?
Was je opgenomen dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoooi
Hoe was de meet eigelijk? Ben er effe tussen uit geweest!
Je hebt 2 ontmaagdingen gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoooi
Wie is er nog meer ontmaagd danquote:
Doosquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie is er nog meer ontmaagd dan
edit: laat maar, Newbie natuurlijk
Hoe gaat het met jouw Paiq-acties nu, kree?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef kree het volgende:
Zo ik ben er een paar topics tussen uit geweest.
Zie dat onze grote vriend flepke ook weer terug is
Goedemiddag Goedenavond allemaal
Ik zou zeggen, lees het na in het meet-topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoooi
Volgens mij zijn de dames die er lid zijn een beetje op hun retourquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het idee dat paiq een beetje op zijn retour is.Jammer wat ik vind het wel een prettige site
Iedereen hier overdrijft zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees het na in het meet-topic.Behoorlijk wat namelijk.
Afschuwelijk. Alleen die foto-bewonderaars zijn wel tof voor me zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het idee dat paiq een beetje op zijn retour is.Jammer wat ik vind het wel een prettige site
Die heb ik nog nooit gehad. Welke site is wel goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Alleen die foto-bewonderaars zijn wel tof voor me zelfvertrouwen.
Het gaat me ook meer om de mystery guest op zich.quote:
Ik heb er welgeteld drie gehad. Maar nooit wat van ze gehoord, verder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Welke site is wel goed?
Nog steeds 3 contacten en geen reacties meer gehad op mijn laatste vragen, dus ik wacht het maar weer even afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw Paiq-acties nu, kree?
Hier precies hetzelfde. Leuke gesprek daarna niet meer online. Als ze over een week nog niet gereageerd hebben delete ik ze allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nog steeds 3 contacten en geen reacties meer gehad op mijn laatste vragen, dus ik wacht het maar weer even af
Ik weet niet, ik zit er verder niet, is toch ook ergens een topic over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Welke site is wel goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo krijg je die foto bewonderaars en dan kan je ze een bericht sturen maar dat kost dan weer credits, dus eigenlijk heb je er niets aan. Maar het idee van foto's beoordelingen en daten verwerk ik ook in mijn projectconcept, dus wel grappig om mee te maken.![]()
Vaak komt het nadat ze een Oneliner hebben aangenomen niet eens tot een gesprek, omdat ze dan al niet eens meer online zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Leuke gesprek daarna niet meer online. Als ze over een week nog niet gereageerd hebben delete ik ze allemaal
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zit er verder niet, is toch ook ergens een topic over?Zo veel sites maar geen enkele waarvan ik het idee heb dat iets is. Sowieso ga ik er niet voor betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo krijg je die foto bewonderaars en dan kan je ze een bericht sturen maar dat kost dan weer credits, dus eigenlijk heb je er niets aan. Maar het idee van foto's beoordelingen en daten verwerk ik ook in mijn projectconcept, dus wel grappig om mee te maken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vind je iemand leuk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
Gelukkig.
Ik kan nog vallen op meisjes van mijn eigen leeftijd.
Oh ja goedenavond.
Ook zo cheeasy:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
Gelukkig.
Ik kan nog vallen op meisjes van mijn eigen leeftijd.
Oh ja goedenavond.
Weetje wat het nadeel is van de meeste sites, meeste melden zich 1 keer aan en komen nooit meer terug, schiet gewoon niet op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel sites maar geen enkele waarvan ik het idee heb dat iets is. Sowieso ga ik er niet voor betalen
Ik zou lachen als iemand zei dat hij flepke heette...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ook zo cheeasy:
Meisje valt (letterlijk) op/tegen me / ik duw haar omver & val er tegen/bovenop:
"Oh je / ik val(t) nu al op je/me, ik heb me nog niet eens voorgesteld, hoi ik ben flepke *hand geven +)
Ik heet flepke!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zou lachen als iemand zei dat hij flepke heette...
Soort van.quote:
Wat leuk voor je!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van.![]()
Maar ik heb nog 4 lessen volleybal om daar achter te komen.
Ik ben er echt enorm slecht in trouwens.
Daarom ben ik ook wel een beetje klaar met die sites.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje wat het nadeel is van de meeste sites, meeste melden zich 1 keer aan en komen nooit meer terug, schiet gewoon niet op.
Fijn dat het gisteren zo goed ging met Newbiquote:
Tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van.![]()
Dank jequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook wel een beetje klaar met die sites.
[..]
Fijn dat het gisteren zo goed ging met Newbi
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
je vraagt alleen dr nummer, lekker boeiend hoe je het vraagt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vragen is voor homo's.
"Geef je nummer even zodat we X kunnen doen komend weekend."
Nog beter, ervoor zorgen dat ze jou nummer vraagt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal opdringerig overkomen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nah, voorkomt weer een hoop mindgames + straalt onzekerheid uit als je het vraagt:
-Mag ik je nummer?
Ja je mag hem hebben maar dan moet je wel x
Nee je mag hem (nog) niet hebben *stoute spelende blik*
Hoezo wil je mijn nummer?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en, het houdt het spannend, laat hem maar moeite doen
Nu officieel verkeringquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je
We hebben nu verkering want Newbie is lief
Ja precies wat ik ook heb, raar maar die vrouwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Leuke gesprek daarna niet meer online. Als ze over een week nog niet gereageerd hebben delete ik ze allemaal
Hoezo vierlessen volleybal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van.![]()
Ik ben het met Chocolate-chick eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Flepke het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh god, hebben we haar ook weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben het met Chocolate-chick eens.
Tof, veel plezier enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ga vanavond naar een concert toe.
Ik weet niet hoe oud ze is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof!Hoe ziet ze der uit? Hoe oud is ze?
Tell me more, tell me more.lalalaa
Bwehehehe, klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is.
Ze heeft zwart haar, blauwe ogen.
Ze ziet er wel een beetje uit als het type BB ping me skatje.
Maar ze was wel heel lief me de hele tijd tips geven omdat ik natuurlijk enorm slecht was.![]()
Oh ja en ze lacht leuk om mijn faalende volleybalacties.
Van?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ga vanavond naar een concert toe.
Bal kan je beter zo slaan *laat zien*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is.
Ze heeft zwart haar, blauwe ogen.
Ze ziet er wel een beetje uit als het type BB ping me skatje.
Maar ze was wel heel lief me de hele tijd tips geven omdat ik natuurlijk enorm slecht was.![]()
Oh ja en ze lacht leuk om mijn faalende volleybalacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |