Dat is eigenlijk best wel logisch.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:33 schreef JaimyLee het volgende:
Je zult het resultaat zien in haar reactie, misschien vind ze het ok, misschien vat ze het verkeerd op.
Hoezo den kje dat danquote:
Leek me wel toepasselijk hier.quote:Te koop aangeboden: Kruk en 2 meter sterk touw.
T.e.a.b.
Wat bedoel je met "vat ze het verkeerd ofzo"? Ben je bang dat ze nu denkt dat jij haar leuk vindt? Want dan vat ze het dus juist niet verkeerd op...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Alleen dat heb ik ongeveer een half uur geleden gedaan en nu ik hier zo zit denk ik echt van KUT wat heb ik gedaan mischien vat ze het verkeerd ofzo?
Nee ik bedoel dat ik niet een stalker ofzo lijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "vat ze het verkeerd ofzo"? Ben je bang dat ze nu denkt dat jij haar leuk vindt? Want dan vat ze het dus juist niet verkeerd op...
Lolquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef Zandman030 het volgende:
Rustig maar Steve, als ze door jou doorgesausd wilt worden krijg je dat nummer wel.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef Nightwulf het volgende:
Groot kans dat ze naar de politie gaat, sexuele intimidatie enzo
Hoe kun je zo stom zijn zeg, haar nummer vragen![]()
Waar moet dat heen met deze wereld
Nummers vragen is het nieuwe stalken! Hell yeahquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef Nightwulf het volgende:
Groot kans dat ze naar de politie gaat, sexuele intimidatie enzo
Hoe kun je zo stom zijn zeg, haar nummer vragen![]()
Waar moet dat heen met deze wereld
En dan nog wel via hyvesquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:53 schreef iScrim het volgende:
[..]
Nummers vragen is het nieuwe stalken! Hell yeah
Heb je al aan haar vagjin mogen zitten?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Oké ik heb haar nummer nu ben met haar aan het Whatsfappen
heeuh
Sorry ik ga geen pics posten mischien zit ze ook op FOK! want ze weet wel wat van die memes enzoquote:
De vriendin van TS zit op FOK!.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Sorry ik ga geen pics posten mischien zit ze ook op FOK! want ze weet wel wat van die memes enzo
Geen aandacht meer aan geven. Misschien dat ze dan wel spijt krijgt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:07 schreef Crocodi1e het volgende:
Ja ze vind me niet leuk ben ik achter gekomen.
Nee gek hé als ze weken met TS praat en hij dan opeens net wanneer ze hem vertrouwt hij haar begint te versieren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:07 schreef Crocodi1e het volgende:
Ja ze vind me niet leuk ben ik achter gekomen.
Vragen is voor homo's.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
je vraagt alleen dr nummer, lekker boeiend hoe je het vraagt
Ik vind dat nogal opdringerig overkomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vragen is voor homo's.
"Geef je nummer even zodat we X kunnen doen komend weekend."
Nog beter, ervoor zorgen dat ze jou nummer vraagt.
Nah, voorkomt weer een hoop mindgames + straalt onzekerheid uit als je het vraagt:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal opdringerig overkomen
Nou en, het houdt het spannend, laat hem maar moeite doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nah, voorkomt weer een hoop mindgames + straalt onzekerheid uit als je het vraagt:
-Mag ik je nummer?
Ja je mag hem hebben maar dan moet je wel x
Nee je mag hem (nog) niet hebben *stoute spelende blik*
Hoezo wil je mijn nummer?
Uhu maar voor de man in kwestie neemt de kans van het nummer krijgen af als hij het lief vraagt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en, het houdt het spannend, laat hem maar moeite doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |