Ik zie daar slechts een Nederlandstalige pagina.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:32 schreef draaijer het volgende:
Daarom is de website ook alleen maar in het turks te lezen. Sterk verhaal
Dit vreemde en verdacht bedrijfjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet gekeken wie of wat er op dat adres zit.
ze kunnen toch een tolk aanvragen, dus waarom zou je dan ''inburgeren''quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt het ook verdraaien:
Die arme drommels moesten veelal wachten op de taxi met de daarbij oponthoud bij geregelde stoplichten en ander verkeershinder.
Dus schadevergoeding en een fiets cadeau.
Om Geenstijl te quoten: Vond de PvdA het eerst nog 'buitengewoon onsmakelijk' om te discussiëren over wiens schuld het was dat buut'nlaanders hier leven, de Toon van het Debat is veranderd.
Dus dit kan er ook wel bij. We zijn sterren in "lullen als brugman".
Nou verbaas me!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie daar slechts een Nederlandstalige pagina.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb vele jaren van mijn leven (en geld) weggegooid aan mijn studie, als studeren nu gratis wordt moet ik dat ook maar terugkrijgen?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel als internationaal recht bepaalt dat het al gratis had moeten zijn.
Uiteraard doet dat er wel toe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, de 'onderbouwing' is hetzelfde. Geen aanspraak maken op zieligheid als je niet zielig bent. Ze waren er zelf bij toen ze gingen emigreren.
Ik zie dit http://www.stichtinginburgeringsleed.nl/index.php?lang=nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef DrMabuse het volgende:
http://www.stichtinginbur(...)1&Itemid=108&lang=nl
Blijkbaar inmiddels aangepast.
Debiel en lachwekkend.
Wat heeft de belastingdienst met Inburger leed te maken?
Rechtsboven op de Turkse vlag klikken. De Nederlandse versie van die site is nog leeg:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft herhaaldelijk dat de site in het Turks is opgesteld. Waar kan ik dat Turks zien?
Bronquote:Een speciale stichting claimt namens Turkse inburgeraars een schadevergoeding bij de Nederlandse staat.
De afgelopen jaren hebben tienduizenden Turken een inburgeringscursus gevolgd in Turkije, om naar Nederland te mogen komen. Enkele weken geleden schafte minister Donner de cursus af, omdat die in strijd blijkt te zijn met het Associatieverdrag tussen de EU en Turkije.
De Stichting Inburgeringsleed bereidt nu een claim voor. De totale kosten van de claim worden geschat op 104 miljoen euro. Advocaat Coskun zegt dat de deelnemers enkele duizenden euro's aan kosten hebben gemaakt.
Wat jij neerzet is geen Turks- Marokkaans hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:58 schreef DrMabuse het volgende:
Nederlandse vertaling vonden ze niet nodig.
Zegt genoeg.
Doelgroep is belangrijker.
Google translate zegt dat het Turks isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef DrMabuse het volgende:
Ben niet thuis daarin....ik ben Nederlander.
Welke taal is het dan?
Berbers?
Verrek ik zie het nu ook...............
Het is latijns, standaard meegeleverd tekst bij site templates om een beeld te creeren hoe template + tekst eruit ziet. Moeten ze nog aanpassen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef DrMabuse het volgende:
Ben niet thuis daarin....ik ben Nederlander.
Welke taal is het dan?
Berbers?
Verrek ik zie het nu ook...............
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Google translate zegt dat het Turks is
http://translate.google.nl/
Trap dat stukkie tekst maar in auto detect
http://www.lipsum.com/quote:Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.
quote:In tegenstelling tot wat algemeen aangenomen wordt is Lorem Ipsum niet zomaar willekeurige tekst. het heeft zijn wortels in een stuk klassieke latijnse literatuur uit 45 v.Chr. en is dus meer dan 2000 jaar oud. Richard McClintock, een professor latijn aan de Hampden-Sydney College in Virginia, heeft één van de meer obscure latijnse woorden, consectetur, uit een Lorem Ipsum passage opgezocht, en heeft tijdens het zoeken naar het woord in de klassieke literatuur de onverdachte bron ontdekt. Lorem Ipsum komt uit de secties 1.10.32 en 1.10.33 van "de Finibus Bonorum et Malorum" (De uitersten van goed en kwaad) door Cicero, geschreven in 45 v.Chr. Dit boek is een verhandeling over de theorie der ethiek, erg populair tijdens de renaissance. De eerste regel van Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", komt uit een zin in sectie 1.10.32.
hahaha dat stuk bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
http://www.lipsum.com/
[..]
Voor mensen met "inburgeringsleed" vind ik ze op al die foto's wel verdomd vrolijk kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:58 schreef Dlocks het volgende:
Rechtsboven op de Turkse vlag klikken. De Nederlandse versie van die site is nog leeg:
http://www.stichtinginburgeringsleed.nl/index.php?lang=nl
Oh, okquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Disana zegt dat de website in het Nederlands is. Dat is dus niet waar. Dat is het puntje!
Ik vind 3 van de 4 er ook verdomd niet-Turks uitzien trouwens, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor mensen met "inburgeringsleed" vind ik ze op al die foto's wel verdomd vrolijk kijken
[ afbeelding ]
Dat zijn de juristen die een deel van de in te brengen Euro 6.750.000 achterover gaan drukken (27.000*250)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind 3 van de 4 er ook verdomd niet-Turks uitzien trouwens, of ligt dat aan mij?
Boeien, de moerstaal van alle aanvragers is Turks, logisch om die site in het Turks op te zetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef DrMabuse het volgende:
Site is een zooitje.
Voor als je Nederlands spreekt.
En de kinderen dan? De kleinkinderen en hun kinderen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef LXIV het volgende:
Zijn er al plannen voor een monument van de slachtoffers van inburgering?
Komop, een paar maanden studeren voor levenslang recht op uitkeringen en huisvesting over de rug van een ander volk. Dat is toch niet teveel gevraagd? Moet daar nu ook al schadevergoeding voor toegekend worden?
Er moet een stichting komen: NOOIT MEER INBURGERING, die de belangen van de slachtoffers van de inburgeringsholocaust behartigd. En niet alleen voor die 27000 Turken, maar voor alle honderdduizenden mensen die slachtoffer geworden zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Oud_student het volgende:
[..]
En de kinderen dan? De kleinkinderen en hun kinderen?
Zij zullen in de toekomst aanpraak maken voor een vergoeding voor de onderdrukking en het leed dat hun is aangedaan!!
Dat die site er (alleen) in het Turks is, onderstreept nog eens de minachting voor Nederland en het gebrek aan discipline om de Nederlandse taal te leren. Wel de lusten, niet de lasten. En liefst nog een zak geld toe ook; zo werkt het voor sommigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef remlof het volgende:
Boeien, de moerstaal van alle aanvragers is Turks, logisch om die site in het Turks op te zetten.
www.move2australia.com.au is ook in het Nederlands![]()
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat die site er (alleen) in het Turks is, onderstreept nog eens de minachting voor Nederland en het gebrek aan discipline om de Nederlandse taal te leren. Wel de lusten, niet de lasten. En liefst nog een zak geld toe ook; zo werkt het voor sommigen.
Kan Donner verder niks aan doen hoor, het is niet dat ze nu geld terugeisen omdat die cursus is stopgezet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
Slimme zet van Donner![]()
Kunnen we wachten op de volgende groep die geld terug gaat eisen?
Prima... je vindt het dus wenselijk dat groepen Turkse migranten zich in Nederland vestigen, zonder dat we enige eisen aan ze kunnen stellen op het gebied van taalvaardigheid? Ze wonen en leven in Nederland, maar spreken de Nederlandse taal slecht of helemaal niet. Ondertussen wensen ze wel gebruik te maken van allerhande voorzieningen in dit land.quote:
Als het blanke Nederlanders zijn zet de Telegraaf er wel een actie voor op. Zo niet schoppen ze het onderuit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
Slimme zet van Donner![]()
Kunnen we wachten op de volgende groep die geld terug gaat eisen?
De meeste Turken die ik ken zijn trouwens harde werkers en over het algemeen spreken ze aardig Nederlands.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien een ideetje voor Geert Wilders trouwens: de Stichting Migratieleed, voor autochtone Nederlanders hebben geleden onder de komst van slecht-geïntegreerde migranten. Niet dat zoiets hard valt te maken, maar ach... met een beetje fantasie.
Dat hebben we in Europees verband (of bilateraal) nou eenmaal zo afgesproken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima... je vindt het dus wenselijk dat groepen Turkse migranten zich in Nederland vestigen, zonder dat we enige eisen aan ze kunnen stellen op het gebied van taalvaardigheid? Ze wonen en leven in Nederland, maar spreken de Nederlandse taal slecht of helemaal niet. Ondertussen wensen ze wel gebruik te maken van allerhande voorzieningen in dit land.
Ik heb niet zozeer moeite met het toelaten van migranten, maar vind het absurd dat we daar kennelijk geen eisen aan mogen stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |