abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102954027
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wat een krakkemikkige Joomla site :')
Dan heb je nog niet gekeken wie of wat er op dat adres zit. :)
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:37:40 #152
137949 Disana
pi_102954149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:32 schreef draaijer het volgende:

Daarom is de website ook alleen maar in het turks te lezen. Sterk verhaal
Ik zie daar slechts een Nederlandstalige pagina.
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:39:52 #153
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102954228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dan heb je nog niet gekeken wie of wat er op dat adres zit. :)
Dit vreemde en verdacht bedrijfje
http://www.adem-mc.nl/

:')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_102954429
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je kunt het ook verdraaien:

Die arme drommels moesten veelal wachten op de taxi met de daarbij oponthoud bij geregelde stoplichten en ander verkeershinder.
Dus schadevergoeding en een fiets cadeau.

Om Geenstijl te quoten: Vond de PvdA het eerst nog 'buitengewoon onsmakelijk' om te discussiëren over wiens schuld het was dat buut'nlaanders hier leven, de Toon van het Debat is veranderd.
Dus dit kan er ook wel bij. We zijn sterren in "lullen als brugman".
ze kunnen toch een tolk aanvragen, dus waarom zou je dan ''inburgeren''
alleen maar gedoe :{w

http://www.freak-search.c(...)de_boel_te_belazeren
pi_102954510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie daar slechts een Nederlandstalige pagina.
Nou verbaas me!

OffTopic
Flauw grapje "Of heb je een google translate integratie filter erop zitten"
pi_102954535
Ik ga mijn schoolgeld terugvragen, want dat was ook weggegooid geld :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:49:56 #157
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_102954583
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik heb vele jaren van mijn leven (en geld) weggegooid aan mijn studie, als studeren nu gratis wordt moet ik dat ook maar terugkrijgen?
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Wel als internationaal recht bepaalt dat het al gratis had moeten zijn.
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe, de 'onderbouwing' is hetzelfde. Geen aanspraak maken op zieligheid als je niet zielig bent. Ze waren er zelf bij toen ze gingen emigreren.
Uiteraard doet dat er wel toe.

Als bijvoorbeeld morgen blijkt dat de belastingdienst 10% meer dan WETTELIJK is toegestaan op jouw inkomen heeft ingehouden en de overheid toegeeft dat er geen wettelijke ofwel juridische basis was om de 10% extra in te houden dan ga jij -en iedere Nederlander met jou- verhaal halen bij de overheid om die 10% terug te krijgen.

Of zeg jij dan ook:

"Ik wist hoeveel belasting ik moest betalen en heb dit ook gedaan. Ik was er zelf bij. Dat de overheid dit wettelijk gezien niet had mogen inhouden is niet relevant. Laat die teveel betaalde belasting maar zitten. Dat hoef ik niet terug."

Idemdito met een studie. Stel dat morgen blijkt dat de overheid maximaal 500 euro per jaar in rekening had mogen brengen en dit ook toegeeft door alsnog het maximum op 500 euro per jaar te zetten.

Hoeveel blanke autochtone (oud)studenten zullen dan zeggen onderstaande zeggen?

"Ja, ik was er zelf bij en heb zelf voor die studie gekozen. Ik ga dus geen verhaal halen en wil het teveel betaalde geld niet terug.".

Ik denk dat jij één van de weinige bent die bovenstaande zal zeggen. Ik gok dat minimaal 90% van de studenten het wettelijk gezien teveel betaalde collegegeld terug gaan vragen. En gelijk hebben ze.
pi_102954681
http://www.stichtinginbur(...)1&Itemid=108&lang=nl

Blijkbaar inmiddels aangepast.

Debiel en lachwekkend.

Wat heeft de belastingdienst met Inburger leed te maken?
pi_102954727
Disclaimer
There are no translations available.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi leo risus, mollis nec adipiscing mollis, volutpat a arcu. Praesent vitae erat tellus, euismod laoreet lacus. Nam dapibus cursus odio nec lobortis. Fusce sagittis condimentum nulla a elementum. Ut convallis tristique odio mollis hendrerit. In a nibh quis lorem egestas feugiat eu in orci. Donec erat urna, adipiscing sit amet facilisis volutpat, ullamcorper eu velit.

Vivamus ut lacus eu turpis suscipit pellentesque sit amet ac libero. Cras auctor, velit vel rutrum interdum, nulla diam ullamcorper eros, sed fringilla urna erat non neque. Proin iaculis, dui mollis bibendum semper, enim est tempor massa, at gravida tellus ipsum quis massa. Nullam sed ligula nec neque suscipit semper et quis erat. Donec porttitor lectus a mauris ultricies consequat.

* Kwaliteit
* Service & Diensten
* Klantvriendelijkheid

Pellentesque scelerisque tellus et mauris aliquet eu consequat tellus lobortis. Phasellus nulla neque, pretium ac varius ut, elementum et nunc. Vivamus sagittis, metus in accumsan rutrum, risus lacus blandit neque, eu sollicitudin dolor elit ut tellus. Pellentesque quam turpis, pretium elementum adipiscing sit amet, venenatis vitae velit. Nam eget turpis libero, at dapibus eros. Nullam sed ligula nec neque suscipit semper et quis erat. Donec porttitor lectus a mauris ultricies consequat.
pi_102954737
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef DrMabuse het volgende:
http://www.stichtinginbur(...)1&Itemid=108&lang=nl

Blijkbaar inmiddels aangepast.

Debiel en lachwekkend.

Wat heeft de belastingdienst met Inburger leed te maken?
Ik zie dit http://www.stichtinginburgeringsleed.nl/index.php?lang=nl

http://www.stichtinginburgeringsleed.nl/ en klik vervolgens op de NL vlag
pi_102954748
"Over de Stichting

Binnenkort meer informatie hierover."
pi_102954777
Site is een zooitje.

Voor als je Nederlands spreekt.
pi_102954810
Begrippenlijst

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi leo risus, mollis nec adipiscing mollis, volutpat a arcu. Praesent vitae erat tellus, euismod laoreet lacus. Nam dapibus cursus odio nec lobortis. Fusce sagittis condimentum nulla a elementum. Ut convallis tristique odio mollis hendrerit. In a nibh quis lorem egestas feugiat eu in orci. Donec erat urna, adipiscing sit amet facilisis volutpat, ullamcorper eu velit.

Vivamus ut lacus eu turpis suscipit pellentesque sit amet ac libero. Cras auctor, velit vel rutrum interdum, nulla diam ullamcorper eros, sed fringilla urna erat non neque. Proin iaculis, dui mollis bibendum semper, enim est tempor massa, at gravida tellus ipsum quis massa. Nullam sed ligula nec neque suscipit semper et quis erat. Donec porttitor lectus a mauris ultricies consequat.

* Kwaliteit
* Service & Diensten
* Klantvriendelijkheid

Pellentesque scelerisque tellus et mauris aliquet eu consequat tellus lobortis. Phasellus nulla neque, pretium ac varius ut, elementum et nunc. Vivamus sagittis, metus in accumsan rutrum, risus lacus blandit neque, eu sollicitudin dolor elit ut tellus. Pellentesque quam turpis, pretium elementum adipiscing sit amet, venenatis vitae velit. Nam eget turpis libero, at dapibus eros. Nullam sed ligula nec neque suscipit semper et quis erat. Donec porttitor lectus a mauris ultricies consequat.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:58:06 #164
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_102954884
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Je schrijft herhaaldelijk dat de site in het Turks is opgesteld. Waar kan ik dat Turks zien?
Rechtsboven op de Turkse vlag klikken. De Nederlandse versie van die site is nog leeg:

http://www.stichtinginburgeringsleed.nl/index.php?lang=nl

Turkse versie staat wel content op:

http://www.stichtinginburgeringsleed.nl/index.php?lang=tr

Denk dat draaier dat bedoeld.

--EDIT--

Wat draaier dus al schreef. :P
pi_102954902
quote:
Een speciale stichting claimt namens Turkse inburgeraars een schadevergoeding bij de Nederlandse staat.

De afgelopen jaren hebben tienduizenden Turken een inburgeringscursus gevolgd in Turkije, om naar Nederland te mogen komen. Enkele weken geleden schafte minister Donner de cursus af, omdat die in strijd blijkt te zijn met het Associatieverdrag tussen de EU en Turkije.

De Stichting Inburgeringsleed bereidt nu een claim voor. De totale kosten van de claim worden geschat op 104 miljoen euro. Advocaat Coskun zegt dat de deelnemers enkele duizenden euro's aan kosten hebben gemaakt.
Bron

Ik snap wel de frustratie van de Turkse cursisten. Als je voor die cursus geld gaat betalen en het gaat vervolgens afgeschaft worden vanwege het verdrag, dan zou ik ook mijn geld terugeisen en enkel het geld dat aan die cursus werd verschaft.
pi_102954904
Nederlandse vertaling vonden ze niet nodig.

Zegt genoeg.

Doelgroep is belangrijker.
pi_102954919
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:58 schreef DrMabuse het volgende:
Nederlandse vertaling vonden ze niet nodig.

Zegt genoeg.

Doelgroep is belangrijker.
Wat jij neerzet is geen Turks- Marokkaans hoor. :')
pi_102954968
Ben niet thuis daarin....ik ben Nederlander.

Welke taal is het dan?

Berbers?

Verrek ik zie het nu ook...............
pi_102955047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef DrMabuse het volgende:

Welke taal is het dan?

Berbers?

Google translate zegt dat het Turks is
http://translate.google.nl/

Trap dat stukkie tekst maar in auto detect
pi_102955062
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef DrMabuse het volgende:

Welke taal is het dan?

Berbers?

Het is latijns, standaard meegeleverd tekst bij site templates om een beeld te creeren hoe template + tekst eruit ziet. Moeten ze nog aanpassen.
pi_102955115
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Google translate zegt dat het Turks is
http://translate.google.nl/

Trap dat stukkie tekst maar in auto detect
Uiteraard :')

quote:
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.
http://www.lipsum.com/
quote:
In tegenstelling tot wat algemeen aangenomen wordt is Lorem Ipsum niet zomaar willekeurige tekst. het heeft zijn wortels in een stuk klassieke latijnse literatuur uit 45 v.Chr. en is dus meer dan 2000 jaar oud. Richard McClintock, een professor latijn aan de Hampden-Sydney College in Virginia, heeft één van de meer obscure latijnse woorden, consectetur, uit een Lorem Ipsum passage opgezocht, en heeft tijdens het zoeken naar het woord in de klassieke literatuur de onverdachte bron ontdekt. Lorem Ipsum komt uit de secties 1.10.32 en 1.10.33 van "de Finibus Bonorum et Malorum" (De uitersten van goed en kwaad) door Cicero, geschreven in 45 v.Chr. Dit boek is een verhandeling over de theorie der ethiek, erg populair tijdens de renaissance. De eerste regel van Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", komt uit een zin in sectie 1.10.32.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2011 15:05:18 ]
pi_102955119
Yep ik zie het nu ook.

Maakt het eigenlijk nog meer bizar.
pi_102955149
Paramı geri ver Hollanda

27000 mağdur
2010 yılında Hollanda’da 27.000 den fazla kişi aile birlesimi icin uyum imtihanlarına tabi tutuldu. Uyum sınavları Hollanda’da yasal ikamet için bir zorunluluktu. Ìki hafta önce bakan Donner bu sınavı kaldırmaya karar verdi. Devlet bunu bir haksızlık olarak gördüğü için değil, ileride doğacak zararları önlemek için yaptı.

Aykırılık
Bu uyum kursunun gerekliliği ile ilişkili Hollanda mevzuatının, Avrupa Birliği ile Türkiye arasındaki anlaşmalara açıkça aykırı olduğu tespit edilmiştir. Hükümet, bu nedenle yurt dışındaki Hollanda vatandaşı olmayan Türk vatandaşları için uygulanan bu sınavı kaldırdı.

Tazminat
Hükümetin bu zorunluluğu tek taraflı olarak kaldırması birçok kişi için çok büyük bir destek olmuştur. Türkiye'de ki eşinizin Hollanda’ya gelmesi artık çok daha hızlı olacaktır. Doğal olarak birçok kişi tarafından son haftalarda şu soru ortaya çıkmaktadır : "Ben uyum sınavı için yaptığım masrafları devletten geri alabilirmiyim ?" .
Bu sorunun cevabı olumludur diyebiliriz. Hükümetin uygulamiş olduğu bu mevzuat’dan dolayı bir vatandaş zarar görmüşse bunu sivil mahkemeler yoluyla hasar ve tazminat davası açarak telafi ettirebilir.
Hükümetin bu mevuzattaki sorumluluğu, haksız fiil kapsamında bu tür bir ihlalin olmaması gerektiği fikrine dayanır. Bunun en iyi bir şekilde telafi edilmesi gerekir, örneğin tazminat ödeyerek. Yasadışı mevzuat gerekçesiyle dava açabilme imkanı ilk defa 1969 yılında tanındı. Yüksek Mahkeme o zaman, kanun nedeniyle nedeniyle haksız hukuk eylemleri oluşabileceğini Pocketbooks II-arrest kararı ile tespit etti.

Büyük bir grup eşini Türkiye’den getirebilmek için bu haksız kanun uygulamasından dolayi masraflar yapmış olmaları nedeniyle aldatılmışlardır. Bu masraflar kişiden kişiye göre değişkenlik göstereceği gibi fazla da olabilir. Yapılan uyum sınavı sayısınca ve buna bağlı olarak masraflar da artmıştır. Unutulmamalıdır ki yapılan masraflar arasında, kitap ve uçak masrafları, muhasebe masrafları, diğer ulaşım ve yurtdışı telefon masrafları gibi masraflar da vardır. Son olarak ta , manevi tazminattan söz edebiliriz. Bu zarar da eşlerin uzun zaman birbirlerini özlemle beklemesi gerçeği ile bağlantılıdır. Genel olarak bütün bu hesapları topladığımızda bu da ortalama 4.500,- euro olarak hesaplanabilir.

Uyum Yasası Kursu Mağdurları Vakfı
De Stichting Inburgeringsleed (SI) – Uyum Yasası Kursu Mağdurları Vakfı - bu yanlış uyum testine tabi tutulan kişileri temsil eden tek kurumdur. SI ilk kurum olarak mağdur kişileri temsilen hükümete karşı toplu bir dava açılmasından yanadır. SI müzakereler ve pazarlıklar sırasında mağdurların menfaati doğrultusunda uğraş vermek istiyor.

Vakfımızın yapacağı çalışmalar mağdurların yapacakları başvurulara bağlıdır. Ne kadar çok mağdur müracaat ederse, vakfin hükümetle pazarlık gücünü arttıracaktır. Nihayetinde, toplu hareket etmek herkesin mefaatinedir, çünkü mağdurlar lehine açılacak bir toplu dava muhakkak ki daha ekonomik olacaktır. Mağdurların ferdi olarak açacakları bir davada avukat masrafı ¤4.000,- euro olacaktır. Bunun yanısıra mağdurların bir de mahkeme kayıt, mübaşir ve icra gibi masrafları olacaktır. Bununla birlikte toplam masraflar 5.000.- Euroya çıkacaktır.

Vakfımız mağdurlara, toplu bir dava açmaları için imkan sunmaktadır. Kişi başına istenen masraf 250,- euro dur. Bu miktar sadece dava için olmayacak, aynı zamanda müzakereler ve dava dışında mağdurların çıkarlarını savunmak için kullanılacaktır.

SI acilen mağdur olarak kayıt yaptırmanızı ve SI’ ya üye olmayan diğer mağdurları bilgilendirerek kayıda davet etmenizi bekliyor.
pi_102955176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uiteraard :')

[..]

http://www.lipsum.com/

[..]

hahaha dat stuk bedoel ik niet. :)
pi_102955203
GOOGLE TRANSLATE

Geef me mijn geld terug Nederland

27.000 slachtoffers
Meer dan 27.000 mensen in Nederland voor gezinshereniging in 2010 waren afhankelijk van de naleving examens. Compliance onderzoeken zijn een noodzaak voor rechtmatig verblijf in Nederland. Uitkijkend over Donner besloten om dit examen te verwijderen twee weken geleden. Het ziet als een onrecht aan de staat, niet gemaakt om toekomstige verliezen als gevolg te voorkomen.

Tegenstrijdigheid
In verband met de behoefte aan deze cursus in overeenstemming met wetgeving in Nederland, is duidelijk in strijd met de overeenkomsten tussen de Europese Unie en Turkije zijn geïdentificeerd. De overheid, dus niet een burger van Nederland in het buitenland voor de Turkse burgers toegepast op het examen opgeheven.

Vergoeding
De overheid eenzijdige afschaffing van de eis voor veel mensen is een grote steun. Turkije is nu veel sneller dat je partner komt naar Nederland. Natuurlijk, veel mensen in de afgelopen week door de volgende vraag: "Kan ik aan te passen aan het staatsexamen voor mijn kosten? ' .
Kan zeggen dat het antwoord op deze vraag positief is. Wordt toegepast op de overheid een burger is beschadigd als gevolg van deze mevzuat'dan deze civiele vordering tot schadevergoeding via de rechter door het openen van de schadevergoeding en de respons op immunotherapie.
Mevuzattaki van de overheid de aansprakelijkheid uit onrechtmatige daad mag niet worden gebaseerd op het idee van een dergelijke schending. Dit moet de beste manier om, te compenseren, bijvoorbeeld door te betalen vergoeding. Illegale in 1969, werd erkend voor het eerst de mogelijkheid om een ​​rechtszaak tegen de wetgeving te openen. Het Hof van Cassatie in die tijd, kan als gevolg van de wet een gevolg zijn van de onrechtvaardige acties van de wet portemonnee II-arrest werd bepaald door het besluit.

Een grote groep van Turkije om zijn vrouw te brengen als gevolg van de oneerlijke toepassing van de wet aldatılmışlardır kosten, omdat ze gemaakt zijn. Deze kosten variëren van persoon tot persoon, omdat er kan worden aangegeven door. Het examen van het aantal compliance en daarmee de hogere kosten. Immers, de kosten tussen het boek en vliegtuigen kosten, administratiekosten, zijn er ook andere kosten zoals vervoer en internationale telefoonkosten. Tot slot kunnen we verwijzen naar de niet-geldelijke compensatie. Deze schade is gekoppeld aan het feit dat het koppel lange tijd verlangend te wachten op elkaar. In het algemeen, verzamelen we al deze berekeningen, een gemiddelde van 4.500, - kan worden berekend in euro's.

Stichting Cursus voor Slachtoffers Wet Naleving
De Stichting Inburgeringsleed (SI) - Naleving van de Wet Stichting voor Slachtoffers van natuurlijk - dit is de enige instelling die de verkeerde mensen afhankelijk van de naleving testen. SI als de eerste instantie om een ​​slachtoffer dat een collectieve rechtszaak tegen de regering in het voordeel van de opening te vertegenwoordigen. Tijdens de onderhandelingen, en de onderhandelingen in overeenstemming met de SI moeite wil geven ten voordele van de slachtoffers.

Slachtoffers, zullen ze werken zal afhangen van de toepassingen van onze stichting. Wanneer u contact opneemt als vele slachtoffers van wat de stichting zal de onderhandelingspositie van de overheid te verhogen. Op het einde, tot ieders collectieve actie mefaatinedir, want het slachtoffer zal worden geopend in het voordeel van een openbaar proces zal zeker zuiniger. Openers als lid van de slachtoffers in een rechtszaak, advocaat kosten ¤ 4.000, - Euro zal zijn. Daarnaast zal een slachtoffer 'te registreren, de rechtbank, deurwaarder kosten en de uitvoering moeten zijn. Toch zal de totale kosten Euro 5.000 .-.

Slachtoffers in onze stichting, biedt een collectieve kans om een ​​rechtszaak te verkennen. De gewenste kosten per persoon 250, - Euro. Dit bedrag zal niet alleen voor de zaak, maar ook uit de onderhandelingen en de zaak zal worden gebruikt om de belangen van de slachtoffers te verdedigen.

Registreren als een slachtoffer van dringende SI en SI 'nemen, of wacht op u aan de derde entry uit te nodigen in het informeren van de andere slachtoffers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')