Ha!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:50 schreef Gamer_V het volgende:
Als Olmos niet bestaat hoop ik dat ie gaat bekvechten met Harry
De echte dexterspanning mis ik tot nu toe juist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Selestha het volgende:
Interessante trailer voor aflevering 4. Het is weer ouderwets spannend! Ik ben heel benieuwd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Goede scene
Nu 3 kijken.
Tsja dat is persoonlijk denk ik. Ik vind het spannend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De echte dexterspanning mis ik tot nu toe juist.
De andere dexterspanning is er nog wel. Wat anders doen, een half uur later terug komen, hopend dat de nieuwe ep gedownt is. Helaas. Volgende keer beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja dat is persoonlijk denk ik. Ik vind het spannend.
ohhhh usenetquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De andere dexterspanning is er nog wel. Wat anders doen, een half uur later terug komen, hopend dat de nieuwe ep gedownt is. Helaas. Volgende keer beter.
Dit kunnen we inmiddels ook wel vergeten, Dexter heeft het al over twee personen gehad. En die chick die met Hanks in bed lag was vastgebonden door Olmos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Twijfel na deze aflevering ook meer over of Olmos geen soort Harry is. Na de vorige aflevering was ik van gedachte dat dat gewoon iets van fans die overal iets inlezen en meer zien dat er was. Maar omdat er deze aflevering zo spastisch geen interactie tussen Olmos en die gevangene werd getoond, begin ik ook te twijfelen.
Niet gemoord? Ben je de Tooth Fairy vergeten? "Teen Ass, Nipple Parade en Spanked"quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:29 schreef LadiesMan217 het volgende:
Ik vind dat altijd so sick die rituele moorden..Maar het ziet er naar uit dat we hier een heel seizoen van krijgen..
Overigens heeft Dexter zelf de laatste 2 afleveringen niet gemoord. Ik heb het niet eens gemist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |