De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wutquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou eigenlijk een standaard meisje met hoofddoek voor![]()
En Coban heeft een blij gekleurde hoofddoek, omdat ze zei dat ze vroeger ze wilde dragen om de kleurtjes
[..]
Ik ben het meest Arische persoon in deze SC.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Ik heb nu:
Merel: brunette
Dalando: blond
Flippiee: brunette met blauwe ogen
bbq: donkerblond
Ezechielk: bruin
Te vroeg jongen, ik slaap bijna al. Slaapwangen alles.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Ik heb nu:
Wat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Weten dat ik daar niet woon ^^
Ik ben donkerblondquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Ik heb nu:
Jij bent regelmatig op meets toch?quote:
Jeejquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hahah merel
Je hebt wel gelijk beetje, ik heb wel felle hoofddoeken maar draag ik nooit.
oja jouw pic heb ik ook gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben het meest Arische persoon in deze SC.
ik ben blond heb blauwe ogen en een typisch Nederlandse gezichtsbouw... Ben ik nu raar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te vroeg jongen, ik slaap bijna al. Slaapwangen alles.
Dua? Fout goed wat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
Dua? Fout goed wat?
DALANDO: ben jij donkerblond?
neejohquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
Ik stel bij BBQ een man voor van 20, niet echt gespierd ofzo maar ook niet dik, altijd een goed humeur, bruin haar en dat dan een beetje kort. Klopt het?
Oh ja dan doe je toch kleurtjes?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Ik draag het liefst zwarte hoofddoek maar dan lijk ik heel bleek omdat ik te wit voor turk ben.
@surinaamsekip: diegene op tc ben ik niet
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben donkerblond![]()
En Ez is blond als ik het me goed herinner.
Dat is correct.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oja jouw pic heb ik ook gezien
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik ben blond heb blauwe ogen en een typisch Nederlandse gezichtsbouw... Ben ik nu raar?
Fout. Blond haar, blauwe ogen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
Dua? Fout goed wat?
DALANDO: ben jij donkerblond?
Oh ja, dat heb ik ooit gezegd in de tijd dat NB nog goed liep toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja ik ben volgens jouw beeld heel serieus.
Bbq is lang en dunquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
Ik stel bij BBQ een man voor van 20, niet echt gespierd ofzo maar ook niet dik, altijd een goed humeur, bruin haar en dat dan een beetje kort. Klopt het?
Nieuwsgierigheid is menselijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik ben wel regelmatig op meets, altijd wel erg gezellig en ik ben nieuwsgierig
Nope, MK heeft grotendeels gelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
Ja, toen in de tijd van de zomervakantie met 6 topics in een nacht enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ooit gezegd in de tijd dat NB nog goed liep toch?
Dat korte doelde ik op zijn haarquote:
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
bij jou denk ik iemand met justin bieber chepsel
Ik ook. Ik ga wel Nederland kijken trouwens. Waar weet ik alleen nog niet.quote:
Bekend gegeven, dit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik ben wel regelmatig op meets, altijd wel erg gezellig en ik ben nieuwsgierig
Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ben altijd bang dat ik bekenden ga tegenkomenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hou van kleurtjesquote:
omg ik ga nu druiven etenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Ugh, ik zit druiven te eten van zo'n tros, dus ik pak blind druiven, pak ik zo'n halfbruine en stop hem zonder te kijken in mijn mond. Gadverdamme.
jij bent moddervet denk ik grgrquote:
O ja Nederland is morgen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga wel Nederland kijken trouwens. Waar weet ik alleen nog niet.
[..]
Bekend gegeven, dit.
Wat boeit het als je een bekende tegenkomt? Is mij ook al eens gebeurd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ben altijd bang dat ik bekenden ga tegenkomen
[..]
Ik hou van kleurtjes
Gelijk een baas!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Maar Ez heb ik al genoeg gezien is niet echt een meet meer, gewoon bier drinken met die man
Jep. Daarom dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent moddervet denk ik grgr
[..]
O ja Nederland is morgen.
Niet de halfrotte eten, dat is een afrader.quote:
Dankjequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef coban het volgende:
BBQ is wel een baas, zo baas dat als hij een gat in zijn hoofd heeft nogsteeds een baas is
Vriendjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Maar Ez heb ik al genoeg gezien is niet echt een meet meer, gewoon bier drinken met die man
Ja, maar meestal toch minder behoefte aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat boeit het als je een bekende tegenkomt? Is mij ook al eens gebeurd.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef Integraalfiets het volgende:
Wie is hier nog nooit naar een FOK!-meet geweest?
- Ik
- Ik
Tevens moeten wij volgende meet ook eens een groene rakker roken. Zal voor mij het eerst in 8 jaar zijn, dat wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe durf je die over te slaan, discriminatiequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet de halfrotte eten, dat is een afrader.
WAT SCHATTIGquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankjenu begin ik ook helemaal rood te worden enzo zovan ohh, ik word baas gevonden.
![]()
Nooit zomaar wat zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ikNouja, ik zei ook maar wat.
En blond?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het is wel ongeveer net zo lang op dit moment maar het zit niet zo.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe durf je die over te slaan, discriminatie
Ach, dan heb je wel een onderwerp om een keer over te babbelen als je die persoon weer ziet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vriendjes
[..]
Ja, maar meestal toch minder behoefte aan.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Integraalfiets het volgende:
- Integraalfiets
- BBQSausage
- coban, the superman
Daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tevens moeten wij volgende meet ook eens een groene rakker roken. Zal voor mij het eerst in 8 jaar zijn, dat wel.
ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef Integraalfiets het volgende:
- Integraalfiets
- BBQSausage
- Coban
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef Integraalfiets het volgende:
- Integraalfiets
- BBQSausage
- Coban
- Dientje12
Ik ook niet meer.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
WAT SCHATTIG
Hah rollen omgedraaid enzulks
OMG IK TROUW MET MEquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik ben een blonde negert, wie valt er op blonde negerts?
Heb je een vrouwelijke plasser?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik ben een blonde negert, wie valt er op blonde negerts?
Hahah er zijn nooit rellen waar ik benquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, dan heb je wel een onderwerp om een keer over te babbelen als je die persoon weer ziet.
"Heb jij die rel om Merel meegemaakt?!![]()
![]()
"
Hooiquote:
iK ZIT ION DE BUURT TOCHquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Donkerblond. Vroeger was ik wel heel licht blond.
Truste lieve flipsquote:
ik ben gewest maar werd toen gewoed omdat, ik iedereen had geslagen dosquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef Integraalfiets het volgende:
- Integraalfiets
- BBQSausage
- Coban
- Dientje12
- Dalando
Plaats een andere username daar. Krentenbol. ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah er zijn nooit rellen waar ik ben
[..]
Hooi
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ben gewest maar werd toen gewoed omdat, ik iedereen had geslagen dos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Ik snij jou ogen uit en prop ze in mijn schedel en neem jou haar over als pruikquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef coban het volgende:
Mensen die niet bruin haar en bruine ogen hebbenvloekt nooit
bfgquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb trouwens lenzen, ik had een bril, hihi.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik snij jou ogen uit en prop ze in mijn schedel en neem jou haar over als pruik
Zal er goddelijk uitzien
stroquote:
ikken niequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Integraalfiets het volgende:
- Integraalfiets
- BBQSausage
- Coban
- Dientje12
- Dalando
- Plastic_zak
Hahaha denk het ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik snij jou ogen uit en prop ze in mijn schedel en neem jou haar over als pruik
Zal er goddelijk uitzien
Nee, je bent een baasquote:
Jongen waarmee ik date heeft bruin haar en groenbruine ogenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef coban het volgende:
Mensen die niet bruin haar en bruine ogen hebbenvloekt nooit
Ohja, krentenbol.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Plaats een andere username daar. Krentenbol. ofzo.
quote:
hoihoiquote:
Ik wil ook kuiltjes maar ik ben niet schattig genoegquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jongen waarmee ik date heeft bruin haar en groenbruine ogen![]()
En kuiltjes als hij lacht
[..]
Ohja, krentenbol.
Dat heb ik ook vind je mij nu ook leuk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, Mono is geen ginger. En heeft een ziel.quote:
ja goed chil gewerkt vandaag beetje rijden en orders pikken. is nu sociale werkplaats bij ons lachen met al die halvenquote:
Maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ALLE BLONDJES EN RODE ENE KALE MENSEN NU UIT DIT TOPIC
Zegt de kip.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omggg hotquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Ohja, krentenbol.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Mono is geen ginger. En heeft een ziel.
en als iemand terminale kanker heeft, dan is ie ook kaalquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ook. Zo een tegen de zon. "quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef coban het volgende:
ALLE NIET MAROKKAANSE EN NIET TURKSE MENSEN DIE OOK GEEN VROUW ZIJN OPROTTEN
AHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAA
quote:
watquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
en als iemand terminale kanker heeft, dan is ie ook kaal
Ik ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil ook kuiltjes maar ik ben niet schattig genoeg
Picsquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vind je mij nu ook leuk?
[ afbeelding ]
Daarom, ik dacht al. Donkerblond was het toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Mono is geen ginger. En heeft een ziel.
Sociale werkplaatsquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja goed chil gewerkt vandaag beetje rijden en orders pikken. is nu sociale werkplaats bij ons lachen met al die halven
Tevens bruin haar + bruine ogen kan echt niet he
Hihi sowiesoquote:
komt goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:40 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, tot het volgende topic dan maar hè..
hoeft nietquote:
Uhuquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, ik dacht al. Donkerblond was het toch?
ik heb ook een zonnebril op sterkte jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Zo een tegen de zon. " [ afbeelding ] "
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik draag zo'n vierkante bigsize carnavalsbril
gr grquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, dat krijg je als je twee topic tegelijk leestquote:
Oh, die van mij is niet op sterkte. Een doodnormale Ray Ban P.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik heb ook een zonnebril op sterkte ja
Daaagquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:40 schreef BBQSausage het volgende:
Wat een geweldig geheugen heb ik ookquote:
Niet want heb ik nietquote:
Flo-Rida ofzoo of T-Pain ofzo ofzo offzo???quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb zo'n balkjes bril van die ene neger ben zijn naam vergeten
KANYE WEST.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Flo-Rida ofzoo of T-Pain ofzo ofzo offzo???
Kanye west.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb zo'n balkjes bril van die ene neger ben zijn naam vergeten
Je had wel bruin haar toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet want heb ik niet![]()
Ja lachen, die mensen zijn allemaal zwaar autistisch (FOKKERSS) pallets benoemen met; die 129 stuks ipv koffie en in de war raken als iets niet staat waar het hoort en alles weer recht op tafel liggen en alles bekijken omdat het nieuw is
geweldig
Ja ach even is leuk, gelukkig gescheiden pauzes en gescheiden ruimtesquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je had wel bruin haar toch?
Ik kan me iets van een foto herinneren
Hihi wat leuk
zou je niet gaan cammenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
Ik kan alle liedjes van eminem meerappen
Chek mij baas zijn
2009quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
Chek mij baas zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Tijd steken in eminemquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
Chek mij baas zijn
Bij jounhad ik juist blond in gedachtenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ach even is leuk, gelukkig gescheiden pauzes en gescheiden ruimtes
En ik ben bijna hele tijd alleen aan het werk, orders pikken of met de auto pakketjes ophalen/wegbrengen![]()
Jup bruin haar en grijs/groene ogen
Sociaal zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ach even is leuk, gelukkig gescheiden pauzes en gescheiden ruimtes
En ik ben bijna hele tijd alleen aan het werk, orders pikken of met de auto pakketjes ophalen/wegbrengen![]()
Jup bruin haar en grijs/groene ogen
Heb ik al gedaanquote:
Ik denk dat jij allochtoon bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Integraalfiets het volgende:
Hoe denken jullie dat ik er uit zie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Dun denk ik dat welquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Integraalfiets het volgende:
Foutquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk dat jij allochtoon bent
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
WAAAAAUUUUWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
strakkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Justin bieber kapsel, bruin haar bruin/groene ogen. Klein, net als justin bieber.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Integraalfiets het volgende:
half buitenlands en zulksquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Bij jounhad ik juist blond in gedachten
Ja je bent wel hele tijd aan het praten met andere magazijn medewerkers (helen zegmaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sociaal zeg
Ik heb donkerblond haar en blauw/groene ogen.
JAAAAHAHHHHAHHH EEN WINNAAAARquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef coban het volgende:
[..]
Justin bieber kapsel, bruin haar bruin/groene ogen. Klein, net als justin bieber.
Mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Echt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
JAAAAHAHHHHAHHH EEN WINNAAAAR
Skeer times.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef JApieman het volgende:
armleuning van bureaustoel valt ineens eraf
quote:
JB Kapsel wel op moment (haren net gewassen), blond haar, blauwe ogen, 1.78.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef coban het volgende:
[..]
Justin bieber kapsel, bruin haar bruin/groene ogen. Klein, net als justin bieber.
Mja
he man echt kut voor je, ik hoop dat je erover heen komtquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef JApieman het volgende:
armleuning van bureaustoel valt ineens eraf
Cursus pottenbakken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
Weet iemand nog een leuke date die ik met jongen kan doen?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
Nja 80% van nederlandse jochies heeft jb kapsel dus tjah
Ik niet want ik heb swag ik heb die stylo die die andere boy niet heeft ik ga mee met de flowquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
Bloemschikken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
KLBquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
Klacht een joekel van een spin ontdekken vlakbij je bed :"(
STRANDquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
wow jij bent net mij maar dan heb ik groene ogen want als ik mn haar net heb gewassen zit het ook altijd zo plat enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:48 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
JB Kapsel wel op moment (haren net gewassen), blond haar, blauwe ogen, 1.78.
Haha tuurlijk blond altijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:48 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
JB Kapsel wel op moment (haren net gewassen), blond haar, blauwe ogen, 1.78.
deze dit en dattequote:
Verschrikkelijk he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
quote:
quote:
Is het veel te koud voorquote:
Antiklacht: Arachnofobiequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
Klacht een joekel van een spin ontdekken vlakbij je bed :"(
Hahahaquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb swag ik heb die stylo die die andere boy niet heeft ik ga mee met de flow
Whoesjjjjj
Massage cursus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he.
[..]
[..]
[..]
Is het veel te koud voor
Doe maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:49 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mij hier posten?
Weet ik nog niet, we moeten nog wat bedenken, maar ik heb m vandaag nog gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Merel wanneer is de volgende date
Ja, hij stuurde een DM erover.quote:
Misschien net iets too much..quote:
god nee, lekker uitwaaien je hebt toch wel een trui ofzo? neem een hond mee en laat die daar rennen gaaf man! Daarna lekker eten enzulks uiteindelijk krijg je het toch wel weer lekker warmquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he.
[..]
[..]
[..]
Is het veel te koud voor
Ja, en nu moet je een foto gewoon van je piel posten in een spoilerquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:49 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mij hier posten?
Relatie bijna?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, we moeten nog wat bedenken, maar ik heb m vandaag nog gezien
[..]
Ja, hij stuurde een DM erover.
[..]
Misschien net iets too much..
ja mij een PMquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
AJAJAJAJJAJAJAquote:
waarom haat iedeeen hem ook alweer?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
AJAJAJAJJAJAJA
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
joe riet mei meintquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, en nu moet je een foto gewoon van je piel posten in een spoiler![]()
iedereen denkt dat is haar van integraal fiets maar nee iedereen kijkt en schrikt
ik niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Volgens mij kreeg iedereen een DM van Pz
Valt mee hoor. Stelt niet zo veel voor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey toevallig, mij ook al.quote:
Ja ik ook 1 keerquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ook al.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ja maar het strand is een pokkeneind weg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
god nee, lekker uitwaaien je hebt toch wel een trui ofzo? neem een hond mee en laat die daar rennen gaaf man! Daarna lekker eten enzulks uiteindelijk krijg je het toch wel weer lekker warmwarme chocomelk drinken en zulks
Nog nietquote:
Wauwquote:
Ik kreeg een tip van een betrouwbaar persoon. Wie ben ik om dan niet de poging te wagen het muziekstuk te beluisteren?quote:
ver weg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar het strand is een pokkeneind weg.
[..]
Nog niet
[..]
Wauw
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Dalando! Vond jij de laatste shadow of Israphel ook zo spannend?![]()
Hey psssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey psssstVoorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och sorry
xxquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom negeren jullie mij
hey cobannetjequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk bij de
Het voelt als ongewenste intintiminieteien
Die serie is gewoon beter dan alle series op TV bij elkaarquote:
Hoezoquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
welke?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef Ezechielk het volgende:
2e nummer, de CD is nu al goedgekeurd.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey psssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dat vonden wij mooi.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ja.. Oke, dat is wel meer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ver weg?
jij woont toch in de randstad?
Ik moet 2 uur rijden om bij het strand te komen
Bijna 200 km naar scheveningen
eng manquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die serie is gewoon beter dan alle series op TV bij elkaar
En die reus dan WTF
Luister 4e nummerquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef Ezechielk het volgende:
2e nummer, de CD is nu al goedgekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |