quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
WAT SCHATTIG
Hah rollen omgedraaid enzulks
OMG IK TROUW MET MEquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik ben een blonde negert, wie valt er op blonde negerts?
Heb je een vrouwelijke plasser?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik ben een blonde negert, wie valt er op blonde negerts?
Hahah er zijn nooit rellen waar ik benquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, dan heb je wel een onderwerp om een keer over te babbelen als je die persoon weer ziet.
"Heb jij die rel om Merel meegemaakt?!![]()
![]()
"
Hooiquote:
iK ZIT ION DE BUURT TOCHquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Donkerblond. Vroeger was ik wel heel licht blond.
Truste lieve flipsquote:
ik ben gewest maar werd toen gewoed omdat, ik iedereen had geslagen dosquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef Integraalfiets het volgende:
Wie is hier nog nooit naar een FOK!-meet geweest?
- Integraalfiets
- BBQSausage
- Coban
- Dientje12
- Dalando
Plaats een andere username daar. Krentenbol. ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah er zijn nooit rellen waar ik ben
[..]
Hooi
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ben gewest maar werd toen gewoed omdat, ik iedereen had geslagen dos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Ik snij jou ogen uit en prop ze in mijn schedel en neem jou haar over als pruikquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef coban het volgende:
Mensen die niet bruin haar en bruine ogen hebbenvloekt nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |