Eerlijk gezegd niet, ik heb een beeld bij bepaalde mensen en ik vind het prima om dat zo te houden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Zijn jullie eigenlijk echt benieuwd naar wie achter de usernames zitten?
Dat is al heel lang zoquote:
Ja echte hè. Straks vragen ze nog of ik een biertje kom drinken en shit. De hel.quote:
Eigenlijk wel, maar niet bij iedereen, alleen echte kutusers en leuke users. Rest is niet zo interessant.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Zijn jullie eigenlijk echt benieuwd naar wie achter de usernames zitten?
Biertje drinken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja echte hè. Straks vragen ze nog of ik een biertje kom drinken en shit. De hel.
Haha heb ik ook bij iedereenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, ik heb een beeld bij bepaalde mensen en ik vind het prima om dat zo te houden.
Jij. Dus jij vind dat het verboden is?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had hem laatst weer teruggedraaid.
Ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij. Dus jij vind dat het verboden is?
Is goed.quote:
Wie vind van niet, steekt nu zijn hand opquote:
Nu? Straks?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een kwartier van Eze af woon
[..]
Wanneer?
Ik stel me bij jou eigenlijk een standaard meisje met hoofddoek voorquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik niet weet hoe iemand eruit ziet dan creëer ik een bepaald beeld in m'n hoofd
quote:
Ja ik ben volgens jouw beeld heel serieus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, ik heb een beeld bij bepaalde mensen en ik vind het prima om dat zo te houden.
Weten dat ik daar niet woon ^^quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een kwartier van Eze af woon
[..]
Wanneer?
Donkerblondquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Ik heb nu:
Merel: brunette
Dalando: blond
Flippiee: brunette met blauwe ogen
bbq: donkerblond
Ezechielk: bruin
| Forum Opties | |