Ja ach even is leuk, gelukkig gescheiden pauzes en gescheiden ruimtesquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je had wel bruin haar toch?
Ik kan me iets van een foto herinneren
Hihi wat leuk
zou je niet gaan cammenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
Ik kan alle liedjes van eminem meerappen
Chek mij baas zijn
2009quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
Chek mij baas zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Tijd steken in eminemquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
Chek mij baas zijn
Bij jounhad ik juist blond in gedachtenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ach even is leuk, gelukkig gescheiden pauzes en gescheiden ruimtes
En ik ben bijna hele tijd alleen aan het werk, orders pikken of met de auto pakketjes ophalen/wegbrengen![]()
Jup bruin haar en grijs/groene ogen
Sociaal zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ach even is leuk, gelukkig gescheiden pauzes en gescheiden ruimtes
En ik ben bijna hele tijd alleen aan het werk, orders pikken of met de auto pakketjes ophalen/wegbrengen![]()
Jup bruin haar en grijs/groene ogen
Heb ik al gedaanquote:
Ik denk dat jij allochtoon bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Integraalfiets het volgende:
Hoe denken jullie dat ik er uit zie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Dun denk ik dat welquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Integraalfiets het volgende:
Foutquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk dat jij allochtoon bent
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
WAAAAAUUUUWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
strakkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Justin bieber kapsel, bruin haar bruin/groene ogen. Klein, net als justin bieber.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Integraalfiets het volgende:
half buitenlands en zulksquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Bij jounhad ik juist blond in gedachten
Ja je bent wel hele tijd aan het praten met andere magazijn medewerkers (helen zegmaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sociaal zeg
Ik heb donkerblond haar en blauw/groene ogen.
JAAAAHAHHHHAHHH EEN WINNAAAARquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef coban het volgende:
[..]
Justin bieber kapsel, bruin haar bruin/groene ogen. Klein, net als justin bieber.
Mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |