Dan ziet het oog een bezwete dame die haar best doet om haar lijf nog mooier te krijgen dan het al is, ongeacht ingesnoerde tieten of niet.quote:
Precies, dat oog kijkt later maar weer, als ik fris gedoucht benquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan ziet het oog een bezwete dame die haar best doet om haar lijf nog mooier te krijgen dan het al is, ongeacht ingesnoerde tieten of niet.
Maar nu, heb je nu dan gewoon gerend met de verzwikte enkel? Heb je daar geen last van gehad dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Seven. het volgende:
Ik ben weer gaan rennen met mijn superdeluxe sportsok op verzwikte enkel. Kreeg wéér kramp, de helft van 2,5 km afgemaakt zonder dat ding, ging véél beter.
was een leuke titel geweest, met ingesnoerde tieten door weer en wind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan ziet het oog een bezwete dame die haar best doet om haar lijf nog mooier te krijgen dan het al is, ongeacht ingesnoerde tieten of niet.
Zooo idd..dat is écht niet goed. Voor een vrouw is de sportbh even belangrijk als de schoenenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
was een leuke titel geweest, met ingesnoerde tieten door weer en wind.
Maar jullie hebben gelijk hoor, ik kom ze ook wel eens tegen,dat bij elke stap d`r tiet tegen d`r kin slaat. Ik denk dan wel eens oei oei, dat moet slecht zijn.
Serieus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Zooo idd..dat is écht niet goed. Voor een vrouw is de sportbh even belangrijk als de schoenenZelfs bij cup a oid..
quote:
quote:Denk nooit dat je te kleine borsten hebt voor het dragen van een sport-bh. Zelfs kleine borsten zijn gevoelig voor schokken die je lichaam ondergaat tijdens het sporten en op den duur dreigen die trillingen de vezels van het bindweefsel te beschadigen. Ook al heb je cup A, een sport-bh is altijd nodig om je te beschermen tegen het sneller uitzakken van de borsten etc.. Je kan niet je borsten trainen; hoeveel je ook sport. Er zitten geen spieren in, alleen de spieren erachter, je borstspieren, kun je trainen om je borsten in vorm te houden. Houding en een goede sport-bh zijn daarbij onmisbare aanvulling.
Het is ook absoluut niet mijn ding..maar het zijn flinke schokken die je borsten krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Moehaha, ik heb aadus ik hoef niet
![]()
Ik heb gewoon een gewone BH, heb er sowieso maar 4 ofzo, en die zitten prima, lingerieshizzle is zo niet mijn ding.. 't gaat toch uit op 't moment dat een ander het ziet..
Bij mij blijft er juist nog meer dan genoeg overquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef Sarabi het volgende:
Shockabsorbers zijn inderdaad niet erg mooibij mij blijft er ook niets van over
Maar dat is wel fijn met lopen![]()
Morgen zo vroeg mogelijk proberen te lopen
Meestal in dit topic, kom ze alleen nooit tegen tijdens het hardlopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoog oestrogeengehalte de laatste dagen, dit topic
Je staat erbij!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef scrub_nurse het volgende:
hej ik sta niet in de OP,hoe regel ik dat?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoog oestrogeengehalte de laatste dagen, dit topic
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:55 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil rechtsedirecte wel tegenkomen tijdens het lopen...
* douche-eendje rent naar schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |