Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook leuk, zus is ook op zoek naar een promotieplek binnen de letteren (dus lastig) en zoekt dus ook naar mogelijkheden qua beursen etc. Blijkt er een of andere regeling te zijn om meer allochtone jongeren de wetenschap in te helpen.
Maarrrrrr daar zijn zus en ik niet allochtoons genoeg voor![]()
Wat ik ervan begreep moesten óf je beide ouders in het buitenland geboren zijn, of één van beide én jijzelf. Harhar.
Disclaimer: ik vind het sowieso wat bijzonder dat er zo'n beurs is speciaal voor allochtonen terwijl het voor iedereen lastig is momenteel, maar dat terzijde![]()
Geen idee hoe dat met jou zou zitten. Achja, moeten we het maar op eigen kracht proberen, net als de restquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.
Ach, op zo'n sollicitatie zullen ze me iig niet vragen of ik wel goed Nederlands spreek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat met jou zou zitten. Achja, moeten we het maar op eigen kracht proberen, net als de rest
ha ik wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.
bij mij zijn ze altijd verbaasd dat ik überhaupt Nederlands spreekquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ach, op zo'n sollicitatie zullen ze me iig niet vragen of ik wel goed Nederlands spreek.
Zoek je nog een promotieplek dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bij mij zijn ze altijd verbaasd dat ik überhaupt Nederlands spreek
Soms is 'van niet Westerse komaf' ook nog een criterium!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ha ik wel!niet dat ik er verder iets aan heb, maar toch
![]()
en hialles goed hier? ik moet hier toch maar weer wat vaker gaan posten denk ik
Zo dan!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
Netjes!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
Goed hoor muks. Je ziet er prachtig uit nu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
En datte natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed hoor muks. Je ziet er prachtig uit nu.
Hoi lieve schatquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: broodje pindakaas
T: Aachener print
L: broodje met hazelnootpasta
T: cashewnootjes
D: kip madras
T: druiven
nee ik ben al voorzienquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel goed muks
[..]
Zoek je nog een promotieplek dan?
Thanks, ik doe daar ook echt mijn best voor ! Ik heb vanavond ook gewoon 45 minuten gefietst, tegen de wind in het grootste deel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Muks!!
Muks, wat een prestatie! Met de kunde die je hebt dan blijft het zo en dan kom je nooit meer veel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat het bevalt! Jouw figuur 'kennende' zal het met de blub wel meevallen, dat komt vast goed! Jij at (eet?) iig altijd primaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee ik ben al voorzienik bedoelde ook eigenlijk 'ze' in het algemeen, niet speciaal 'ze' bij sollicitatiegesprekken
![]()
@Maria: goedwerk en nieuwe woonplaats bevallen goed! ben alleen ietsie blubberiger dan ik zou willen
(al weet ik niet hoe veel teveel precies want ik durf niet op de weegschaal
)
en met jou dan?inmiddels afgestudeerd toch?
![]()
Ik heb ook teveel blub (gemeten laatst), maar daar wordt aan gewerkt
Ik ben inderdaad afgestudeerd, dus ik ben nu op zoek naar een baan/promotieplek
De eerste lijkt waarschijnlijker dan de tweede, al is er op het front van het eerste nog niet veel succes geboekt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Met -23 kun je prima stukjes fietsen. Of wandelen, nog beter, krijg je het lekker warm van!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Winter met temperaturen van -23 hier in het VK voorspeldtoch maar eens op zoek naar een autootje
Ik vraag me soms af of jij niet te gefocussed bent op het niet leuk vinden dan op het wel leuk vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, het is maar goed ook denk ik, dat ik geen tijd heb voor de clubjes.. zelfs de fietsclub doet aan toga parties... en nee, ik houd niet van verkleden (tenzij voor een toneelstuk) om vervolgens een biertje te gaan drinken: ik ga gewoon liever een biertje drinken
eehm, hoe ik eruit zie?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha Vik, wat fijn dat je het zo druk hebt! Wat een welkome verandering zal dat zijn!
herkenbaar!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Dames.
Ik hoorde net dat er naar me gevraagd wordt, dus even een levensteken(had niet door dat het misschien niet zo netjes is om na al die jaren mee posten ineens met de noorderzon te verdwijnen
wilde ook niet met veel kabaal mijn vertrek aankondigen en dan een paar dagen later weer terugkomen
). Het gaat goed met me, ik heb het erg druk en ik merk dat ik het leuker vind om hier live mee te posten dan om 's avonds als het alweer heel ergens anders over gaat nog eens een duit in het zakje te doen
. En live mee posten gaat niet meer, helaasch. Ik wil veel doen en dan moet ik keuzes maken en het gevolg daarvan is dat ik veel minder op Fok! zit, of althans minder wil toegeven aan het automatisme van op Fok! loeren. Sommigen herkennen dat misschien wel.
Anyways. Via FB blijf ik wel enigszins op de hoogte van de slankieperikelen, dat is fijn.
met mij is het goed. Ik ben wat gestressed. Vorig weekend was ik in Estland, het weekend daarvoor in Nederland, komend weekend komt er een vriendin op bezoek (die misschien wel 2 weken blijft) en het weekend daarna ben ik in bremen. Tussendoor werk ik ook nog minstens 50 uur per week en volg ik een talencursus. Ik mis de tijd voor mezelf wat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe is het met jou en de Duutser?.
Geen idee! Tot aan mijn vakantie laat ik het hardlopen even voor wat het is en in het nieuwe jaar ga ik wel weer opbouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Blurred86 het volgende:
Henkheb je al plannen voor waar de volgende keer plaats zal vinden?
ik zou eigenlijk dit weekend de halve doen in Adam maar ivm nieuwe baan en verhuizing en allerlei andere smoesjes is het trainen een beetje mislukt dus nu doen we de 8 kmik denk dat uitlopen nog wel zou lukken opzich maar ik wil <2u15m lopen en dat zit er toch net ff niet in nu
![]()
Jahaa, receptje dus he!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gezonde havermoutmuffins gemaakt! Met appel en kaneel! Ze zijn lekker en voedzaam en ik voel me stukken minder schuldig als lk ze eetniet onbelangrijk
But ofcoursequote:
Ik herinner mij vaagjes dat er in mei een zinderend hete zomer tot aan september werd voorspeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Winter met temperaturen van -23 hier in het VK voorspeldtoch maar eens op zoek naar een autootje
Maar natuurlijk!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, doen zwangere Coco's nog aan roadtrips?![]()
Yup, afgelopen vrijdag eerste echo gehad. Ben nu zo'n 7 weken. Hartje al gezien. Dus so far so goodquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik heb het erg naar mijn zin!. Vandaag zat ik in m'n eentje, maar i.p.v. dat ik ging lopen stressen, probeerde ik het te zien als een gelegenheid om te laten zien dat ik in m'n eentje wel de schoteltjes omhoog kan houden
.
Doe eens een samenvatting van hier? Nog iets bijzonders gebeurd? Is Coco nou zwanger of niet?
Jup. En ik hoef geen Wiiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Spam!
[TK] WII spelcomputer met balance board
Slaapdienst Puff?
Nu weer thuis. Slapen hopelijk, morgen weer gewoon werken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoef ook geen Wii
Ben je nou ook thuis of in de buurt?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Nog lekker door kunnen slapen.
Jarig muks? Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:30 schreef Muks het volgende:
Thx, mag 39 kaarsjes uitblazen vandaag *begint vast*
quote:
Huh? Teveel? Dat is nieuwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Muks!
M'n lijstje van gister was veel te veel, dus die sla ik maar ff over.
Nee hoor, anders was ik nooit vet gewordenquote:
Getver niet kunnen slapen is ruk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
gefeli Muks!
Meh, door de napijn was ik om 0415 al op....ben nu op de zaak maar begin slaperig te worden
Hoeft natuurlijk niet persequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, anders was ik nooit vet geworden.
Ja omdat ze verbaasd waren dat je Nederlands spreekt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
eehm, hoe ik eruit zie?bruin haar, bruine ogen, 1.75m en iets blubberiger dan optimaal
![]()
Bij mij is het jammergenoeg zo dat mijn bovenlichaam botterig is als ik tevreden ben met mijn benen en als mijn bovenlichaam goed is heb ik te dikke benenen zo is het nooit goed!
Wat een idioot!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:35 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rathon__.html?p=16,1
Ik denk dat dat meer met de naam te maken heeft, dan met uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja omdat ze verbaasd waren dat je Nederlands spreekt?
Ik zou het de arts meer kwalijk nemen dan de vrouw zelf. En het lijkt me heel ongemakkelijk lopen, en pijnlijk (stel me er een soort sportbh voor buik bij voor, omdat het anders schudt).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een idioot!
Ben toch wat brak, vroeg slapen vanavond, want moet woensdag weer!
Het lijkt me ook zeer ongemakkelijk, maar zo'n kind kan wel wat hebben in de baarmoeder hoor. Waarschijnlijk heeft de activiteit wel de bevalling in gang gezet, maar met 39 weken is dat ook niet zo'n probleem. Ik moet er niet aan denken, een bevalling na een marathonquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou het de arts meer kwalijk nemen dan de vrouw zelf. En het lijkt me heel ongemakkelijk lopen, en pijnlijk (stel me er een soort sportbh voor buik bij voor, omdat het anders schudt).
Hier ook brak, ook weer te laat gaan slapen. En helemaal geen zin in de dag van vandaag.
doe eens, voor de grap?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Muks!
M'n lijstje van gister was veel te veel, dus die sla ik maar ff over.
ze heeft 'm in 6 uur en 25 minuten uitgelopen, da's gewoon een lange wandeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:35 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rathon__.html?p=16,1
O: fr.kwark + halfvolle kwark + 2 el muesliquote:
Die 300,- gun je mij, uks of duuf dus niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies leesvoer
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/10/economie/fnv-laat-geen-geld-liggen-maak-gebruik-van-spaarloon.xml
Even de link copy pasten zie ik..
Dat klinkt als lekker uit eten geweestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O: fr.kwark + halfvolle kwark + 2 el muesli
L: 1 pistoletje jonge kaas + 1 grapefruit
T: 2 speculaasjes
D: voor: 2 kleine stokjes kipsate, 1 kleine kom kerriesoep
tussen: 2 kleine gebakken banaan, 2 mini-loempia's
hoofd: gewokte varkenshaas met peultjes, bamboe, ui, champignons en paprika
toe: 3 bolletjes vanilleijs, 1 banaan, aardbeiensaus, 2 toefjes slagroom, aardbeiensaus
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die 300,- gun je mij, uks of duuf dus niet?![]()
![]()
Veel suiker XM, maar op zich niet erg dat je een keer weer een boost krijgt qua kcal's.
Klopt, hoewel ik zelf echt helemaal niks heb met wokrestaurantsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat klinkt als lekker uit eten geweest
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als ik hem maar niet zelf hoef over te maken
Dat had ik volgens mij ook nog niet gezegd! Maar eens dus!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja, zag foto's van Muks,![]()
echt top! Wat n'een verschil, nondeju!
Dit is écht niet veel te veelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O: fr.kwark + halfvolle kwark + 2 el muesli
L: 1 pistoletje jonge kaas + 1 grapefruit
T: 2 speculaasjes
D: voor: 2 kleine stokjes kipsate, 1 kleine kom kerriesoep
tussen: 2 kleine gebakken banaan, 2 mini-loempia's
hoofd: gewokte varkenshaas met peultjes, bamboe, ui, champignons en paprika
toe: 3 bolletjes vanilleijs, 1 banaan, aardbeiensaus, 2 toefjes slagroom, aardbeiensaus
Ja maar gisteren heb ik voor mijn gevoel de hele dag lopen kanen en was het nog maar 1800quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Vind 'm beetje magertjes Perr!Kom in m'n hoofd rond de 1450 uit...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja maar gisteren heb ik voor mijn gevoel de hele dag lopen kanen en was het nog maar 1800ik doe dan wel 2 gebakken eieren
en evt aardappels bij de avondmaaltijd als ik niet te lui ben.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]nou vooruit dan maar...
![]()
En de volgende keer wil ik een 'Nee, want...' zien i.p.v. een 'Ja, maar...'!
Stiekem gelijk geven, maar toch tegenspreken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik geloof dat wij vanavond zuurkoolstamp met spekjes eten.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
27/28 oktober introductiedagen, en dan de zaterdag of zondag daarna
dat is alleen erg als het niet leuke collega's zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:29 schreef Ewelina het volgende:
Aaargh. Mijn collega wil me aan een andere collega koppelen. Of nog een andere collega.
Meteen weer in slaap gevallen na die post, maar het gaat weer aardig. Zo even kijken of eten weer werkt, want honger!quote:
Morgen weer wegen, dan laat ik het je weten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:43 schreef V1z0R het volgende:
Wat is bij jou de tussenstand nu Cali? en wat verwacht je nog eraf in de volgende 9 dgn.?
quote:
En als je het kookt? In de yoghurt lijkt het me ook echt uberranzigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Dat vind ik zoooo vies he haha
Ik denk dat dat wel de gezondste optie is voor yoghurt. Misschien lekkerder maken met nootjes oid
Dan kun je misschien net zo goed muesli nemen met nootjes erin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Dat vind ik zoooo vies he haha
Ik denk dat dat wel de gezondste optie is voor yoghurt. Misschien lekkerder maken met nootjes oid
Ik verwacht een grote lunch Viz! Maar ik hou het in gedachten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor die het nodig heeft
Perr, die trek in eiwitten zou kunnen komen omdat je na je bootycamp niet echt veel eiwitten meer binnen krijgt. Volgens mij heb je wel vaker dat je de ochtend na een sportdag al wat vroeger trek hebt dan normaal of niet?
Bootcamp is volgens mij ook vrij intens en dan mag je de volgende dag ook best wel goed eten, omdat bij een training met hoge intensiteit de naverbranding nog zo'n 24u. doorwerkt. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een uur hardlopen op gestaag tempo.
Google anders maar eens op EPOC. (Excess Post-exercise Oxygen Consumption)
Anna, jij mag daarom ook nog wel een bth of zo er bij nemenOf die D moet een giga-portie worden...
Honger is een goed teken toch? Fijn dat je je iets beter voelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Meteen weer in slaap gevallen na die post, maar het gaat weer aardig. Zo even kijken of eten weer werkt, want honger!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote lunch Viz! Maar ik hou het in gedachten!
Volgende keer zal ik de kok instrueren eiwit rijk voedsel op tafel te zetten na de bootcampWaar ik zei instrueren bedoelde ik natuurlijk vragen.
Ik eet volle kwark met havermout en dat is
't Is nooit goed he.. Een paar dagen geleden had je nog te veel zon op je beeldschermquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Kan iemand de weergoden even vriendelijk verzoeken de regen een korte pauze te laten nemen van laten we zeggen 20 minuten, boven Hull?
Ja.. ik denk dat 't overdag maar gewoon standaard droog, bewolkt en 14 graden moet zijn. Goede sporttemperatuur, niet natregenen onderweg naar werk/uni en nooit meer schermleesproblemen door de zon!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
't Is nooit goed he.. Een paar dagen geleden had je nog te veel zon op je beeldscherm
Geen troep, imho prima lijstje. Geen idee wat betreft de kcals, zal ook wel ok zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ja nu wil ik ook commentaar op m'n lijstje![]()
Vandaag:
O: 2 gebakken eieren met tomaat en champi's
T: veel groene thee en wellicht een boterham + wat blauwe druiven
L: boterham-blauwe druiven- worteltjes en een ei
T: iets van het bovenstaande wat over is en anders nootjes
S: boodschappen doen+ Bo wandelen en als ik dan nog tijd heb een rondje mountainbiken.
D: Andijviestamp met spekjes en verse worst
T: appel?
Ik overweeg nog steeds te gaan lowcarben om die laatste kilo's kwijt te raken. Maar vermoed dat ik het niet langer dan een week vol hou
Ja drom, kook ik het dus niet. Maar de 1 zegt havermout in yoghurt is lekker, en de ander zegt muesli met nootjes. (cashew, hazel)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
gekookte havermout lijkt me net iets als brinta
Blij met Engeland, moet je voorstellen wat voor baggerweer wij zouden hebben zonder dat er een hindernis voor onze kust lag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Ik zou erg neerslachtig worden van elke dag het weer dat jij beschrijft, Mo
Aangevuldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
Ml ik kan je lijstje echt helemaal niet inschatten, er staan voor mij te veel vraagtekens en te weinig hoeveelheden![]()
Maar ik denk dat het prima is.
Jij vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ja nu wil ik ook commentaar op m'n lijstje![]()
Vandaag:
O: 2 gebakken eieren met tomaat en champi's
T: veel groene thee en wellicht een boterham + wat blauwe druiven
L: boterham-blauwe druiven- worteltjes en een ei
T: iets van het bovenstaande wat over is en anders nootjes
S: boodschappen doen+ Bo wandelen en als ik dan nog tijd heb een rondje mountainbiken.
D: Andijviestamp met spekjes en verse worst
T: appel?
Ik overweeg nog steeds te gaan lowcarben om die laatste kilo's kwijt te raken. Maar vermoed dat ik het niet langer dan een week vol hou
Oh ehh *klok terug gaat draaien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij vraagt, wij draaien
O: Mag wat KH's bij
T: Prima
L: Netjes
T: Nootjes doen
D:
T: Misschien nog een handje nootjes erbij?
Waarom? We gaan echt niet dood als we geen carbs eten bij het ontbijt. Bij mezelf merk ik dat ik alerter ben wanneer ik niet met carbs begin..quote:
Ocherm! Beterschapquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga zo maar eens een dokter opzoeken denk ik. Ik geloof dat m'n holtes ontstoken zijn door het verkouden zijn. Ik snuit bloed en heb enorme drukkende hoofdpijn...
Ai, klinkt naar. Beterschap!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga zo maar eens een dokter opzoeken denk ik. Ik geloof dat m'n holtes ontstoken zijn door het verkouden zijn. Ik snuit bloed en heb enorme drukkende hoofdpijn...
Als het erg ontstoken is kan dat gruwelijk zeer doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
Dr. Oz goot nij Oprah met zo'n theepotje zout water door z'n holtes.
Oh, nou ik vind een volledig ontbijt altijd wel fijn. Maar zo is iedereen dus weer anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom? We gaan echt niet dood als we geen carbs eten bij het ontbijt. Bij mezelf merk ik dat ik alerter ben wanneer ik niet met carbs begin..
ocherm, da's zo kut! Snel naar de dokter voor een antibioticakuur voordat je écht niet meer kuntquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik moest nog maar een paar dagen wachten van de mevrouw aan de telefoon. Dan zo maar wat neusdruppeltjes halen en vanavond thuis stomen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ocherm, da's zo kut! Snel naar de dokter voor een antibioticakuur voordat je écht niet meer kunt
Lief maar ik krijg mijn spijkerbroeken (voor zover ik ze aan kan ivm pijn) niet over mijn heupenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh, nou ik vind een volledig ontbijt altijd wel fijn. Maar zo is iedereen dus weer anders.
Lekker DaD, wel aan toe dacht ik
Als jij dat vind Ml-etje, maar volgens mij zag je er op die foto's pico-bello uit
Wat de rest zegt, snel naar de dokter&beterschap!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Probeer de carbs een beetje te minderen en dan ook het weekend netjes te eten (afvallen doordeweeks en in het weekend net zo hard weer aankomen is demotiverendquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom? We gaan echt niet dood als we geen carbs eten bij het ontbijt. Bij mezelf merk ik dat ik alerter ben wanneer ik niet met carbs begin..
Geen ritme of onvoldoende vitamientjes?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ml, ik zag ook geen overtollige spekjes van 4 kilo op jouw foto's!Maar ja, subjectiviteit enzulks neem ik aan
Ik ben de afgelopen weken steeds moeiIk kom lastig in slaap en word vervolgens heul moe wakker en kom te laat mijn bed uit
Dat wordt nog wat als ik weer een Baan-baan heb
Huh? Dat is een raar advies door de tel!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moest nog maar een paar dagen wachten van de mevrouw aan de telefoon. Dan zo maar wat neusdruppeltjes halen en vanavond thuis stomen..
Ik denk vooral het eerste! Sinds vorige week is het het ergste en sinds vorige week eet ik imo ook juist netjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen ritme of onvoldoende vitamientjes?
nou ja, alles wat ik op internet lees zegt ook dat het vanzelf over moet gaan. Dus daar wacht ik dan maar even op! Als het over 3 dagen nog niet over was moest ik naar de dokter..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh? Dat is een raar advies door de tel!
Kan je ze niet meenemen? of uit laten betalenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef Mini. het volgende:
Klinkt pijnlijk Jagär... Beterschap, en ook nog voor de andere zieken.
Lekker, een weekendje weg DaD! Waar gaan jullie heen?
Wij zijn ook iets aan het plannen maar het schiet niet op. Ik kom er net achter dat ik nog meer vakantiedagen heb dan ik al dacht, echt belachelijk veel... Alleen niet echt tijd om ze op te nemen.
Meenemen wel (maar dan is er net zo goed geen tijd), uitbetalen niet. Ach ja, luxeprobleem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Kan je ze niet meenemen? of uit laten betalen
4 weken vakantie plannen volgend jaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Meenemen wel (maar dan is er net zo goed geen tijd), uitbetalen niet. Ach ja, luxeprobleem.
Fietsenplan? Computer van de zaak? Levensloopregeling?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Meenemen wel (maar dan is er net zo goed geen tijd), uitbetalen niet. Ach ja, luxeprobleem.
Klinkt als een heel goed plan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog geen idee waarnaartoe, we hebben alleen nog maar een datum geprikt. Wellicht een Waddeneiland of zo, even lekker uitwaaien.
Ik zeg: http://baritondurbuy.com/quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog geen idee waarnaartoe, we hebben alleen nog maar een datum geprikt. Wellicht een Waddeneiland of zo, even lekker uitwaaien.
Het ziet er heerlijk uit, maar we hebben alle weekenden tot het weekend dat we weggaan al verplichtingen (wel leuke, hoor!) door het hele land. We blijven liever wat dichter bij huis, denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zeg: http://baritondurbuy.com/met houtkachel en onbeperkte houtvoorraad
Heerlijk om lekker bij te komen, daar hebben wij het weekend ook voor gebruikt
Het is wel heel leuk om te zien ja en het pupje mag mee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mocht je 's wat verder willen dan is het echt een aanrader, zeker in de winterRustig dorpje, leuke kroegjes en restaurants
en je kunt er ook prima zelf koken en zulks! En een bakker met verse broodjes op kruipafstand!
Dat dacht ik ook al ja.quote:
whehe, ook mijn eerste gedachtequote:
Je ontbijt is misschien wel wat meer, afhankelijk van hoe groot je lepels havermout zijn, maar voor de rest lijkt het me op het eerste gezicht allemaal niet te laag ingeschat. Niet dat ik er zoveel verstand van heb...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef Perruche het volgende:
Ok volgens eetmeter is mijn planning maar 1600 kcalsZouden de kcals ongeveer kloppen? Volgens mij is het wat weinig?
O: havermout (250 sojamelk, 6 eetlepels havermout) (200)
T: mandarijn, appel (100)
L: 1 snee bruin, 2 gebakken ei, 1 plak kaas, 200 gr rauwkost met 1 el olievrije dressing (500)
T: banaan, peer, 250 ml vifit (200)
B: 2x20 minuten fietsen
D: visje met groenten & gekookte aardappel (500)
T: 2 kleine bonbons (100)
Hm dankjewelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Je ontbijt is misschien wel wat meer, afhankelijk van hoe groot je lepels havermout zijn, maar voor de rest lijkt het me op het eerste gezicht allemaal niet te laag ingeschat. Niet dat ik er zoveel verstand van heb...
Weet niet of jij er baat bij zou hebben, hoorde laatst iets over een 'zoutkamer', http://www.haloclinic.nl/quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef Xennia het volgende:
Ik wil ook naar de zon.
Ik krijg binnenkort wel weer lichttherapie voor mijn huidziekte. Wellicht gaat het ook de herfst- en winterkater wat tegen.
Bleegh, ik haat deze tijd van het jaar. Zeker na een slechte zomer.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef Mixende_match het volgende:
hmmm. mijn pakketje staat op internet, op afgeleverd...
Maar ik ben niet thuisdan moet er toch staan: afgeleverd bij buren?
Ik haat deze tijd ook ja, maar wat Mini zegt, ik focus me nu dan maar op gezellig thuis op de bank met kaarsjes aan en een kop the en de kat op schootquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef Xennia het volgende:
Ik wil ook naar de zon.
Ik krijg binnenkort wel weer lichttherapie voor mijn huidziekte. Wellicht gaat het ook de herfst- en winterkater wat tegen.
Bleegh, ik haat deze tijd van het jaar. Zeker na een slechte zomer.
Dank je wel. Het zou inderdaad wat kunnen helpen, maar dan moet ik waarschijnlijk een half jaar lang 2 keer per week gaan of zo en dat is zowel praktisch als financieel niet haalbaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet niet of jij er baat bij zou hebben, hoorde laatst iets over een 'zoutkamer', http://www.haloclinic.nl/
Ik vind de herfst inderdaad ook juist wel gezellig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef Mini. het volgende:
Het maakt inderdaad heel veel verschil als je tenminste nog een goede zomer hebt gehad...
Maar ik probeer maar te focussen op de leuke dingen van de herfst. Lekker binnen zitten met een dikke trui en een kop koffie/thee als het buiten rotweer is, kaarsjes aan en dan met een boek op de bank.En straks de feestdagen.
Ik ga proberen 3 ipv 2 keer per week hard te lopen. Daar krijg ik tenminste nog wat energie van. En weekendjes weg boeken, zodat er weer dingen zijn om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef Mini. het volgende:
Het maakt inderdaad heel veel verschil als je tenminste nog een goede zomer hebt gehad...
Maar ik probeer maar te focussen op de leuke dingen van de herfst. Lekker binnen zitten met een dikke trui en een kop koffie/thee als het buiten rotweer is, kaarsjes aan en dan met een boek op de bank.En straks de feestdagen.
Vergeet de warme chocomel en de kaarsjes niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef Mini. het volgende:
Ben allang blij dat er iets mee gebeurd haha. Gisteren ook al n pokkendag gehad! Heel de ochtend aan het bellen geweest:quote:
Kerstboom opzettenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vergeet de warme chocomel en de kaarsjes niet.En Halloween.
En straks mag ik weer legaal een kerstboom opzetten.
En in mijn geval 2 snorrende poezen, maar die zijn er ook in de zomer.
Da's ook wel een goeie ja, je moet het toch zelf een beetje leuk maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ga proberen 3 ipv 2 keer per week hard te lopen. Daar krijg ik tenminste nog wat energie van. En weekendjes weg boeken, zodat er weer dingen zijn om naar uit te kijken.
Darn, when it rains...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ben allang blij dat er iets mee gebeurd haha. Gisteren ook al n pokkendag gehad! Heel de ochtend aan het bellen geweest:
Bijenkorf, pakket niet ontvangen - Sorry, Nog even geduld mevrouw, het duurt op het moment wat langer
LG, pakket niet ontvangen - Sorry, ik kan helaas niet zien of het al verzonden of besteld is, u moet nog even geduld hebben mevrouw
Verzekering - Sorry mevrouw wordt niet vergoed, omdat u zo eerlijk bent.
VVE - Sorry mevrouw, met dit probleem is voor eigen rekening, of u moet de aannemer bellen
Therapeut - sorry mevrouw, dan is de eerst volgende afspraak over 2 weken
Fysio- sorry, mevrouw, dan zit u woensdag dan bij mijn collega ipv bij mij...
Aaaaaaaaargghhh!!!!
Ik heb hem al 3 jaar, met mooie kerstversiering.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Kerstboom opzettenheb de kerstboom al gekocht, kan niet wachten!!
Que?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Een ambtenaar die er per 1 jan. uit moet, die nu al bij huis zit, straks nog 18mnd. doorbetaald krijgt, die ook nog eens zegt, slecht tegen onrecht te kunnen... /jokkende handen
WTF?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Een ambtenaar die er per 1 jan. uit moet, die nu al bij huis zit, straks nog 18mnd. doorbetaald krijgt, die ook nog eens zegt, slecht tegen onrecht te kunnen... /jokkende handen
Staf? Heks!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Que?
Zat net te lunchen met de staf, komt Dinand van Kane binnenhobbelen. Gezellig!
Ik heb sinds dit jaar een grote van 180 hg. Dus ik moet nieuw spul kopen, maar doe niet veel, aangezien we katten hebben, en ik vermoed dat hij wel een keer omgaat of zo. En omdat het na de kerst stukken goedkoper is, doe ik het erna allemaal kopen! (heb nu ook al het 1 en ander)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 jaar, met mooie kerstversiering.Hoewel ik misschien dit jaar wel wat anders wil- maar het is zo duur, tenminste, echt mooie versiering dan.
Of allesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Jeukende? Ik wil 'm een stomp in 't gezicht geven eigenlijk...
Maar geweld mag niet V1z!
Als je niet tegen onrecht kan, maar wel 22mnd. aan loon durft op te strijken uit de gemeenschapspot zonder er iets voor te doen, verdien je w.m.b. een stomp in 't gezicht...Geef liever de helft aan Mar of zo...
Waar koop je zo iets? Lijkt mij wel heel fijn!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zit te overwegen zo'n daglichtlamp te kopen. Vanaf het eind van deze maand zal ik niet veel zon meer zien, gok ik zo..
Ik heb een deel gekregen, en een groot deel 2 jaar geleden gekocht in de uitverkoop. Mijn boom is ook 1.80m hoog (maar wel smal, gezien de ruimte maar goed)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik heb sinds dit jaar een grote van 180 hg. Dus ik moet nieuw spul kopen, maar doe niet veel, aangezien we katten hebben, en ik vermoed dat hij wel een keer omgaat of zo. En omdat het na de kerst stukken goedkoper is, doe ik het erna allemaal kopen! (heb nu ook al het 1 en ander)
Beetje wake up light idee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zit te overwegen zo'n daglichtlamp te kopen. Vanaf het eind van deze maand zal ik niet veel zon meer zien, gok ik zo..
het werkt best oke. Maar ik heb er het geduld niet voor. Dus je mag hem best van me overnemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Waar koop je zo iets? Lijkt mij wel heel fijn!
Heb je wat meer informatie? Dan ga ik even lezen of het wat voor mij is!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef progje het volgende:
[..]
het werkt best oke. Maar ik heb er het geduld niet voor. Dus je mag hem best van me overnemen.
Pepernoot hebben? Liggen sinds september al in de winkels.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
En het is alweer bijna december als jullie door blijven gaan over kerstbomen
Ik eet pas pepernoten als sinterklaas weer in het land is en dan waarschijnlijk nog niet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Pepernoot hebben? Liggen sinds september al in de winkels.
zekers, maar dan moet ik thuis even kijken welke ik ook al weer heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb je wat meer informatie? Dan ga ik even lezen of het wat voor mij is!
^^quote:
quote:
Ja, maar dan het daglicht immiterend. Schijnt depressies tegen te gaan, en ik had afgelopen winter wel wat last van lichte depressies. En ik zie straks echt geen daglicht meer.quote:
Wij hebben de eerste nachtvorst al gehad, en veel collega's hebben de winterjas al aan. Het is hier overdag ook niet warmer dan een graad of 5!quote:
Ik voel me sinds 2 jaar altijd heul zielig met kerstquote:
Dan kom je toch gezellig hier langs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik voel me sinds 2 jaar altijd heul zielig met kersthuhu. Eerste kerst was nog wel ok met mn beste vriendinnetje maar de tweede sucks
ik negeer het gewoon
![]()
/anywayenoughsadness, duurt nog hartstikke lang joh!
Zo'n lamp lijkt mij ook wel wat. Zijn ze duur?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, maar dan het daglicht immiterend. Schijnt depressies tegen te gaan, en ik had afgelopen winter wel wat last van lichte depressies. En ik zie straks echt geen daglicht meer.
[..]
Oeh, wil ook zeuren! Heb nog niet gegeten, want collega is er niet, en we hebben niks in de winkel, behalve nootjes (heb mijn handje nootjes al op dus) en koekjes (heb er al 2 op)...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
Ok ik ga ook zeuren als we dan toch bezig zijn;
- ik ben lui
- ik heb spierpijn
- ik wil taart bakken ipv werken
Gedeelde smart. Mijn pc loopt minimaal 1 x per dag vast en is vaak traag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef anna82 het volgende:
Perruche, heb jij ook zo'nspierpijn
?
edit: De computer van mijn werk is ook nog eens traaaag. Maar gedeelde smart dus!
Ik land eerste kerstdag om half 7 s avonds, mag ik dan ook mee eten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]slankie kerst!!!
Ik haat het ik haar het! Maar ik wil wel een lekker kerstdiner maen voor alle eenzame zielen
Oeh zeuren? Dat kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oeh, wil ook zeuren! Heb nog niet gegeten, want collega is er niet, en we hebben niks in de winkel, behalve nootjes (heb mijn handje nootjes al op dus) en koekjes (heb er al 2 op)...
Utrecht! En inderdaad gratis ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef Perruche het volgende:
Jazeker henk.
Lago, waar lezing van Cohen? Amsterdam? Gratiesj?
Ja ik ook en pijn in de schouders is best suckie, want daar heb ik ook pijn als ik grieperig ben en dus voel ik me grieperig. Mijn kont heeft ook spierpijn, maar dat juich ik toequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef Perruche het volgende:
Anna, ik heb echt pijn in mijn rug en schouders! Benen helemaal niet. Vandaag even rusten, dat vind ik wel prima
![]()
Was wel erg trots dat ik dat laatste stuk rennen gewoon heb vol kunnen houden![]()
Ewelina wat lief
Kun je nog traplopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik land eerste kerstdag om half 7 s avonds, mag ik dan ook mee eten?
Verder weinig te klagen hier, wat ik heb de halve uit gelopen en kan nog steeds lopen.
Och, Lekker gezellig dus ahahahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Probability het volgende:
Mijn ouders: Heb je al plannen met kerst?
Ik: Eh... nee tuurlijk niet![]()
Ouders: We willen op vakantie gaan![]()
![]()
Ik: O leuk![]()
![]()
!
Ouders: Nee wij willen op vakantie gaan, of je dus al plannen hebt gemaakt anders moet je die even maken![]()
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik land eerste kerstdag om half 7 s avonds, mag ik dan ook mee eten?
Gaat ook nog vrij goed eigenlijk!quote:
Netjes zeg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gaat ook nog vrij goed eigenlijk!
Beetje stijf, maar dat is niet zo vreemd.
Vanavond weer zwemmen, dat was vorige week kennelijk zo leuk dat ik het verzoek kreeg om weer mee te gaan.
Bellen via skype! En dan het scherm delen, kun je meekijken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
Hoe leg je iemand simpel uit hoe ze een recent geopend document moeten terugvinden? Ik heb Vista engelstalig, zij hebben Win 7 NL ofzo.
*moedeloos*
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Bellen via skype! En dan het scherm delen, kun je meekijken!
Staat het niet bij elke Word-versie onder "bestand"? Of is het geen word-bestand?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
Hoe leg je iemand simpel uit hoe ze een recent geopend document moeten terugvinden? Ik heb Vista engelstalig, zij hebben Win 7 NL ofzo.
*moedeloos*
Wordpad, maar er zijn al zoveel documenten geopend dat het niet meer in die lijst staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Staat het niet bij elke Word-versie onder "bestand"? Of is het geen word-bestand?
Of START --> documenten? Ik heb ook Windows 7, maar zit in en Citrix-omgeving en dat is naast traag ook weer anders.
Hehe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Lago kan het al wel voor je samenvatten hoor
Cohen:
"Ik weet niets te bedenken wat nou echt voor een oplossing zou kunnen zorgen, ik geef dus lekker af op het kabinet. Als handtasje van het kabinet zeg ik natuurlijk wel dat we er alles aan moeten doen om de euro overeind te houden want echte standpunten durf ik niet in te nemen, nee, laat er eerst maar 3jr. een commissie op los.
Omdat niemand in Europa de echte cijfers weet, kan ik het mooi als argument gebruiken dat het kabinet de bevolking aan het belazeren is.
Waar we dus voor moeten zorgen is dat wij als land niet de dupe worden, hoe, waar, wanneer of met wat heb ik nog nooit gesnapt, moet je mij dus ook niet vragen.
Thee met een koekje iemand?
Verder liggen er nog PvdA-folders bij de uitgang"
Conclusie: Hij gaat niets zeggen waar je iets aan hebt, geen oplossing, geen echt tegengeluid.
Gewoon over hoe we het samen moeten aanpakken, eerlijkheid van het kabinet moeten krijgen en ander oeverloos gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |