abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102929695
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
pi_102929704
Ik spin dan wel mee met de groep en doe zoveel mogelijk 'mee', maar wel op mijn eigen ritme (de muziek) en eigen weerstand zodat ik wél een opbouw in de les heb...

Er zijn namelijk geen losse spinfietsen in de sportschool en de fietsen zijn alleen bereikbaar tijdens de spinninglessen... Maargoed, de helft van de theedames zat vandaag te keuvelen en lachen terwijl ik mezelf dood aan het trappen was (en die houden dan dus elke dag een spinningfiets bezet, want ja, ze gaan wel élke dag..) dus dan mag ik ook mijn eigen ding doen :P :6
Ja doei.
pi_102929798
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook leuk, zus is ook op zoek naar een promotieplek binnen de letteren (dus lastig :P) en zoekt dus ook naar mogelijkheden qua beursen etc. Blijkt er een of andere regeling te zijn om meer allochtone jongeren de wetenschap in te helpen.
Maarrrrrr daar zijn zus en ik niet allochtoons genoeg voor _O- :') Wat ik ervan begreep moesten óf je beide ouders in het buitenland geboren zijn, of één van beide én jijzelf. Harhar.

Disclaimer: ik vind het sowieso wat bijzonder dat er zo'n beurs is speciaal voor allochtonen terwijl het voor iedereen lastig is momenteel, maar dat terzijde :D
Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:47:04 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102929911
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.
Geen idee hoe dat met jou zou zitten. Achja, moeten we het maar op eigen kracht proberen, net als de rest :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_102929962
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat met jou zou zitten. Achja, moeten we het maar op eigen kracht proberen, net als de rest :+
Ach, op zo'n sollicitatie zullen ze me iig niet vragen of ik wel goed Nederlands spreek. :+
pi_102930003
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

ha ik wel! 8-) niet dat ik er verder iets aan heb, maar toch :')

en hi :W alles goed hier? ik moet hier toch maar weer wat vaker gaan posten denk ik :X
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_102930086
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ach, op zo'n sollicitatie zullen ze me iig niet vragen of ik wel goed Nederlands spreek. :+
bij mij zijn ze altijd verbaasd dat ik überhaupt Nederlands spreek :+
pi_102930157
voor ( 127.1)

en nu 71.5 (bmi van 25 *G*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_102930201
Heel goed muks ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

bij mij zijn ze altijd verbaasd dat ik überhaupt Nederlands spreek :+
Zoek je nog een promotieplek dan? :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:52:08 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102930264
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ha ik wel! 8-) niet dat ik er verder iets aan heb, maar toch :')

en hi :W alles goed hier? ik moet hier toch maar weer wat vaker gaan posten denk ik :X
Soms is 'van niet Westerse komaf' ook nog een criterium! :+

Hoe is het met jou dan? :D Heb je wel gemist hier! :Y
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:53:11 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102930343
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo dan! :D Nog even en je bent een halve jij kwijtgeraakt!

*durftevragen* Wat zit er op je tegeltjes? :o :D
pi_102930363
Heb net een hele wok (de inhoud, niet de wok zelf) groente en kip op... :%
Maar dat was wel érg lekker :o
Ja doei.
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:53:46 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102930383
quote:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Netjes!!!

En wtf is er met je muur aan de hand op foto 2?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:54:57 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102930468
quote:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Goed hoor muks. Je ziet er prachtig uit nu.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:57:06 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102930610
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goed hoor muks. Je ziet er prachtig uit nu.
En datte natuurlijk! :Y

Je hele houding is beter zo te zien! :D
pi_102930781
Winter met temperaturen van -23 hier in het VK voorspeld :') toch maar eens op zoek naar een autootje :@
Ja doei.
pi_102931207
Die muur is nog niet af , ben aan het echtscheiden dus die moet nog afgemaakt als alles rond is ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:06:00 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102931263
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje van vandaag:

O: broodje pindakaas
T: Aachener print
L: broodje met hazelnootpasta
T: cashewnootjes
D: kip madras
T: druiven
Hoi lieve schat :)
Mooie goede vetten uit nootjes O+
Nu nog wat andere groentes en fruit :)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102931315
uniek O+ lekker wijf! :W
Ja doei.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:08:13 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102931419
Muks!!
Muks, wat een prestatie! Met de kunde die je hebt dan blijft het zo en dan kom je nooit meer veel aan
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:08:50 #21
229513 Blurred86
Live Positive
pi_102931458
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel goed muks ^O^

[..]

Zoek je nog een promotieplek dan? :P
nee ik ben al voorzien :7 ik bedoelde ook eigenlijk 'ze' in het algemeen, niet speciaal 'ze' bij sollicitatiegesprekken :P

@Maria: goed :D werk en nieuwe woonplaats bevallen goed! ben alleen ietsie blubberiger dan ik zou willen }:| (al weet ik niet hoe veel teveel precies want ik durf niet op de weegschaal :'))
en met jou dan? O+ inmiddels afgestudeerd toch?
pi_102931520
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Muks!!
Muks, wat een prestatie! Met de kunde die je hebt dan blijft het zo en dan kom je nooit meer veel aan
Thanks, ik doe daar ook echt mijn best voor ! Ik heb vanavond ook gewoon 45 minuten gefietst, tegen de wind in het grootste deel.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:18:13 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102932023
Ik vraag me trouwens af of er goeie vacaturesites zijn die ik mis! Ik heb nu een vast aantal websites die ik iedere dag zo'n beetje check, maar als er tips zijn hou ik me aanbevolen :P

Wat ik nu ken voor mijn veld(en) is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

nee ik ben al voorzien :7 ik bedoelde ook eigenlijk 'ze' in het algemeen, niet speciaal 'ze' bij sollicitatiegesprekken :P

@Maria: goed :D werk en nieuwe woonplaats bevallen goed! ben alleen ietsie blubberiger dan ik zou willen }:| (al weet ik niet hoe veel teveel precies want ik durf niet op de weegschaal :'))
en met jou dan? O+ inmiddels afgestudeerd toch?
Mooi dat het bevalt! Jouw figuur 'kennende' zal het met de blub wel meevallen, dat komt vast goed! Jij at (eet?) iig altijd prima :Y
Ik heb ook teveel blub (gemeten laatst }:| ), maar daar wordt aan gewerkt *) Ik ben inderdaad afgestudeerd, dus ik ben nu op zoek naar een baan/promotieplek :D De eerste lijkt waarschijnlijker dan de tweede, al is er op het front van het eerste nog niet veel succes geboekt :+
pi_102932156
Zeg, doen zwangere Coco's nog aan roadtrips? :') :P
Ja doei.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:25:01 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102932507
Mo, kan je zo even zeggen wat ik moet doen om morgen bij je te zijn en overmorgen weer weg moet? (met mijn aanstaande )
pi_102932623
goed bezig Muks ^O^

Ik heb nog napijn -O- Vanaaf vroeg naar bed, morgen weer een nieuwe dag :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102932768
Ok, ik ben dus gefinished gister en heb een tijd gelopen die ik de volgende keer kan verpletteren. B-)
Het was geweldig leuk en mooi, maar wil de volgende keer wel wat meer kilometers in de benen hebben. Gewoon omdat dat vast lekkerder loopt. :P
Route was geweldig, de eerste 9 mijl hebben we gewoon gerend en toen brak het vals plat me een beetje op en ben ik een paar keer een stuk gaan wandelen. De laatste mijl hebben we gerend en kwamen we breeduit lachend over de finish. Geweldig! *O*

[i[De[/i] enkel is wat dikker dan voor de race. De geblesseerde kuit heeft eigenlijk geen problemen gegeven en ik heb nu alleen wat spierpijn in mijn benen. *)

Tnx voor alle support en felicitaties! :D
Word er helemaal blij van! O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:37:02 #28
229513 Blurred86
Live Positive
pi_102933403
Henk _O_ heb je al plannen voor waar de volgende keer plaats zal vinden?
ik zou eigenlijk dit weekend de halve doen in Adam maar ivm nieuwe baan en verhuizing en allerlei andere smoesjes is het trainen een beetje mislukt dus nu doen we de 8 km :') ik denk dat uitlopen nog wel zou lukken opzich maar ik wil <2u15m lopen en dat zit er toch net ff niet in nu :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:45:32 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102933864
Nou zeg.. meneer ziet het niet zitten om ' zo even' naar Mo te gaan...
/oude vent :(
pi_102933988
Tsk :{w

Maar 'even' een dagje is altijd wat lastig, zeker als je besluit er de volgende dag al te willen zijn ;)
Daarbij ben ik morgen de hele dag afwezig :P
Ja doei.
pi_102934181
Gecondoleerd progje :*. Voor tickets zou ik kijken naar http://www.skyscanner.nl/, dat is net zo'n database zoeker als qfly (maar dan buiten europa).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_102934213
Ok, het is maar goed ook denk ik, dat ik geen tijd heb voor de clubjes.. zelfs de fietsclub doet aan toga parties... en nee, ik houd niet van verkleden (tenzij voor een toneelstuk) om vervolgens een biertje te gaan drinken: ik ga gewoon liever een biertje drinken :')
Ja doei.
pi_102934255
Blurred hoe zie jij er uit dan?
Worry is a misuse of imagination
pi_102934648
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Winter met temperaturen van -23 hier in het VK voorspeld :') toch maar eens op zoek naar een autootje :@
Met -23 kun je prima stukjes fietsen. Of wandelen, nog beter, krijg je het lekker warm van!

En ik spreek uit ervaring!
pi_102934846
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, het is maar goed ook denk ik, dat ik geen tijd heb voor de clubjes.. zelfs de fietsclub doet aan toga parties... en nee, ik houd niet van verkleden (tenzij voor een toneelstuk) om vervolgens een biertje te gaan drinken: ik ga gewoon liever een biertje drinken :')
Ik vraag me soms af of jij niet te gefocussed bent op het niet leuk vinden dan op het wel leuk vinden.

Dit klinkt heel raar, maar soms heb ik het idee dat jij meer bezig bent met de persoon die je niet wilt zijn, dan met de persoon die je wel wilt zijn.

Natuurlijk heb ik een hartstikke vertekend beeld, en weet ik zeker dat je een hele toffe persoon ben, maar stiekem krijg ik soms dat gevoel wat uit je posts..
pi_102934858
Stukjes ja, 17km vind ik wat ver :P

En ik vind genoeg dingen wel leuk hoor, mijn posts over de opleiding gemist?, maar de tijd van verkleedpartijtjes voor een borrel ben ik wel voorbij :)

[ Bericht 25% gewijzigd door motorbloempje op 10-10-2011 22:08:54 ]
Ja doei.
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:02:38 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102934922
Dames :W.

Ik hoorde net dat er naar me gevraagd wordt, dus even een levensteken ;) (had niet door dat het misschien niet zo netjes is om na al die jaren mee posten ineens met de noorderzon te verdwijnen :@ wilde ook niet met veel kabaal mijn vertrek aankondigen en dan een paar dagen later weer terugkomen :')). Het gaat goed met me, ik heb het erg druk en ik merk dat ik het leuker vind om hier live mee te posten dan om 's avonds als het alweer heel ergens anders over gaat nog eens een duit in het zakje te doen :P. En live mee posten gaat niet meer, helaasch. Ik wil veel doen en dan moet ik keuzes maken en het gevolg daarvan is dat ik veel minder op Fok! zit, of althans minder wil toegeven aan het automatisme van op Fok! loeren. Sommigen herkennen dat misschien wel.
Anyways. Via FB blijf ik wel enigszins op de hoogte van de slankieperikelen, dat is fijn O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_102935044
Ha Vik, wat fijn dat je het zo druk hebt! Wat een welkome verandering zal dat zijn!
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:05:51 #39
229513 Blurred86
Live Positive
pi_102935150
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Probability het volgende:
Blurred hoe zie jij er uit dan?
eehm, hoe ik eruit zie? :D bruin haar, bruine ogen, 1.75m en iets blubberiger dan optimaal :P
Bij mij is het jammergenoeg zo dat mijn bovenlichaam botterig is als ik tevreden ben met mijn benen en als mijn bovenlichaam goed is heb ik te dikke benen :'( en zo is het nooit goed!
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:06:05 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102935168
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha Vik, wat fijn dat je het zo druk hebt! Wat een welkome verandering zal dat zijn!
:Y.

Hoe is het met jou en de Duutser? :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:07:31 #41
229513 Blurred86
Live Positive
pi_102935267
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Dames :W.

Ik hoorde net dat er naar me gevraagd wordt, dus even een levensteken ;) (had niet door dat het misschien niet zo netjes is om na al die jaren mee posten ineens met de noorderzon te verdwijnen :@ wilde ook niet met veel kabaal mijn vertrek aankondigen en dan een paar dagen later weer terugkomen :')). Het gaat goed met me, ik heb het erg druk en ik merk dat ik het leuker vind om hier live mee te posten dan om 's avonds als het alweer heel ergens anders over gaat nog eens een duit in het zakje te doen :P. En live mee posten gaat niet meer, helaasch. Ik wil veel doen en dan moet ik keuzes maken en het gevolg daarvan is dat ik veel minder op Fok! zit, of althans minder wil toegeven aan het automatisme van op Fok! loeren. Sommigen herkennen dat misschien wel.
Anyways. Via FB blijf ik wel enigszins op de hoogte van de slankieperikelen, dat is fijn O+.
herkenbaar! :D fijn dat het goed gaat met je, het bevalt dus wel op je werk? :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:09:32 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102935413
Ja, ik heb het erg naar mijn zin! *O*. Vandaag zat ik in m'n eentje, maar i.p.v. dat ik ging lopen stressen, probeerde ik het te zien als een gelegenheid om te laten zien dat ik in m'n eentje wel de schoteltjes omhoog kan houden :).

Doe eens een samenvatting van hier? Nog iets bijzonders gebeurd? Is Coco nou zwanger of niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_102935457
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:Y.

Hoe is het met jou en de Duutser? :).
met mij is het goed. Ik ben wat gestressed. Vorig weekend was ik in Estland, het weekend daarvoor in Nederland, komend weekend komt er een vriendin op bezoek (die misschien wel 2 weken blijft) en het weekend daarna ben ik in bremen. Tussendoor werk ik ook nog minstens 50 uur per week en volg ik een talencursus. Ik mis de tijd voor mezelf wat.

En ik heb een voorhoofdsholteontsteking, denk ik.

En met de Duutser is het ook wel goed, en met ons ook wel. We gaan elkaar alleen ernstig weinig zien de komende maanden..
pi_102935669
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Blurred86 het volgende:
Henk _O_ heb je al plannen voor waar de volgende keer plaats zal vinden?
ik zou eigenlijk dit weekend de halve doen in Adam maar ivm nieuwe baan en verhuizing en allerlei andere smoesjes is het trainen een beetje mislukt dus nu doen we de 8 km :') ik denk dat uitlopen nog wel zou lukken opzich maar ik wil <2u15m lopen en dat zit er toch net ff niet in nu :P
Geen idee! Tot aan mijn vakantie laat ik het hardlopen even voor wat het is en in het nieuwe jaar ga ik wel weer opbouwen. :)
Ik wil de volgende keer iig wel meer kilometers in mijn benen hebben dan de max 150 die ik dit jaar heb gelopen (inclusief halve!).
Hoorde iig dat er in juni eentje is op Phuket! B-)

2:15 is een mooie streeftijd voor een halve. Zou normaliter ook mijn doel zijn als ik geen blessures had. :P

Progje, gecondoleerd! Wat een bizar nieuws zeg!
Mocht je nog iets willen weten over tickets, PM me maar! Dan zoek ik wel even. Wat ook handig is: posten in het goedkope vliegtickets topic in travel. :)
Doe wat je niet durft.
pi_102935671
Ik heb gezonde havermoutmuffins gemaakt! Met appel en kaneel! Ze zijn lekker en voedzaam en ik voel me stukken minder schuldig als lk ze eet :) niet onbelangrijk ;)
Be someone that makes you happy
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:14:24 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102935740
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gezonde havermoutmuffins gemaakt! Met appel en kaneel! Ze zijn lekker en voedzaam en ik voel me stukken minder schuldig als lk ze eet :) niet onbelangrijk ;)
Jahaa, receptje dus he! :D
pi_102936237
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jahaa, receptje dus he! :D
But ofcourse ;) ik had iets meer kaneel en iets meer appel!
http://www.grouprecipes.c(...)oatmeal-muffins.html
pi_102937207
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik herinner mij vaagjes dat er in mei een zinderend hete zomer tot aan september werd voorspeld.
pi_102937498
Muks! Wat goed zeg! En inderdaad, je houding is ook zo veel verbeterd. ^O^

Loveli, ziekjes? Veel beterschap! :*

Bootcamp was weer lekker *O* Merkte wel dat het weer een paar weken geleden was. Vooral de loopstukjes zijn voor verbetering vatbaar.

En dat maakt het lijstje:
O: havermoutpap met un peu stroop
T: banaan
L: dubbele boterham chorizo-achtige worst
T: dubbele boterham pindakaas
T: druifjes
S: bootcamp
D: erg lekkere ratatouille met zilvervliesrijst en een glaasje rode wijn
T: yoghurtje
T: plakje ontbijtkoek

Lijkt mij dat dit wel voldoende is!
pi_102938363
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, doen zwangere Coco's nog aan roadtrips? :') :P
Maar natuurlijk!! *)

Hoe, wat, wanneer? :s)
pi_102938467
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik heb het erg naar mijn zin! *O*. Vandaag zat ik in m'n eentje, maar i.p.v. dat ik ging lopen stressen, probeerde ik het te zien als een gelegenheid om te laten zien dat ik in m'n eentje wel de schoteltjes omhoog kan houden :).

Doe eens een samenvatting van hier? Nog iets bijzonders gebeurd? Is Coco nou zwanger of niet?
Yup, afgelopen vrijdag eerste echo gehad. Ben nu zo'n 7 weken. Hartje al gezien. Dus so far so good :)

Fijn om iets van jou te horen & fijn dat het goed met je gaat :)
pi_102938500
Welterusten iedereen! Ik ga (veel te laat alweer) slapen :)

:*
pi_102938657
Ohai. Moe, slapen. :W
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:49:23 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102941042
Loveli... ziekjes ja??

Koekjes O+ Lekker Nallie

Terusten Coco

Anna, bootcamp.. brrrrr knap! en je lijstje is lekker maar zeker niet teveel

Poppppppppppppppcorrrrrrrrrrrrrrrrnnn
pi_102942473
Hai, net terug! Wilde net neonletters kijken en werd toen gebeld.
Nou ja als t hier bij blijft...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:35:38 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102942736
pi_102942816
quote:
Jup. En ik hoef geen Wii :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:41:36 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102942888
Ik hoef ook geen Wii :D

Ben je nou ook thuis of in de buurt?
pi_102943035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoef ook geen Wii :D

Ben je nou ook thuis of in de buurt?
Nu weer thuis. Slapen hopelijk, morgen weer gewoon werken.
pi_102943981
Oh mijn kids willen een WII (en ik stiekem ook wel)
pi_102944072
Verjaardagslijstje :

O : kwark met verse aardbeien en muesli, kop koffie
T : fruit
L : 4x roggecracker met beleg en bleekselderijsalade
T : glas karnemelk
D: kipshoarma met pitabroodje en ijsbergsalade
T : ? verrassing van de kids
S: uurtje fitnessen

en voor jullie een viruteel soesje :

[ Bericht 2% gewijzigd door Muks op 11-10-2011 07:42:00 (s vergeten) ]
pi_102944108
Goedemorgen!
Nog lekker door kunnen slapen.

Jarig muks? Gefeliciteerd!
pi_102944110
Muks, gefeliciteerd!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:30:01 #64
70532 loveli
N
pi_102944178
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Nog lekker door kunnen slapen.

Jarig muks? Gefeliciteerd!
crap in = crap out
pi_102944179
Thx, mag 39 kaarsjes uitblazen vandaag *begint vast*
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:31:41 #66
70532 loveli
N
pi_102944182
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:30 schreef loveli het volgende:

[..]

*O*
crap in = crap out
pi_102944185
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:30 schreef Muks het volgende:
Thx, mag 39 kaarsjes uitblazen vandaag *begint vast*
Gefeliciteerd!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:32:23 #68
70532 loveli
N
pi_102944187
editen vanuit bed ;')
crap in = crap out
pi_102944196
Voel je je weer wat beter loveli? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102944212
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:32 schreef loveli het volgende:
editen vanuit bed ;')
:D gaat het?
pi_102944228
Lijstje van gisteren was goed voor 400 gram eraf.

Vandaag:

O: 2 gebakken eieren met tomaat en champi's
T: veel groene thee en wellicht een boterham + wat blauwe druiven
L: boterham-blauwe druiven- worteltjes en een ei
T: iets van het bovenstaande wat over is en anders nootjes
S: boodschappen doen :P + Bo wandelen en als ik dan nog tijd heb een rondje mountainbiken.
D: Dat ik het toch even niet meer weet :@
T: nog geen idee
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:45:13 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102944248
Feli Muks!

M'n lijstje van gister was veel te veel, dus die sla ik maar ff over :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102944272
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Muks!

Huh? Teveel? Dat is nieuw :)
pi_102944377
gefeli Muks!

Meh, door de napijn was ik om 0415 al op....ben nu op de zaak maar begin slaperig te worden :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:02:16 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102944397
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Huh? Teveel? Dat is nieuw :)
Nee hoor, anders was ik nooit vet geworden :').
pi_102944405
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
gefeli Muks!

Meh, door de napijn was ik om 0415 al op....ben nu op de zaak maar begin slaperig te worden :')
Getver niet kunnen slapen is ruk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee hoor, anders was ik nooit vet geworden :').
Hoeft natuurlijk niet perse ;)
pi_102944426
Gefeliciteerd Muks! *O*

Mijn yoghurt ziet er funky uit. Met klontjes. Is dat normaal voor standyoghurt?
pi_102944430
Ik ga er vanuit dat ik vanaaf wel lekker zal slapen, ben iig moe genoeg :P

Ik wil mijn android pad rooten, maar gisteraaf een halve avond bezig geweest en het wil niet }:| Vanaaf maar de kelder in duiken op zoek naar de doos/installatie cd's :')
pi_102944586
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

eehm, hoe ik eruit zie? :D bruin haar, bruine ogen, 1.75m en iets blubberiger dan optimaal :P
Bij mij is het jammergenoeg zo dat mijn bovenlichaam botterig is als ik tevreden ben met mijn benen en als mijn bovenlichaam goed is heb ik te dikke benen :'( en zo is het nooit goed!
Ja omdat ze verbaasd waren dat je Nederlands spreekt?
pi_102944760
pi_102944871
quote:
Wat een idioot!

Ben toch wat brak, vroeg slapen vanavond, want moet woensdag weer!
pi_102944885
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja omdat ze verbaasd waren dat je Nederlands spreekt?
Ik denk dat dat meer met de naam te maken heeft, dan met uiterlijk. ;)
Hai blurred, leuk dat je weer eens langskomt hier!

En Vik, fijn dat het goed gaat met werk ^O^ .

XM, hoe is het nu met de pijn?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102944887
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat een idioot!

Ben toch wat brak, vroeg slapen vanavond, want moet woensdag weer!
Ik zou het de arts meer kwalijk nemen dan de vrouw zelf. En het lijkt me heel ongemakkelijk lopen, en pijnlijk (stel me er een soort sportbh voor buik bij voor, omdat het anders schudt).

Hier ook brak, ook weer te laat gaan slapen. En helemaal geen zin in de dag van vandaag :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_102944954
:W

O: dubbele volk. boterham filet americain
L: dubbele volk. boterham filet americain
T: appel, nootjes
D: rijst, kip, groente, woksausje
S: uurtje fitness
T: klein bakje havermout (vanochtend te lui om er eerder voor op te staan :P )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102944961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zou het de arts meer kwalijk nemen dan de vrouw zelf. En het lijkt me heel ongemakkelijk lopen, en pijnlijk (stel me er een soort sportbh voor buik bij voor, omdat het anders schudt).

Hier ook brak, ook weer te laat gaan slapen. En helemaal geen zin in de dag van vandaag :').
Het lijkt me ook zeer ongemakkelijk, maar zo'n kind kan wel wat hebben in de baarmoeder hoor. Waarschijnlijk heeft de activiteit wel de bevalling in gang gezet, maar met 39 weken is dat ook niet zo'n probleem. Ik moet er niet aan denken, een bevalling na een marathon :D .
Een vriendin van mij is wel blijven hardlopen tot 30 weken ofzo, maar volgens mij niet meer dan 10 km (ze heeft ook een marathon gelopen, dus 10 km is voor haar geen probleem.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102945150
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Muks!

doe eens, voor de grap?

Die van mij van gister was eigenlijk wel okay, denk ik!

O: yoghurt met allbran
L: ceasar salad
T: 1 chocolaatje
D: kaasfondue met volkorenpistoletjes
T: 2 koekjes.
pi_102945154
Gefeliciteerd, Muks!

Wanneer ben je uitgerekend, Coco?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_102945275
Ladies leesvoer ;)

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/10/economie/fnv-laat-geen-geld-liggen-maak-gebruik-van-spaarloon.xml

Even de link copy pasten zie ik..
pi_102945346
quote:
ze heeft 'm in 6 uur en 25 minuten uitgelopen, da's gewoon een lange wandeling.

Dat doet Uniek met 2 vingers in haar neus :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:17:05 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102945380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

doe eens, voor de grap?
O: fr.kwark + halfvolle kwark + 2 el muesli
L: 1 pistoletje jonge kaas + 1 grapefruit
T: 2 speculaasjes
D: voor: 2 kleine stokjes kipsate, 1 kleine kom kerriesoep
tussen: 2 kleine gebakken banaan, 2 mini-loempia's
hoofd: gewokte varkenshaas met peultjes, bamboe, ui, champignons en paprika
toe: 3 bolletjes vanilleijs, 1 banaan, aardbeiensaus, 2 toefjes slagroom, aardbeiensaus
pi_102945422
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies leesvoer ;)

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/10/economie/fnv-laat-geen-geld-liggen-maak-gebruik-van-spaarloon.xml

Even de link copy pasten zie ik..
Die 300,- gun je mij, uks of duuf dus niet? :{w :P :D

Veel suiker XM, maar op zich niet erg dat je een keer weer een boost krijgt qua kcal's.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102945438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

toe: 3 bolletjes vanilleijs, 1 banaan, aardbeiensaus, 2 toefjes slagroom, aardbeiensaus
Dat klinkt als lekker uit eten geweest :9
pi_102945441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die 300,- gun je mij, uks of duuf dus niet? :{w :P :D

Veel suiker XM, maar op zich niet erg dat je een keer weer een boost krijgt qua kcal's.
:* als ik hem maar niet zelf hoef over te maken ;)
pi_102945446
Muks, gefeliciteerd!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:23:23 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102945487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat klinkt als lekker uit eten geweest :9
Klopt, hoewel ik zelf echt helemaal niks heb met wokrestaurants :@. Maar deze was niet onaardig. En niet druk, want maandag.
pi_102945494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:* als ik hem maar niet zelf hoef over te maken ;)
:D, nee dat hoeft niet ;)

Oja, zag foto's van Muks, ^O^ _O_ echt top! Wat n'een verschil, nondeju! :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102945535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oja, zag foto's van Muks, ^O^ _O_ echt top! Wat n'een verschil, nondeju! :o
Dat had ik volgens mij ook nog niet gezegd! Maar eens dus! _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102945600
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit is écht niet veel te veel }:| . True, je D was wat aan de forse kant, maar in totaal niet gek hoor. O, L en T zijn in totaal misschien 600 kcal? En dan reken ik ruim. Zeker als je bedenkt dat je al tijden weinig eet door pijn enzo, kan je die D prima hebben. :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102945611
Aaargh. Mijn collega wil me aan een andere collega koppelen. Of nog een andere collega. |:(
pi_102945650
Morning!!

XM gekkie eindelijk heb je eens genoeg gegeten! Ok het zou gezonder kunnen maar toch. En nu niet gaan compenseren vandaag he!

Zo, ik was echt kapot gisteren na de bootcamp. Wel keurig aan mn lijstje gehouden!
Resultaat gisteren:
O: havermout
T: mandarijn
L: zalm, aardappelgratin, prei, beetje dillesaus
T: peer
T: dubbele bth pindakaas
B: 3x20 minuten fietsen
S: bootcamp
D: 3 grote opscheplepels zilvervliesrijst, 3 grote lepels ratatouille, wijntje
T: 150 ml "vitalinea" yoghurt en een plakje ontbijtkoek
1800 kcal volgens eetmeter :?

Muks, wat een verschil!!
pi_102945714
Planning vandaag:

T: mandarijn en koffie verkeerd
L: 1 of 2 gebakken eitjes met kaas, 1 boterham, rauwkostsalade met dressing
T: banaan, appel, beker vifit
B: 2x20 minuten fietsen
D: stukje vis met gebakken courgette + venkel
T: 2 bonbons
pi_102945824
Vind 'm beetje magertjes Perr! :{ Kom in m'n hoofd rond de 1450 uit...
pi_102945857
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Vind 'm beetje magertjes Perr! :{ Kom in m'n hoofd rond de 1450 uit...
Ja maar gisteren heb ik voor mijn gevoel de hele dag lopen kanen en was het nog maar 1800 :') ik doe dan wel 2 gebakken eieren :9 en evt aardappels bij de avondmaaltijd als ik niet te lui ben.
pi_102945910
En havermout met AH sojamelk is echt superlekker *O* die melk heeft een zoet smaakje waardoor je er niet nog suiker enzo bij hoeft te doen :9
pi_102945999
Ik zie allemaal nette lijstjes. die van XM is echt prima ook voor een uit eten dag. Hoe is het met de pijn?

Ik heb een beetje vraatzucht de laatste dagen... ah well :)

Vandaag is de planning:

O: havermout met appel, kaneel en rozijntjes
T: paar druiven en koffie verkeerd
L: nog even kijken, crackers ofzo
T: havermoutmuffin :)
D: kikkererwtenprutje met tomaten, tofu en wat ik kan vinden
S: ruim uur boksen
T: bakje apro soja perzik
pi_102946017
Goodmeurning!

Gefeliciteerd Muks! *O*

Planning voor vandaag:
O: kwark met banaan en havermout
T: boterham appelstroop
T: druifjes
B: 2 keer 20 minuten fietsen als het droog is
L: in de stad
T: boterham pindakaas
D: stamppot andijvie met een runderworstje en spekjes
pi_102946066
:9 anna mag ik komen eten :')

Oeh ik ga dat zondag ofzo maken. Wintereten *O*
pi_102946078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja maar gisteren heb ik voor mijn gevoel de hele dag lopen kanen en was het nog maar 1800 :') ik doe dan wel 2 gebakken eieren :9 en evt aardappels bij de avondmaaltijd als ik niet te lui ben.
:{ nou vooruit dan maar... :D :P

En de volgende keer wil ik een 'Nee, want...' zien i.p.v. een 'Ja, maar...'! :6
Stiekem gelijk geven, maar toch tegenspreken. :N
pi_102946093
Ik geloof dat wij vanavond zuurkoolstamp met spekjes eten :9~ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102946107
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:{ nou vooruit dan maar... :D :P

En de volgende keer wil ik een 'Nee, want...' zien i.p.v. een 'Ja, maar...'! :6
Stiekem gelijk geven, maar toch tegenspreken. :N
:@
pi_102946166
Gefeliciteerd Muks! *O* en ook gefeliciteerd met je nieuwe lijf, wat een prestatie meid! *O*

Li ziek? beterschap!

Hier twee zieke dochters, dus drie zieke meiden :')

Ik heb gister voor de verandering weer eens mijn avondeten niet binnengehouden..

Lijstje voor vandaag (wishlist..)

T: peer
L: kwark met muesli
D: weet ik nog niet, iig iets met veel groente, misschien een stevige soep
T: mandarijntjes
pi_102946170
Ik ben streng vandaag. oO<
En best wel sarcastisch
pi_102946225
Beterschap Mar! En ook voor je dochters en voor Li natuurlijk!

ik heb nu al zin in mn gebakken eitjes :9 :')
pi_102946363
Goedemorgen! :) :W
Ja doei.
pi_102946369
En beterschap voor de zieken :*
Ja doei.
pi_102946373
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik geloof dat wij vanavond zuurkoolstamp met spekjes eten :9~ .
O+ lekker O+
Ja doei.
pi_102946416
Spierpijn :D Op hele rare plaatsen :')
pi_102946441
Het komt hier met bakken uit de hemel zetten... -O- Hoef pas om 14.15 op de uni te zijn, dus het heeft nog álle tijd om op te klaren.... :')
Ja doei.
pi_102946477
Wanneer begin je met werken, Mo?
pi_102946499
27/28 oktober introductiedagen, en dan de zaterdag of zondag daarna :)
Ja doei.
pi_102946509
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
27/28 oktober introductiedagen, en dan de zaterdag of zondag daarna :)
*O* leuk!
pi_102946536
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:29 schreef Ewelina het volgende:
Aaargh. Mijn collega wil me aan een andere collega koppelen. Of nog een andere collega. |:(
dat is alleen erg als het niet leuke collega's zijn.
pi_102946541
Ja, heb er ook echt zin in :9
Zijn jullie nog wezen bootycampen eigenlijk? Of is dat op dinsdagen? :P
Ja doei.
pi_102946568
Zie lijstje mo :P zekers zijn we geweest!
pi_102946576
Gefeliciteerd Muks! *O* Wat een verschil tussen die twee foto's zeg! _O_
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_102946577
Ah, ik zag door de lijstjes de bootycamp niet meer :@
Ja doei.
pi_102946725
Beterschap voor die het nodig heeft :*

Perr, die trek in eiwitten zou kunnen komen omdat je na je bootycamp niet echt veel eiwitten meer binnen krijgt. Volgens mij heb je wel vaker dat je de ochtend na een sportdag al wat vroeger trek hebt dan normaal of niet?

Bootcamp is volgens mij ook vrij intens en dan mag je de volgende dag ook best wel goed eten, omdat bij een training met hoge intensiteit de naverbranding nog zo'n 24u. doorwerkt. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een uur hardlopen op gestaag tempo.

Google anders maar eens op EPOC. (Excess Post-exercise Oxygen Consumption)

Anna, jij mag daarom ook nog wel een bth of zo er bij nemen :) Of die D moet een giga-portie worden...
pi_102946785
Hm Viz dat zou best kunnen. Maar de eiwitjes komen vandaag! Volgens eetmeter had ik wel voldoende eiwitten :P

Maar ik zal er NU nog een appel indoen :P en dan als laatste T banaan, vifit en wat tomaatjes/komkommer erbij. :D

Handig, zo'n persoonlijke voedingscoach ;)
pi_102946815
Ik ga vandaag opnieuw beginnen met mijn push up en sit up schema. Ben vorige keer een heel eind gekomen, maar was niet tevreden over de techniek en mijn onderrug begon op te spelen, dus heb het een paar weken geleden even op pauze gezet, maar aangezien ik toch ooit nog eens 30 push ups ofzo achter elkaar wil kunnen doen, échte push ups, ga ik nu weer beginnen. Met de push ups op niveau 0 en de sit ups op niveau 2. Was vorige keer met sit ups op niveau 3 begonnen aangezien de intaketest zei dat dat kon, maar ik wil het toch rustiger opbouwen en meer op de techniek gaan letten. ^O^
Ja doei.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:32:26 #130
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_102946867
mooi resultaat hoor Muks!

Ik ga nog 9 dagen KH arm eten, dan ben ik een maan onderweg en vind ik het tijd om weer op te bouwen :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:36:36 #131
70532 loveli
N
pi_102946958
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:33 schreef Phaidra het volgende:
Voel je je weer wat beter loveli? :*
Meteen weer in slaap gevallen na die post, maar het gaat weer aardig. Zo even kijken of eten weer werkt, want honger!
crap in = crap out
pi_102946970
Muks Gefeliciteerd! Met je verjaardag en met het behalve van je mooie verandering! *O*

En beterschap mar, voor jou & de meiden! :*
En Loveli natuurlijk ook :*

En ik ga ook nieuw spul halen voor in mijn yoghurt. En nee geen cruesli. Ik ga vandaag ff kieken!
En wat we vanaaf gaan eten is ook nog de vraag!
~ Bonito La Risa ~
pi_102947051
M_M, havermout :P
pi_102947120
Perr, het aanvullen van KH's na je training is goed, zou toch 's avonds minimaal een halve bak kwark nemen (liefst zo'n 15min. voor 't slapen). Omdat 's nachts je spieren zich willen herstellen en daarvoor eiwitten nodig zijn.

Mo, onderrug problemen bij sit-ups is vaak een teken dat de ademhaling tijdens het uitvoeren niet helemaal goed is. Als je omhoog gaat, zorg dan dat je 'teveel' ingeademd hebt, zodat je middenrif goed onder druk staat. Train je verder je rug wel naast het doen van die oefeningen? Wanneer je alleen je buikspieren traint, kunnen deze soms teveel vragen van ongetrainde rugspieren.

Wat is bij jou de tussenstand nu Cali? en wat verwacht je nog eraf in de volgende 9 dgn.?
pi_102947174
Thanks voor de tips vizormans!
pi_102947205
muks _O_ _O_ wow wat een verschil wat enorm goed!

En gefeliciteerd :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102947216
Morgen in de sporschool weer onderrugoefeningen doen.
Goeie, zo even de sportschool bellen om vanavond af te zeggen (ga vanavond met wat vrienden eten) maar wel voor volgende week reserveren ^O^
Ja doei.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:49:32 #138
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_102947237
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:43 schreef V1z0R het volgende:

Wat is bij jou de tussenstand nu Cali? en wat verwacht je nog eraf in de volgende 9 dgn.?
Morgen weer wegen, dan laat ik het je weten! :)
verwacht niet zoveel, hoop nog een kilo? en in afgelopen week een ruime halve kilo?
dan staat de teller op euhh zo'n 5 kilo...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_102947299
Progje, nog gecondoleerd. :*.
pi_102947319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Progje, nog gecondoleerd. :*.
thnx :*
pi_102947328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
M_M, havermout :P
}:| Dat vind ik zoooo vies he haha :@ Ik denk dat dat wel de gezondste optie is voor yoghurt. Misschien lekkerder maken met nootjes oid :)
~ Bonito La Risa ~
pi_102947380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

}:| Dat vind ik zoooo vies he haha :@ Ik denk dat dat wel de gezondste optie is voor yoghurt. Misschien lekkerder maken met nootjes oid :)
En als je het kookt? In de yoghurt lijkt het me ook echt uberranzig :')
pi_102947397
gekookte havermout lijkt me net iets als brinta ;(
Ja doei.
pi_102947453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Dan kun je misschien net zo goed muesli nemen met nootjes erin. :)

Perruche: havermout in de yoghurt is best te eten hoor, wel heel anders dan met sojamelk.

Boh, ik heb het idee dat ik ben afgevallen maar ik weet het niet zeker omdat ik me vorige week niet had gewogen, frustrerend. :P Ik hou van cijfertjes...
Everything has changed
pi_102947573
^O^ dames :)

Al eens voorgesteld, maar misschien een idee om een stukje extra voor de OP te schrijven met wat aandachtspunten wat betreft sporten en bepaalde voeding?
Welke macronutriënten op welk tijdstip en waarom? Onder redactioneel oog van een loveli en aurum bijvoorbeeld.
pi_102947593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor die het nodig heeft :*

Perr, die trek in eiwitten zou kunnen komen omdat je na je bootycamp niet echt veel eiwitten meer binnen krijgt. Volgens mij heb je wel vaker dat je de ochtend na een sportdag al wat vroeger trek hebt dan normaal of niet?

Bootcamp is volgens mij ook vrij intens en dan mag je de volgende dag ook best wel goed eten, omdat bij een training met hoge intensiteit de naverbranding nog zo'n 24u. doorwerkt. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een uur hardlopen op gestaag tempo.

Google anders maar eens op EPOC. (Excess Post-exercise Oxygen Consumption)

Anna, jij mag daarom ook nog wel een bth of zo er bij nemen :) Of die D moet een giga-portie worden...
Ik verwacht een grote lunch Viz! Maar ik hou het in gedachten!

Volgende keer zal ik de kok instrueren eiwit rijk voedsel op tafel te zetten na de bootcamp :D Waar ik zei instrueren bedoelde ik natuurlijk vragen.

Ik eet volle kwark met havermout en dat is :9
pi_102947648
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Meteen weer in slaap gevallen na die post, maar het gaat weer aardig. Zo even kijken of eten weer werkt, want honger!
Honger is een goed teken toch? Fijn dat je je iets beter voelt.
pi_102947689
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik verwacht een grote lunch Viz! Maar ik hou het in gedachten!

Volgende keer zal ik de kok instrueren eiwit rijk voedsel op tafel te zetten na de bootcamp :D Waar ik zei instrueren bedoelde ik natuurlijk vragen.

Ik eet volle kwark met havermout en dat is :9
:') Heb helemaal over je 'L:in de stad' heen gelezen :D

Eens wat betreft volle kwark met havermout :9~ (ik maak het soms nog lekkerder met rozijnen :o :@)
pi_102947724
:D Anna! Je kok instrueren _O- alsof je een engelse fancy dame bent met een landgoed en een kok :D
pi_102947739
Kan iemand de weergoden even vriendelijk verzoeken de regen een korte pauze te laten nemen van laten we zeggen 20 minuten, boven Hull? :')
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:16:40 #151
70532 loveli
N
pi_102947837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Kan iemand de weergoden even vriendelijk verzoeken de regen een korte pauze te laten nemen van laten we zeggen 20 minuten, boven Hull? :')
't Is nooit goed he.. Een paar dagen geleden had je nog te veel zon op je beeldscherm :+
crap in = crap out
pi_102947883
Ja nu wil ik ook commentaar op m'n lijstje ;(

Vandaag:

T: veel groene thee en een boterham filet AM + tros blauw druiven
L: boterham 30+ kaas -blauwe druiven- worteltjes 4 stuks (lang) en een ei
S: boodschappen doen :P + Bo wandelen en als ik dan nog tijd heb een rondje mountainbiken.
D: Andijviestamp (krop andijvie) met spekjes (250 gr) en verse worst :9
T: appel?

Ik overweeg nog steeds te gaan lowcarben om die laatste kilo's kwijt te raken. Maar vermoed dat ik het niet langer dan een week vol hou :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 11-10-2011 11:26:18 ]
pi_102947885
Onbijgelezen lijstje:

Gisteren:

O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers met gerookte kipfilet
L: kliekje spekjespasta
S: hardlopen
T: vers geperste jus
T: wodka, chips 2 rozemarijncrackers met kaas
D: Geen idee nog. Moet boodschappen doen. toch geen boodschappen doen resulteerde in een ongeïnspireerd maal van een saucijsje met ketchup en spinazie à la creme. Die biologische saucijsjes zijn trouwens niet lekker. Dat vind ik van het biologische halfomhalf gehakt ook: dat smaakt te veel naar varken of zo? Ga ik niet meer kopen iig.
T: Sundy

Vandaag:

O: 2x cappuccino met een paar intens pure hageltjes erop. (met 60% cacao is dat, dus nog veel meer dan gewone extra pure, die 35% bevat; lekker!) en 2 rozemarijncrackers met kaas
S: stepshape/interval
L: spinaziesoep met een gekookt eitje
T: wodka, chips
D: in de boter gestoofde kabeljauw met wat gewokte groenten, oestersaus en rijst. Of uit eten, want er staat een vage afspraak.
pi_102947975
Ml ik kan je lijstje echt helemaal niet inschatten, er staan voor mij te veel vraagtekens en te weinig hoeveelheden :P

Maar ik denk dat het prima is :7.
pi_102947978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

't Is nooit goed he.. Een paar dagen geleden had je nog te veel zon op je beeldscherm :+
Ja.. ik denk dat 't overdag maar gewoon standaard droog, bewolkt en 14 graden moet zijn. Goede sporttemperatuur, niet natregenen onderweg naar werk/uni en nooit meer schermleesproblemen door de zon! :P
Ja doei.
pi_102948019
Ik zou erg neerslachtig worden van elke dag het weer dat jij beschrijft, Mo :P
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:23:44 #157
70532 loveli
N
pi_102948026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:18 schreef Ml-etje het volgende:

Vandaag:

D: Andijviestamp met spekjes en verse worst :9

Ik overweeg nog steeds te gaan lowcarben om die laatste kilo's kwijt te raken. Maar vermoed dat ik het niet langer dan een week vol hou :')
Geen troep, imho prima lijstje. Geen idee wat betreft de kcals, zal ook wel ok zijn.

Als je goed low carbt verdwijnt de trek naar carbs juist binnen die week en is het makkelijk vol te houden.
crap in = crap out
pi_102948032
@Progje: had je al foto's van jullie keuken geplaatst op facebook? Ben wel benieuwd :) En wanneer moeten jullie naar NY, dat zal wel op erg korte termijn zijn, neem ik aan.

O/T: hardgekookt eitje, kippensoep
L: broodje met hazelnootpasta, broodje met kipfilet of boterhamworst
T: banaan of appel
D: nog geen idee
T: nog geen idee
pi_102948052
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
gekookte havermout lijkt me net iets als brinta ;(
Ja drom, kook ik het dus niet. Maar de 1 zegt havermout in yoghurt is lekker, en de ander zegt muesli met nootjes. (cashew, hazel)

Hmm. Toch gewoon havermout eerst proberen, als je het niet proeft, weet je het niet he ;) Wie weet vind ik het heeeeeeerlijk! :9
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:25:06 #160
70532 loveli
N
pi_102948053
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Ik zou erg neerslachtig worden van elke dag het weer dat jij beschrijft, Mo :P
Blij met Engeland, moet je voorstellen wat voor baggerweer wij zouden hebben zonder dat er een hindernis voor onze kust lag.
crap in = crap out
pi_102948092
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
Ml ik kan je lijstje echt helemaal niet inschatten, er staan voor mij te veel vraagtekens en te weinig hoeveelheden :P

Maar ik denk dat het prima is :7.
Aangevuld :P
pi_102948107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:18 schreef Ml-etje het volgende:

Vandaag:

D: Andijviestamp met spekjes en verse worst :9

Jij vraagt, wij draaien :D

O: Mag wat KH's bij
T: Prima
L: Netjes ^O^
T: Nootjes doen :Y
D: :9
T: Misschien nog een handje nootjes erbij?
pi_102948160
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij vraagt, wij draaien :D

T: Prima
L: Netjes ^O^
T: Nootjes doen :Y
D: :9
T: Misschien nog een handje nootjes erbij?
Oh ehh *klok terug gaat draaien.
Thanks! Probeer wel nog die plakkende 4 kilo kwijt te raken hé ;)
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:29:26 #164
70532 loveli
N
pi_102948172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Waarom? We gaan echt niet dood als we geen carbs eten bij het ontbijt. Bij mezelf merk ik dat ik alerter ben wanneer ik niet met carbs begin..
crap in = crap out
pi_102948199
ik ga zo maar eens een dokter opzoeken denk ik. Ik geloof dat m'n holtes ontstoken zijn door het verkouden zijn. Ik snuit bloed en heb enorme drukkende hoofdpijn...
pi_102948200
Netjes lijstje hoor Ml. En ik denk dat je wel aan je kcals komt dus zou evt geen nootjes doen. Je D is ook al aardig kcalrijk :) Maar allemaal gezonde dingen dus ik zeg goed ;)
pi_102948213
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga zo maar eens een dokter opzoeken denk ik. Ik geloof dat m'n holtes ontstoken zijn door het verkouden zijn. Ik snuit bloed en heb enorme drukkende hoofdpijn...
Ocherm! Beterschap :* Niet te veel snuiten (dan irriteert het meer) maar wel lekker stoombad nemen wil nog wel eens helpen om de boel te verlichten.
pi_102948230
quote:
Ai, klinkt naar. Beterschap!
pi_102948247
Wij gaan over een maand lekker even een weekendje weg. O+.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:32:12 #170
70532 loveli
N
pi_102948248
Dr. Oz goot nij Oprah met zo'n theepotje zout water door z'n holtes.
crap in = crap out
pi_102948256
Bij mij op werk zijn ook veel mensen ziek, en vriendje voelde zich ook al niet lekker. Ik heb nergens last van *knock on wood. Wat me wel opvalt is dat de mensen die het minst sporten bij mij op werk, het vaakst ziek zijn :D
pi_102948277
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
Dr. Oz goot nij Oprah met zo'n theepotje zout water door z'n holtes.
Als het erg ontstoken is kan dat gruwelijk zeer doen :P
pi_102948297
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom? We gaan echt niet dood als we geen carbs eten bij het ontbijt. Bij mezelf merk ik dat ik alerter ben wanneer ik niet met carbs begin..
Oh, nou ik vind een volledig ontbijt altijd wel fijn. Maar zo is iedereen dus weer anders. :D

Lekker DaD, wel aan toe dacht ik ;)

Als jij dat vind Ml-etje, maar volgens mij zag je er op die foto's pico-bello uit :@
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:33:47 #174
70532 loveli
N
pi_102948300
Oi. Leek me ook niet vreselijk aantrekkelijk om te doen.
crap in = crap out
pi_102948314
quote:
ocherm, da's zo kut! Snel naar de dokter voor een antibioticakuur voordat je écht niet meer kunt :*
Ja doei.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:38:05 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102948428
Arm Jätje :* Beterschaap!

Muks *O* Gefeliciteerd! :D

DaDtje, oe! Waarheen? O+

Ml, ik zag ook geen overtollige spekjes van 4 kilo op jouw foto's! :D Maar ja, subjectiviteit enzulks neem ik aan :+

Ik ben de afgelopen weken steeds moei :@ Ik kom lastig in slaap en word vervolgens heul moe wakker en kom te laat mijn bed uit :') Dat wordt nog wat als ik weer een Baan-baan heb :')
pi_102948474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ocherm, da's zo kut! Snel naar de dokter voor een antibioticakuur voordat je écht niet meer kunt :*
ik moest nog maar een paar dagen wachten van de mevrouw aan de telefoon. Dan zo maar wat neusdruppeltjes halen en vanavond thuis stomen..
pi_102948489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh, nou ik vind een volledig ontbijt altijd wel fijn. Maar zo is iedereen dus weer anders. :D

Lekker DaD, wel aan toe dacht ik ;)

Als jij dat vind Ml-etje, maar volgens mij zag je er op die foto's pico-bello uit :@
Lief maar ik krijg mijn spijkerbroeken (voor zover ik ze aan kan ivm pijn) niet over mijn heupen ;)

quote:
Wat de rest zegt, snel naar de dokter&beterschap!
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Probeer de carbs een beetje te minderen en dan ook het weekend netjes te eten (afvallen doordeweeks en in het weekend net zo hard weer aankomen is demotiverend :+ ).
Dit weekend speltpizza :9
pi_102948517
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ml, ik zag ook geen overtollige spekjes van 4 kilo op jouw foto's! :D Maar ja, subjectiviteit enzulks neem ik aan :+

Ik ben de afgelopen weken steeds moei :@ Ik kom lastig in slaap en word vervolgens heul moe wakker en kom te laat mijn bed uit :') Dat wordt nog wat als ik weer een Baan-baan heb :')
Geen ritme of onvoldoende vitamientjes?
pi_102948523
Speltpizza = Awesome!
pi_102948524
Wachten tot 't erger wordt? -O- wat stom.
Ik had vorig jaar, toen ik nèt was begonnen bij m'n werkgever, een bijholteonsteking, zelfde beschrijving als jij hier nu doet, een van de naarste dingen die je 'door kunt laten ontwikkelen'.. -O-
Ja doei.
pi_102948533
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik moest nog maar een paar dagen wachten van de mevrouw aan de telefoon. Dan zo maar wat neusdruppeltjes halen en vanavond thuis stomen..
Huh? Dat is een raar advies door de tel!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:41:55 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102948543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Geen ritme of onvoldoende vitamientjes?
Ik denk vooral het eerste! Sinds vorige week is het het ergste en sinds vorige week eet ik imo ook juist netjes _O-
Ik voel me een beetje alsof ik weer op het randje van ziekig zijn zit ofzo? Moeiig, veel harde, opgeblazen buik, gaar.
pi_102948686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Huh? Dat is een raar advies door de tel!
nou ja, alles wat ik op internet lees zegt ook dat het vanzelf over moet gaan. Dus daar wacht ik dan maar even op! Als het over 3 dagen nog niet over was moest ik naar de dokter..
pi_102948774
Klinkt pijnlijk Jagär... Beterschap, en ook nog voor de andere zieken. :*

Lekker, een weekendje weg DaD! Waar gaan jullie heen?

Wij zijn ook iets aan het plannen maar het schiet niet op. Ik kom er net achter dat ik nog meer vakantiedagen heb dan ik al dacht, echt belachelijk veel... Alleen niet echt tijd om ze op te nemen. :+
Everything has changed
pi_102948787
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef Mini. het volgende:
Klinkt pijnlijk Jagär... Beterschap, en ook nog voor de andere zieken. :*

Lekker, een weekendje weg DaD! Waar gaan jullie heen?

Wij zijn ook iets aan het plannen maar het schiet niet op. Ik kom er net achter dat ik nog meer vakantiedagen heb dan ik al dacht, echt belachelijk veel... Alleen niet echt tijd om ze op te nemen. :+
Kan je ze niet meenemen? of uit laten betalen *)
~ Bonito La Risa ~
pi_102948846
Vervelend Jagar, maar idd, ik snap de arts wel. Hopen dat het de komende dagen beter wordt en anders wel weer bellen hoor! Beterschap :*
pi_102948849
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Kan je ze niet meenemen? of uit laten betalen *)
Meenemen wel (maar dan is er net zo goed geen tijd), uitbetalen niet. Ach ja, luxeprobleem. :)
Everything has changed
pi_102948878
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:

[..]

Meenemen wel (maar dan is er net zo goed geen tijd), uitbetalen niet. Ach ja, luxeprobleem. :)
4 weken vakantie plannen volgend jaar ;)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:05:23 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102949170
Beetje zout water opsnuiven, doe ik wel als ik merk dat mn holtes dichtslibben.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:05:35 #191
70532 loveli
N
pi_102949177
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Mini. het volgende:

[..]

Fietsenplan? Computer van de zaak? Levensloopregeling?
crap in = crap out
pi_102949231
Nog geen idee waarnaartoe, we hebben alleen nog maar een datum geprikt. Wellicht een Waddeneiland of zo, even lekker uitwaaien.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:12:11 #193
70532 loveli
N
pi_102949360
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog geen idee waarnaartoe, we hebben alleen nog maar een datum geprikt. Wellicht een Waddeneiland of zo, even lekker uitwaaien.
Klinkt als een heel goed plan.
crap in = crap out
pi_102949370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg: http://baritondurbuy.com/

O+ met houtkachel en onbeperkte houtvoorraad O+

Heerlijk om lekker bij te komen, daar hebben wij het weekend ook voor gebruikt ;)
Ja doei.
pi_102949421
Ik heb net geregeld dat we voor een meer dan schappelijke prijs een maand in de zon zitten volgende zomer *O* wel weer dezelfde plek in Spanje. We willen heel graag Sicilië weer een keer, maar met mijn lijf durf ik het wat beter op een plek die ik al goed ken en waar ze ons kennen.
Een maand *O* woei!
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:14:54 #196
70532 loveli
N
pi_102949450
Wilde het linkje van Mo bookmarken, blijk ik dat de vorige keer al gedaan te hebben.
crap in = crap out
pi_102949476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zeg: http://baritondurbuy.com/

O+ met houtkachel en onbeperkte houtvoorraad O+

Heerlijk om lekker bij te komen, daar hebben wij het weekend ook voor gebruikt ;)
Het ziet er heerlijk uit, maar we hebben alle weekenden tot het weekend dat we weggaan al verplichtingen (wel leuke, hoor!) door het hele land. We blijven liever wat dichter bij huis, denk ik. :).

Maar bedankt voor de tip!
pi_102949521
Mocht je 's wat verder willen dan is het echt een aanrader, zeker in de winter O+ Rustig dorpje, leuke kroegjes en restaurants _O_ en je kunt er ook prima zelf koken en zulks! En een bakker met verse broodjes op kruipafstand! _O_
Ja doei.
pi_102949678
Ik vind persoonlijk Vlieland erg leuk, zelfs in de herfst :D Maar ik hou dan ook wel van guur weer :')
Lekker donkere lucht, regen die je keihard in het gezicht waait...
pi_102949683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mocht je 's wat verder willen dan is het echt een aanrader, zeker in de winter O+ Rustig dorpje, leuke kroegjes en restaurants _O_ en je kunt er ook prima zelf koken en zulks! En een bakker met verse broodjes op kruipafstand! _O_
Het is wel heel leuk om te zien ja en het pupje mag mee!
pi_102950677
Oeh ferkansie! Ik ga ook bijna naar de zon *O*
pi_102950771
Beterschap Jagar :*

Ik ga volgende week al naar de zon :D *O*
pi_102950829
Iedereen gaat naar de zon *O*
behalve ik -O- hihi, maar ik zat vorig jaar met de kerst in Portugal O+
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:04:32 #204
70532 loveli
N
pi_102950985
Ik ga dit jaar naar de sneeuw. Zon is niks voor mij.
/bleekneusje
crap in = crap out
pi_102951720
Beterschap Jagar!

Misschien gaan wij in het voorjaar weer eens skien, in Frankrijk. Zon, sneeuw en brede pistes O+
pi_102951798
Hehe, ik ben een tekst aan het nakijken voor vriendje: heeft hij "transpirantie" geschreven. Ik ben er maar van uitgegaan dat hij "transparantie" bedoelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 11-10-2011 13:36:12 ]
pi_102951914
Doorzichtig zweten :D
pi_102951940
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Dat dacht ik ook al ja. :D

Wij willen dit najaar nog een stedentrip maken, weet nog niet precies waarheen maar we hebben een shortlist van Lissabon, Barcelona, Rome of Londen. O+ Allemaal niet echt "naar de zon" in november/december, maar dat maakt niet uit.
Everything has changed
pi_102952091
Ik wil eigenlijk in februari ofzo naar istanbul voor een lang weekeinde :@
pi_102952206
Ok volgens eetmeter is mijn planning maar 1600 kcals :') Zouden de kcals ongeveer kloppen? Volgens mij is het wat weinig?

O: havermout (250 sojamelk, 6 eetlepels havermout) (200)
T: mandarijn, appel (100)
L: 1 snee bruin, 2 gebakken ei, 1 plak kaas, 200 gr rauwkost met 1 el olievrije dressing (500)
T: banaan, peer, 250 ml vifit (200)
D: visje met groenten & gekookte aardappel (500)
T: 2 kleine bonbons (100)
pi_102952225
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
whehe, ook mijn eerste gedachte _O-

Ik ga maar 's fietsen. Het lijkt niet droger te worden, dus heb m'n charmante regenbroek maar uit de kast getrokken *)
Ja doei.
pi_102952411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef Perruche het volgende:
Ok volgens eetmeter is mijn planning maar 1600 kcals :') Zouden de kcals ongeveer kloppen? Volgens mij is het wat weinig?

O: havermout (250 sojamelk, 6 eetlepels havermout) (200)
T: mandarijn, appel (100)
L: 1 snee bruin, 2 gebakken ei, 1 plak kaas, 200 gr rauwkost met 1 el olievrije dressing (500)
T: banaan, peer, 250 ml vifit (200)
D: visje met groenten & gekookte aardappel (500)
T: 2 kleine bonbons (100)
Je ontbijt is misschien wel wat meer, afhankelijk van hoe groot je lepels havermout zijn, maar voor de rest lijkt het me op het eerste gezicht allemaal niet te laag ingeschat. Niet dat ik er zoveel verstand van heb...
Everything has changed
pi_102952455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:51 schreef Mini. het volgende:

[..]

Je ontbijt is misschien wel wat meer, afhankelijk van hoe groot je lepels havermout zijn, maar voor de rest lijkt het me op het eerste gezicht allemaal niet te laag ingeschat. Niet dat ik er zoveel verstand van heb...
Hm dankjewel :)

Ik heb 4 volle eetlepels gedaan en er 6 gerekend in eetmeter :) En sojamelk is eigenlijk wat minder omdat ik een beker neem en die 3/4 sojamelk, 1/4 water doe. Anders kom ik niet toe met 1 pak per week :')
pi_102952532
Ik wil ook naar de zon.

Ik krijg binnenkort wel weer lichttherapie voor mijn huidziekte. Wellicht gaat het ook de herfst- en winterkater wat tegen.

Bleegh, ik haat deze tijd van het jaar. Zeker na een slechte zomer.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:58:25 #215
70532 loveli
N
pi_102952653
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef Xennia het volgende:
Ik wil ook naar de zon.

Ik krijg binnenkort wel weer lichttherapie voor mijn huidziekte. Wellicht gaat het ook de herfst- en winterkater wat tegen.

Weet niet of jij er baat bij zou hebben, hoorde laatst iets over een 'zoutkamer', http://www.haloclinic.nl/
crap in = crap out
pi_102952806
Het maakt inderdaad heel veel verschil als je tenminste nog een goede zomer hebt gehad...
Maar ik probeer maar te focussen op de leuke dingen van de herfst. Lekker binnen zitten met een dikke trui en een kop koffie/thee als het buiten rotweer is, kaarsjes aan en dan met een boek op de bank. O+ En straks de feestdagen. :)
Everything has changed
pi_102952818
hmmm. mijn pakketje staat op internet, op afgeleverd...
Maar ik ben niet thuis :? dan moet er toch staan: afgeleverd bij buren?
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:04:31 #218
70532 loveli
N
pi_102952851
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef Mixende_match het volgende:
hmmm. mijn pakketje staat op internet, op afgeleverd...
Maar ik ben niet thuis :? dan moet er toch staan: afgeleverd bij buren?
:') Postbezorgers :')
crap in = crap out
pi_102952853
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef Xennia het volgende:
Ik wil ook naar de zon.

Ik haat deze tijd ook ja, maar wat Mini zegt, ik focus me nu dan maar op gezellig thuis op de bank met kaarsjes aan en een kop the en de kat op schoot c_/
~ Bonito La Risa ~
pi_102952933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet niet of jij er baat bij zou hebben, hoorde laatst iets over een 'zoutkamer', http://www.haloclinic.nl/
Dank je wel. Het zou inderdaad wat kunnen helpen, maar dan moet ik waarschijnlijk een half jaar lang 2 keer per week gaan of zo en dat is zowel praktisch als financieel niet haalbaar.
pi_102952960
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef Mini. het volgende:
Het maakt inderdaad heel veel verschil als je tenminste nog een goede zomer hebt gehad...
Maar ik probeer maar te focussen op de leuke dingen van de herfst. Lekker binnen zitten met een dikke trui en een kop koffie/thee als het buiten rotweer is, kaarsjes aan en dan met een boek op de bank. O+ En straks de feestdagen. :)
Ik vind de herfst inderdaad ook juist wel gezellig. O+
Maar ik heb ook een moeilijke huid, dus als het weer echt koud wordt zal dat ook wel weer fijn worden. ;(
pi_102952996
quote:
Ik ga proberen 3 ipv 2 keer per week hard te lopen. Daar krijg ik tenminste nog wat energie van. En weekendjes weg boeken, zodat er weer dingen zijn om naar uit te kijken.
pi_102953013
quote:
Vergeet de warme chocomel en de kaarsjes niet. O+ En Halloween.

En straks mag ik weer legaal een kerstboom opzetten. O+

En in mijn geval 2 snorrende poezen, maar die zijn er ook in de zomer. :D
pi_102953040
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:04 schreef loveli het volgende:

[..]

:') Postbezorgers :')
Ben allang blij dat er iets mee gebeurd haha. Gisteren ook al n pokkendag gehad! Heel de ochtend aan het bellen geweest:
Bijenkorf, pakket niet ontvangen - Sorry, Nog even geduld mevrouw, het duurt op het moment wat langer
LG, pakket niet ontvangen - Sorry, ik kan helaas niet zien of het al verzonden of besteld is, u moet nog even geduld hebben mevrouw
Verzekering - Sorry mevrouw wordt niet vergoed, omdat u zo eerlijk bent.
VVE - Sorry mevrouw, met dit probleem is voor eigen rekening, of u moet de aannemer bellen
Therapeut - sorry mevrouw, dan is de eerst volgende afspraak over 2 weken
Fysio- sorry, mevrouw, dan zit u woensdag dan bij mijn collega ipv bij mij...

Aaaaaaaaargghhh!!!!
~ Bonito La Risa ~
pi_102953146
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Vergeet de warme chocomel en de kaarsjes niet. O+ En Halloween.

En straks mag ik weer legaal een kerstboom opzetten. O+

En in mijn geval 2 snorrende poezen, maar die zijn er ook in de zomer. :D
Kerstboom opzetten >:O heb de kerstboom al gekocht, kan niet wachten!! O+
~ Bonito La Risa ~
pi_102953147
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ga proberen 3 ipv 2 keer per week hard te lopen. Daar krijg ik tenminste nog wat energie van. En weekendjes weg boeken, zodat er weer dingen zijn om naar uit te kijken.
Da's ook wel een goeie ja, je moet het toch zelf een beetje leuk maken. :) En toch naar buiten gaan zodat je inderdaad nog wát licht vangt.
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:11:59 #227
70532 loveli
N
pi_102953150
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ben allang blij dat er iets mee gebeurd haha. Gisteren ook al n pokkendag gehad! Heel de ochtend aan het bellen geweest:
Bijenkorf, pakket niet ontvangen - Sorry, Nog even geduld mevrouw, het duurt op het moment wat langer
LG, pakket niet ontvangen - Sorry, ik kan helaas niet zien of het al verzonden of besteld is, u moet nog even geduld hebben mevrouw
Verzekering - Sorry mevrouw wordt niet vergoed, omdat u zo eerlijk bent.
VVE - Sorry mevrouw, met dit probleem is voor eigen rekening, of u moet de aannemer bellen
Therapeut - sorry mevrouw, dan is de eerst volgende afspraak over 2 weken
Fysio- sorry, mevrouw, dan zit u woensdag dan bij mijn collega ipv bij mij...

Aaaaaaaaargghhh!!!!
Darn, when it rains...
crap in = crap out
pi_102953250
Een ambtenaar die er per 1 jan. uit moet, die nu al bij huis zit, straks nog 18mnd. doorbetaald krijgt, die ook nog eens zegt, slecht tegen onrecht te kunnen... /jokkende handen }:|
pi_102953273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:11 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Kerstboom opzetten >:O heb de kerstboom al gekocht, kan niet wachten!! O+
Ik heb hem al 3 jaar, met mooie kerstversiering. O+ Hoewel ik misschien dit jaar wel wat anders wil- maar het is zo duur, tenminste, echt mooie versiering dan.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:18:04 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102953368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Een ambtenaar die er per 1 jan. uit moet, die nu al bij huis zit, straks nog 18mnd. doorbetaald krijgt, die ook nog eens zegt, slecht tegen onrecht te kunnen... /jokkende handen }:|
Que?

Zat net te lunchen met de staf, komt Dinand van Kane binnenhobbelen. Gezellig! :')
pi_102953408
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
WTF?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:19:22 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102953419
Als de zon in NL nog even gaat schijnen zitten we allemaal weer in de zon! >:O
pi_102953423
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Que?

Zat net te lunchen met de staf, komt Dinand van Kane binnenhobbelen. Gezellig! :')
Staf? Heks!
pi_102953562
Jeukende? Ik wil 'm een stomp in 't gezicht geven eigenlijk...
Maar geweld mag niet V1z!
Als je niet tegen onrecht kan, maar wel 22mnd. aan loon durft op te strijken uit de gemeenschapspot zonder er iets voor te doen, verdien je w.m.b. een stomp in 't gezicht... :{ Geef liever de helft aan Mar of zo...
pi_102953622
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb hem al 3 jaar, met mooie kerstversiering. O+ Hoewel ik misschien dit jaar wel wat anders wil- maar het is zo duur, tenminste, echt mooie versiering dan.
Ik heb sinds dit jaar een grote van 180 hg. Dus ik moet nieuw spul kopen, maar doe niet veel, aangezien we katten hebben, en ik vermoed dat hij wel een keer omgaat of zo. En omdat het na de kerst stukken goedkoper is, doe ik het erna allemaal kopen! (heb nu ook al het 1 en ander) *)
~ Bonito La Risa ~
pi_102953639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Jeukende? Ik wil 'm een stomp in 't gezicht geven eigenlijk...
Maar geweld mag niet V1z!
Als je niet tegen onrecht kan, maar wel 22mnd. aan loon durft op te strijken uit de gemeenschapspot zonder er iets voor te doen, verdien je w.m.b. een stomp in 't gezicht... :{ Geef liever de helft aan Mar of zo...
Of alles *)
~ Bonito La Risa ~
pi_102953772
ik zit te overwegen zo'n daglichtlamp te kopen. Vanaf het eind van deze maand zal ik niet veel zon meer zien, gok ik zo..
pi_102954034
:* Viz ik vind dat je gelijk hebt
pi_102954081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zit te overwegen zo'n daglichtlamp te kopen. Vanaf het eind van deze maand zal ik niet veel zon meer zien, gok ik zo..
Waar koop je zo iets? Lijkt mij wel heel fijn!
pi_102954085
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ik heb sinds dit jaar een grote van 180 hg. Dus ik moet nieuw spul kopen, maar doe niet veel, aangezien we katten hebben, en ik vermoed dat hij wel een keer omgaat of zo. En omdat het na de kerst stukken goedkoper is, doe ik het erna allemaal kopen! (heb nu ook al het 1 en ander) *)
Ik heb een deel gekregen, en een groot deel 2 jaar geleden gekocht in de uitverkoop. Mijn boom is ook 1.80m hoog (maar wel smal, gezien de ruimte maar goed)
pi_102954107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Beetje wake up light idee?
pi_102954126
Mensen, mensen, het is oktober :o!
pi_102954154
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:37 schreef Probability het volgende:
Wordt er een wakker :P
pi_102954165
quote:
Het was in juli al oktober
pi_102954305
En het is alweer bijna december als jullie door blijven gaan over kerstbomen }:|
pi_102954318
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Waar koop je zo iets? Lijkt mij wel heel fijn!
het werkt best oke. Maar ik heb er het geduld niet voor. Dus je mag hem best van me overnemen.
pi_102954327
Jagar dat klinkt echt vervelend, beterschap :*
pi_102954394
Is dat zo'n ouderwetse gezichtsbruiner-idee? Zonnebank voor je hoofd zeg maar?
pi_102954622
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef progje het volgende:

[..]

het werkt best oke. Maar ik heb er het geduld niet voor. Dus je mag hem best van me overnemen.
Heb je wat meer informatie? Dan ga ik even lezen of het wat voor mij is!
pi_102954643
ik verheug me ook al op het feit dat ik eind volgende maand de kerstboom weer op kan zetten ~:) >:O w/
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:51:27 #251
70532 loveli
N
pi_102954644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
En het is alweer bijna december als jullie door blijven gaan over kerstbomen }:|
Pepernoot hebben? Liggen sinds september al in de winkels.
crap in = crap out
pi_102954700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Pepernoot hebben? Liggen sinds september al in de winkels.
Ik eet pas pepernoten als sinterklaas weer in het land is en dan waarschijnlijk nog niet!
pi_102954773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb je wat meer informatie? Dan ga ik even lezen of het wat voor mij is!
zekers, maar dan moet ik thuis even kijken welke ik ook al weer heb.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:59:51 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102954945
Kerst :r
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:00:21 #255
70532 loveli
N
pi_102954964
Scrooge!
crap in = crap out
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:00:57 #256
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_102954986
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
The world is full of insolent wretches earning what their sweatiness fetches.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:01:07 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102954996
Ja, avatar staat al klaar hoor. Zodra :r FEE :r geopend wordt, gaat ie aan.
pi_102955026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
Scrooge!
^^
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:02:40 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102955054
Ik haat het zo he :'(
pi_102955064
quote:
*O* slankie kerst!!!

Ik haat het ik haar het! Maar ik wil wel een lekker kerstdiner maen voor alle eenzame zielen O+
pi_102955080
Blergh, ik ben mijn werk zo unglaublich zat. Nog 2,5 week, misschien ga ik een scheurkalender maken.

En ik heb er niet voor gekozen om onder een aanvliegroute van Schiphol te wonen. Hoezo is die Oostbaan al twee dagen vol geopend!

Meer te zeuren heb ik niet, dus in feite mag ik best tevreden zijn. :)
pi_102955081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Beetje wake up light idee?
Ja, maar dan het daglicht immiterend. Schijnt depressies tegen te gaan, en ik had afgelopen winter wel wat last van lichte depressies. En ik zie straks echt geen daglicht meer.

quote:
Wij hebben de eerste nachtvorst al gehad, en veel collega's hebben de winterjas al aan. Het is hier overdag ook niet warmer dan een graad of 5!
pi_102955093
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me sinds 2 jaar altijd heul zielig met kerst :') huhu. Eerste kerst was nog wel ok met mn beste vriendinnetje maar de tweede sucks :P ik negeer het gewoon :D

/anywayenoughsadness, duurt nog hartstikke lang joh!
pi_102955097
quote:
Kerst O+
Ik hou d'r zo van!
~ Bonito La Risa ~
pi_102955125
Ok ik ga ook zeuren als we dan toch bezig zijn;

- ik ben lui
- ik heb spierpijn
- ik wil taart bakken ipv werken

*O*
pi_102955142
Perruche, heb jij ook zo'n O+ spierpijn O+ ?

edit: De computer van mijn werk is ook nog eens traaaag. Maar gedeelde smart dus!
pi_102955158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik voel me sinds 2 jaar altijd heul zielig met kerst :') huhu. Eerste kerst was nog wel ok met mn beste vriendinnetje maar de tweede sucks :P ik negeer het gewoon :D

/anywayenoughsadness, duurt nog hartstikke lang joh!
Dan kom je toch gezellig hier langs.
pi_102955182
Op dit moment heb ik niet zo'n zin in kerst met m'n familie, een beetje een familie overdosis gehad afgelopen 2 weekenden.

Het liefst zou ik kerst ergens in een huisje zitten met de duutser, met veel boeken en leuke films. Maar goed, hij wil wel z'n familie zien. Misschien dan met oud en nieuw..
pi_102955190
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, maar dan het daglicht immiterend. Schijnt depressies tegen te gaan, en ik had afgelopen winter wel wat last van lichte depressies. En ik zie straks echt geen daglicht meer.

[..]

Zo'n lamp lijkt mij ook wel wat. Zijn ze duur?
pi_102955198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
Ok ik ga ook zeuren als we dan toch bezig zijn;

- ik ben lui
- ik heb spierpijn
- ik wil taart bakken ipv werken

*O*
Oeh, wil ook zeuren! Heb nog niet gegeten, want collega is er niet, en we hebben niks in de winkel, behalve nootjes (heb mijn handje nootjes al op dus) en koekjes (heb er al 2 op)...
~ Bonito La Risa ~
pi_102955214
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef anna82 het volgende:
Perruche, heb jij ook zo'n O+ spierpijn O+ ?

edit: De computer van mijn werk is ook nog eens traaaag. Maar gedeelde smart dus!
Gedeelde smart. Mijn pc loopt minimaal 1 x per dag vast en is vaak traag.
pi_102955352
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook O+

dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:11:04 #273
148689 Muis006
pi_102955371
Appelbeignets O+
pi_102955384
Anna, ik heb echt pijn in mijn rug en schouders! Benen helemaal niet :). Vandaag even rusten, dat vind ik wel prima :P

Was wel erg trots dat ik dat laatste stuk rennen gewoon heb vol kunnen houden :D

Ewelina wat lief O+
pi_102955395
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

*O* slankie kerst!!!

Ik haat het ik haar het! Maar ik wil wel een lekker kerstdiner maen voor alle eenzame zielen O+
Ik land eerste kerstdag om half 7 s avonds, mag ik dan ook mee eten? O+

Verder weinig te klagen hier, wat ik heb de halve uit gelopen en kan nog steeds lopen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102955408
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Oeh, wil ook zeuren! Heb nog niet gegeten, want collega is er niet, en we hebben niks in de winkel, behalve nootjes (heb mijn handje nootjes al op dus) en koekjes (heb er al 2 op)...
Oeh zeuren? Dat kan ik ook wel. :7 Ik heb vandaag helemaal geen eetlust maar ik moet toch eten dus dat is echt geforceerd alles naar binnen werken en dat is stom. En ik wil niet meer studeren. En het is heel heel koud en de verwarming wil niet aan. En ik mis vanavond een lezing van Job Cohen waar ik heel graag heel wilde omdat ik een of andere stomme andere afspraak heb. Bleh.

Maar ik hou wel van kerst, dat dan weer wel. O+
pi_102955452
Jazeker henk.

Lago, waar lezing van Cohen? Amsterdam? Gratiesj?
pi_102955472
Argh ik moet nog een banaan en peer eten voor ik naar huis ga :') maar er zijn ook borrelnootjes! Nou nog 2 uur 15 minuten :')
pi_102955549
Ik zou kerst denk ik wel leuk vinden met een kerstdiner en cadeautjes.

Maar misschien vind ik het dan ook kut :+
pi_102955591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef Perruche het volgende:
Jazeker henk.

Lago, waar lezing van Cohen? Amsterdam? Gratiesj?
Utrecht! En inderdaad gratis ja. :7 Kijk maar hier.
pi_102955613
Mijn ouders: Heb je al plannen met kerst >:O ?
Ik: Eh... nee tuurlijk niet ~:)
Ouders: We willen op vakantie gaan >:O >:O
Ik: O leuk ~:) ~:) ~:) !
Ouders: Nee wij willen op vakantie gaan, of je dus al plannen hebt gemaakt anders moet je die even maken >:O

:'(
pi_102955653
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef Perruche het volgende:
Anna, ik heb echt pijn in mijn rug en schouders! Benen helemaal niet :). Vandaag even rusten, dat vind ik wel prima :P

Was wel erg trots dat ik dat laatste stuk rennen gewoon heb vol kunnen houden :D

Ewelina wat lief O+
Ja ik ook en pijn in de schouders is best suckie, want daar heb ik ook pijn als ik grieperig ben en dus voel ik me grieperig. Mijn kont heeft ook spierpijn, maar dat juich ik toe :D En ik was ook reuze trots op jou!!
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:18:25 #283
70532 loveli
N
pi_102955663
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Verder weinig te klagen hier, wat ik heb de halve uit gelopen en kan nog steeds lopen. B-)
Kun je nog traplopen? >:)
crap in = crap out
pi_102955670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Probability het volgende:
Mijn ouders: Heb je al plannen met kerst >:O ?
Ik: Eh... nee tuurlijk niet ~:)
Ouders: We willen op vakantie gaan >:O >:O
Ik: O leuk ~:) ~:) ~:) !
Ouders: Nee wij willen op vakantie gaan, of je dus al plannen hebt gemaakt anders moet je die even maken >:O

:'(
Och, Lekker gezellig dus ahahaha

bij ons ging het zo:
Vader: Ik moet 1e kerstdag werken, zullen we dan 2e kerstdag lekker met z'n alle eten?
Ik: Ja leuk, dan gaan we 1e naar schoonfamilie.
Moeder: Ja, ik moet 1 en 2e kerstdag werken...
Ik: Goh.... Gezellig :{
~ Bonito La Risa ~
pi_102955682
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Natuurlijk.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:19:42 #286
70532 loveli
N
pi_102955716
Ouders en computers [ :') :') :') ]2
crap in = crap out
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:20:39 #287
148689 Muis006
pi_102955746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef loveli het volgende:
Ouders en computers [ :') :') :') ]2
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_102955876
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Kun je nog traplopen? >:)
Gaat ook nog vrij goed eigenlijk! :D
Beetje stijf, maar dat is niet zo vreemd. :)

Vanavond weer zwemmen, dat was vorige week kennelijk zo leuk dat ik het verzoek kreeg om weer mee te gaan. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102955985
December vind ik nog wel een leuke maand. Ik heb er meer moeite mee dat daarna de winter nog steeds niet is afgelopen.
pi_102956062
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gaat ook nog vrij goed eigenlijk! :D
Beetje stijf, maar dat is niet zo vreemd. :)

Vanavond weer zwemmen, dat was vorige week kennelijk zo leuk dat ik het verzoek kreeg om weer mee te gaan. B-)
Netjes zeg!
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:30:18 #291
70532 loveli
N
pi_102956097
Hoe leg je iemand simpel uit hoe ze een recent geopend document moeten terugvinden? Ik heb Vista engelstalig, zij hebben Win 7 NL ofzo.
*moedeloos*
crap in = crap out
pi_102956369
Lago kan het al wel voor je samenvatten hoor ;)

Cohen:
"Ik weet niets te bedenken wat nou echt voor een oplossing zou kunnen zorgen, ik geef dus lekker af op het kabinet. Als handtasje van het kabinet zeg ik natuurlijk wel dat we er alles aan moeten doen om de euro overeind te houden want echte standpunten durf ik niet in te nemen, nee, laat er eerst maar 3jr. een commissie op los.
Omdat niemand in Europa de echte cijfers weet, kan ik het mooi als argument gebruiken dat het kabinet de bevolking aan het belazeren is.

Waar we dus voor moeten zorgen is dat wij als land niet de dupe worden, hoe, waar, wanneer of met wat heb ik nog nooit gesnapt, moet je mij dus ook niet vragen.

Thee met een koekje iemand?

Verder liggen er nog PvdA-folders bij de uitgang"

Conclusie: Hij gaat niets zeggen waar je iets aan hebt, geen oplossing, geen echt tegengeluid.
Gewoon over hoe we het samen moeten aanpakken, eerlijkheid van het kabinet moeten krijgen en ander oeverloos gelul.
:D
pi_102956378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
Hoe leg je iemand simpel uit hoe ze een recent geopend document moeten terugvinden? Ik heb Vista engelstalig, zij hebben Win 7 NL ofzo.
*moedeloos*
Bellen via skype! En dan het scherm delen, kun je meekijken!
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:37:44 #294
70532 loveli
N
pi_102956445
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Bellen via skype! En dan het scherm delen, kun je meekijken!
O+

Dat gaat me zoooveel benzine schelen!
crap in = crap out
pi_102956545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
*moedeloos*
Staat het niet bij elke Word-versie onder "bestand"? Of is het geen word-bestand?
Ik heb ook Windows 7, maar zit in en Citrix-omgeving en dat is naast traag ook weer anders.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:41:21 #296
70532 loveli
N
pi_102956588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Staat het niet bij elke Word-versie onder "bestand"? Of is het geen word-bestand?
Of START --> documenten? Ik heb ook Windows 7, maar zit in en Citrix-omgeving en dat is naast traag ook weer anders.
Wordpad, maar er zijn al zoveel documenten geopend dat het niet meer in die lijst staat.
crap in = crap out
pi_102956649
Weten ze nog wel hoe het heet? In Windows 7 zit de zoek-functie meteen onder de Start-knop, het Windows-tekentje links onderin (voor je ouders :)). Daar zouden we hem mee moeten kunnen vinden.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:43:14 #298
70532 loveli
N
pi_102956664
Nee :')
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:44:36 #299
70532 loveli
N
pi_102956718
Verder zijn ze wel lief hoor ;)
crap in = crap out
pi_102956732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Lago kan het al wel voor je samenvatten hoor ;)

Cohen:
"Ik weet niets te bedenken wat nou echt voor een oplossing zou kunnen zorgen, ik geef dus lekker af op het kabinet. Als handtasje van het kabinet zeg ik natuurlijk wel dat we er alles aan moeten doen om de euro overeind te houden want echte standpunten durf ik niet in te nemen, nee, laat er eerst maar 3jr. een commissie op los.
Omdat niemand in Europa de echte cijfers weet, kan ik het mooi als argument gebruiken dat het kabinet de bevolking aan het belazeren is.

Waar we dus voor moeten zorgen is dat wij als land niet de dupe worden, hoe, waar, wanneer of met wat heb ik nog nooit gesnapt, moet je mij dus ook niet vragen.

Thee met een koekje iemand?

Verder liggen er nog PvdA-folders bij de uitgang"

Conclusie: Hij gaat niets zeggen waar je iets aan hebt, geen oplossing, geen echt tegengeluid.
Gewoon over hoe we het samen moeten aanpakken, eerlijkheid van het kabinet moeten krijgen en ander oeverloos gelul.
:D
Hehe. :') Waarschijnlijk heb je wel gelijk ja, maar ik zou het hem toch graag eens in person zien zeggen. :+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:45:39 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102956759
BOEM!

En terwijl jullie wachten op een nieuw topic kunnen jullie mooi babypanda's checken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')