Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook leuk, zus is ook op zoek naar een promotieplek binnen de letteren (dus lastig) en zoekt dus ook naar mogelijkheden qua beursen etc. Blijkt er een of andere regeling te zijn om meer allochtone jongeren de wetenschap in te helpen.
Maarrrrrr daar zijn zus en ik niet allochtoons genoeg voor![]()
Wat ik ervan begreep moesten óf je beide ouders in het buitenland geboren zijn, of één van beide én jijzelf. Harhar.
Disclaimer: ik vind het sowieso wat bijzonder dat er zo'n beurs is speciaal voor allochtonen terwijl het voor iedereen lastig is momenteel, maar dat terzijde![]()
Geen idee hoe dat met jou zou zitten. Achja, moeten we het maar op eigen kracht proberen, net als de restquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.
Ach, op zo'n sollicitatie zullen ze me iig niet vragen of ik wel goed Nederlands spreek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat met jou zou zitten. Achja, moeten we het maar op eigen kracht proberen, net als de rest
ha ik wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.
bij mij zijn ze altijd verbaasd dat ik überhaupt Nederlands spreekquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ach, op zo'n sollicitatie zullen ze me iig niet vragen of ik wel goed Nederlands spreek.
Zoek je nog een promotieplek dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bij mij zijn ze altijd verbaasd dat ik überhaupt Nederlands spreek
Soms is 'van niet Westerse komaf' ook nog een criterium!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ha ik wel!niet dat ik er verder iets aan heb, maar toch
![]()
en hialles goed hier? ik moet hier toch maar weer wat vaker gaan posten denk ik
Zo dan!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
Netjes!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
Goed hoor muks. Je ziet er prachtig uit nu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
En datte natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed hoor muks. Je ziet er prachtig uit nu.
Hoi lieve schatquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: broodje pindakaas
T: Aachener print
L: broodje met hazelnootpasta
T: cashewnootjes
D: kip madras
T: druiven
nee ik ben al voorzienquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel goed muks
[..]
Zoek je nog een promotieplek dan?
Thanks, ik doe daar ook echt mijn best voor ! Ik heb vanavond ook gewoon 45 minuten gefietst, tegen de wind in het grootste deel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Muks!!
Muks, wat een prestatie! Met de kunde die je hebt dan blijft het zo en dan kom je nooit meer veel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat het bevalt! Jouw figuur 'kennende' zal het met de blub wel meevallen, dat komt vast goed! Jij at (eet?) iig altijd primaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee ik ben al voorzienik bedoelde ook eigenlijk 'ze' in het algemeen, niet speciaal 'ze' bij sollicitatiegesprekken
![]()
@Maria: goedwerk en nieuwe woonplaats bevallen goed! ben alleen ietsie blubberiger dan ik zou willen
(al weet ik niet hoe veel teveel precies want ik durf niet op de weegschaal
)
en met jou dan?inmiddels afgestudeerd toch?
![]()
Ik heb ook teveel blub (gemeten laatst), maar daar wordt aan gewerkt
Ik ben inderdaad afgestudeerd, dus ik ben nu op zoek naar een baan/promotieplek
De eerste lijkt waarschijnlijker dan de tweede, al is er op het front van het eerste nog niet veel succes geboekt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Met -23 kun je prima stukjes fietsen. Of wandelen, nog beter, krijg je het lekker warm van!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Winter met temperaturen van -23 hier in het VK voorspeldtoch maar eens op zoek naar een autootje
Ik vraag me soms af of jij niet te gefocussed bent op het niet leuk vinden dan op het wel leuk vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, het is maar goed ook denk ik, dat ik geen tijd heb voor de clubjes.. zelfs de fietsclub doet aan toga parties... en nee, ik houd niet van verkleden (tenzij voor een toneelstuk) om vervolgens een biertje te gaan drinken: ik ga gewoon liever een biertje drinken
eehm, hoe ik eruit zie?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha Vik, wat fijn dat je het zo druk hebt! Wat een welkome verandering zal dat zijn!
herkenbaar!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Dames.
Ik hoorde net dat er naar me gevraagd wordt, dus even een levensteken(had niet door dat het misschien niet zo netjes is om na al die jaren mee posten ineens met de noorderzon te verdwijnen
wilde ook niet met veel kabaal mijn vertrek aankondigen en dan een paar dagen later weer terugkomen
). Het gaat goed met me, ik heb het erg druk en ik merk dat ik het leuker vind om hier live mee te posten dan om 's avonds als het alweer heel ergens anders over gaat nog eens een duit in het zakje te doen
. En live mee posten gaat niet meer, helaasch. Ik wil veel doen en dan moet ik keuzes maken en het gevolg daarvan is dat ik veel minder op Fok! zit, of althans minder wil toegeven aan het automatisme van op Fok! loeren. Sommigen herkennen dat misschien wel.
Anyways. Via FB blijf ik wel enigszins op de hoogte van de slankieperikelen, dat is fijn.
met mij is het goed. Ik ben wat gestressed. Vorig weekend was ik in Estland, het weekend daarvoor in Nederland, komend weekend komt er een vriendin op bezoek (die misschien wel 2 weken blijft) en het weekend daarna ben ik in bremen. Tussendoor werk ik ook nog minstens 50 uur per week en volg ik een talencursus. Ik mis de tijd voor mezelf wat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe is het met jou en de Duutser?.
Geen idee! Tot aan mijn vakantie laat ik het hardlopen even voor wat het is en in het nieuwe jaar ga ik wel weer opbouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Blurred86 het volgende:
Henkheb je al plannen voor waar de volgende keer plaats zal vinden?
ik zou eigenlijk dit weekend de halve doen in Adam maar ivm nieuwe baan en verhuizing en allerlei andere smoesjes is het trainen een beetje mislukt dus nu doen we de 8 kmik denk dat uitlopen nog wel zou lukken opzich maar ik wil <2u15m lopen en dat zit er toch net ff niet in nu
![]()
Jahaa, receptje dus he!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gezonde havermoutmuffins gemaakt! Met appel en kaneel! Ze zijn lekker en voedzaam en ik voel me stukken minder schuldig als lk ze eetniet onbelangrijk
But ofcoursequote:
Ik herinner mij vaagjes dat er in mei een zinderend hete zomer tot aan september werd voorspeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Winter met temperaturen van -23 hier in het VK voorspeldtoch maar eens op zoek naar een autootje
Maar natuurlijk!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, doen zwangere Coco's nog aan roadtrips?![]()
Yup, afgelopen vrijdag eerste echo gehad. Ben nu zo'n 7 weken. Hartje al gezien. Dus so far so goodquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik heb het erg naar mijn zin!. Vandaag zat ik in m'n eentje, maar i.p.v. dat ik ging lopen stressen, probeerde ik het te zien als een gelegenheid om te laten zien dat ik in m'n eentje wel de schoteltjes omhoog kan houden
.
Doe eens een samenvatting van hier? Nog iets bijzonders gebeurd? Is Coco nou zwanger of niet?
Jup. En ik hoef geen Wiiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Spam!
[TK] WII spelcomputer met balance board
Slaapdienst Puff?
Nu weer thuis. Slapen hopelijk, morgen weer gewoon werken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoef ook geen Wii
Ben je nou ook thuis of in de buurt?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Nog lekker door kunnen slapen.
Jarig muks? Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:30 schreef Muks het volgende:
Thx, mag 39 kaarsjes uitblazen vandaag *begint vast*
quote:
Huh? Teveel? Dat is nieuwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Muks!
M'n lijstje van gister was veel te veel, dus die sla ik maar ff over.
Nee hoor, anders was ik nooit vet gewordenquote:
Getver niet kunnen slapen is ruk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
gefeli Muks!
Meh, door de napijn was ik om 0415 al op....ben nu op de zaak maar begin slaperig te worden
Hoeft natuurlijk niet persequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, anders was ik nooit vet geworden.
Ja omdat ze verbaasd waren dat je Nederlands spreekt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
eehm, hoe ik eruit zie?bruin haar, bruine ogen, 1.75m en iets blubberiger dan optimaal
![]()
Bij mij is het jammergenoeg zo dat mijn bovenlichaam botterig is als ik tevreden ben met mijn benen en als mijn bovenlichaam goed is heb ik te dikke benenen zo is het nooit goed!
Wat een idioot!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:35 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rathon__.html?p=16,1
Ik denk dat dat meer met de naam te maken heeft, dan met uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja omdat ze verbaasd waren dat je Nederlands spreekt?
Ik zou het de arts meer kwalijk nemen dan de vrouw zelf. En het lijkt me heel ongemakkelijk lopen, en pijnlijk (stel me er een soort sportbh voor buik bij voor, omdat het anders schudt).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een idioot!
Ben toch wat brak, vroeg slapen vanavond, want moet woensdag weer!
Het lijkt me ook zeer ongemakkelijk, maar zo'n kind kan wel wat hebben in de baarmoeder hoor. Waarschijnlijk heeft de activiteit wel de bevalling in gang gezet, maar met 39 weken is dat ook niet zo'n probleem. Ik moet er niet aan denken, een bevalling na een marathonquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou het de arts meer kwalijk nemen dan de vrouw zelf. En het lijkt me heel ongemakkelijk lopen, en pijnlijk (stel me er een soort sportbh voor buik bij voor, omdat het anders schudt).
Hier ook brak, ook weer te laat gaan slapen. En helemaal geen zin in de dag van vandaag.
doe eens, voor de grap?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Muks!
M'n lijstje van gister was veel te veel, dus die sla ik maar ff over.
ze heeft 'm in 6 uur en 25 minuten uitgelopen, da's gewoon een lange wandeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:35 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rathon__.html?p=16,1
O: fr.kwark + halfvolle kwark + 2 el muesliquote:
Die 300,- gun je mij, uks of duuf dus niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies leesvoer
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/10/economie/fnv-laat-geen-geld-liggen-maak-gebruik-van-spaarloon.xml
Even de link copy pasten zie ik..
Dat klinkt als lekker uit eten geweestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O: fr.kwark + halfvolle kwark + 2 el muesli
L: 1 pistoletje jonge kaas + 1 grapefruit
T: 2 speculaasjes
D: voor: 2 kleine stokjes kipsate, 1 kleine kom kerriesoep
tussen: 2 kleine gebakken banaan, 2 mini-loempia's
hoofd: gewokte varkenshaas met peultjes, bamboe, ui, champignons en paprika
toe: 3 bolletjes vanilleijs, 1 banaan, aardbeiensaus, 2 toefjes slagroom, aardbeiensaus
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die 300,- gun je mij, uks of duuf dus niet?![]()
![]()
Veel suiker XM, maar op zich niet erg dat je een keer weer een boost krijgt qua kcal's.
Klopt, hoewel ik zelf echt helemaal niks heb met wokrestaurantsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat klinkt als lekker uit eten geweest
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als ik hem maar niet zelf hoef over te maken
Dat had ik volgens mij ook nog niet gezegd! Maar eens dus!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja, zag foto's van Muks,![]()
echt top! Wat n'een verschil, nondeju!
Dit is écht niet veel te veelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O: fr.kwark + halfvolle kwark + 2 el muesli
L: 1 pistoletje jonge kaas + 1 grapefruit
T: 2 speculaasjes
D: voor: 2 kleine stokjes kipsate, 1 kleine kom kerriesoep
tussen: 2 kleine gebakken banaan, 2 mini-loempia's
hoofd: gewokte varkenshaas met peultjes, bamboe, ui, champignons en paprika
toe: 3 bolletjes vanilleijs, 1 banaan, aardbeiensaus, 2 toefjes slagroom, aardbeiensaus
Ja maar gisteren heb ik voor mijn gevoel de hele dag lopen kanen en was het nog maar 1800quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Vind 'm beetje magertjes Perr!Kom in m'n hoofd rond de 1450 uit...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja maar gisteren heb ik voor mijn gevoel de hele dag lopen kanen en was het nog maar 1800ik doe dan wel 2 gebakken eieren
en evt aardappels bij de avondmaaltijd als ik niet te lui ben.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]nou vooruit dan maar...
![]()
En de volgende keer wil ik een 'Nee, want...' zien i.p.v. een 'Ja, maar...'!
Stiekem gelijk geven, maar toch tegenspreken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik geloof dat wij vanavond zuurkoolstamp met spekjes eten.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
27/28 oktober introductiedagen, en dan de zaterdag of zondag daarna
dat is alleen erg als het niet leuke collega's zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:29 schreef Ewelina het volgende:
Aaargh. Mijn collega wil me aan een andere collega koppelen. Of nog een andere collega.
Meteen weer in slaap gevallen na die post, maar het gaat weer aardig. Zo even kijken of eten weer werkt, want honger!quote:
Morgen weer wegen, dan laat ik het je weten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:43 schreef V1z0R het volgende:
Wat is bij jou de tussenstand nu Cali? en wat verwacht je nog eraf in de volgende 9 dgn.?
quote:
En als je het kookt? In de yoghurt lijkt het me ook echt uberranzigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Dat vind ik zoooo vies he haha
Ik denk dat dat wel de gezondste optie is voor yoghurt. Misschien lekkerder maken met nootjes oid
Dan kun je misschien net zo goed muesli nemen met nootjes erin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Dat vind ik zoooo vies he haha
Ik denk dat dat wel de gezondste optie is voor yoghurt. Misschien lekkerder maken met nootjes oid
Ik verwacht een grote lunch Viz! Maar ik hou het in gedachten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor die het nodig heeft
Perr, die trek in eiwitten zou kunnen komen omdat je na je bootycamp niet echt veel eiwitten meer binnen krijgt. Volgens mij heb je wel vaker dat je de ochtend na een sportdag al wat vroeger trek hebt dan normaal of niet?
Bootcamp is volgens mij ook vrij intens en dan mag je de volgende dag ook best wel goed eten, omdat bij een training met hoge intensiteit de naverbranding nog zo'n 24u. doorwerkt. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een uur hardlopen op gestaag tempo.
Google anders maar eens op EPOC. (Excess Post-exercise Oxygen Consumption)
Anna, jij mag daarom ook nog wel een bth of zo er bij nemenOf die D moet een giga-portie worden...
Honger is een goed teken toch? Fijn dat je je iets beter voelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Meteen weer in slaap gevallen na die post, maar het gaat weer aardig. Zo even kijken of eten weer werkt, want honger!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote lunch Viz! Maar ik hou het in gedachten!
Volgende keer zal ik de kok instrueren eiwit rijk voedsel op tafel te zetten na de bootcampWaar ik zei instrueren bedoelde ik natuurlijk vragen.
Ik eet volle kwark met havermout en dat is
't Is nooit goed he.. Een paar dagen geleden had je nog te veel zon op je beeldschermquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Kan iemand de weergoden even vriendelijk verzoeken de regen een korte pauze te laten nemen van laten we zeggen 20 minuten, boven Hull?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |