Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook leuk, zus is ook op zoek naar een promotieplek binnen de letteren (dus lastig) en zoekt dus ook naar mogelijkheden qua beursen etc. Blijkt er een of andere regeling te zijn om meer allochtone jongeren de wetenschap in te helpen.
Maarrrrrr daar zijn zus en ik niet allochtoons genoeg voor![]()
Wat ik ervan begreep moesten óf je beide ouders in het buitenland geboren zijn, of één van beide én jijzelf. Harhar.
Disclaimer: ik vind het sowieso wat bijzonder dat er zo'n beurs is speciaal voor allochtonen terwijl het voor iedereen lastig is momenteel, maar dat terzijde![]()
Geen idee hoe dat met jou zou zitten. Achja, moeten we het maar op eigen kracht proberen, net als de restquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.
Ach, op zo'n sollicitatie zullen ze me iig niet vragen of ik wel goed Nederlands spreek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat met jou zou zitten. Achja, moeten we het maar op eigen kracht proberen, net als de rest
ha ik wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet allochtoon genoeg voor denk ik. Al ben ik wel in het buitenland geboren.
bij mij zijn ze altijd verbaasd dat ik überhaupt Nederlands spreekquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ach, op zo'n sollicitatie zullen ze me iig niet vragen of ik wel goed Nederlands spreek.
Zoek je nog een promotieplek dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bij mij zijn ze altijd verbaasd dat ik überhaupt Nederlands spreek
Soms is 'van niet Westerse komaf' ook nog een criterium!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ha ik wel!niet dat ik er verder iets aan heb, maar toch
![]()
en hialles goed hier? ik moet hier toch maar weer wat vaker gaan posten denk ik
Zo dan!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
Netjes!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
Goed hoor muks. Je ziet er prachtig uit nu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Muks het volgende:
voor ( 127.1)
[ afbeelding ]
en nu 71.5 (bmi van 25
[ afbeelding ]
En datte natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed hoor muks. Je ziet er prachtig uit nu.
Hoi lieve schatquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: broodje pindakaas
T: Aachener print
L: broodje met hazelnootpasta
T: cashewnootjes
D: kip madras
T: druiven
nee ik ben al voorzienquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel goed muks
[..]
Zoek je nog een promotieplek dan?
Thanks, ik doe daar ook echt mijn best voor ! Ik heb vanavond ook gewoon 45 minuten gefietst, tegen de wind in het grootste deel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Muks!!
Muks, wat een prestatie! Met de kunde die je hebt dan blijft het zo en dan kom je nooit meer veel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat het bevalt! Jouw figuur 'kennende' zal het met de blub wel meevallen, dat komt vast goed! Jij at (eet?) iig altijd primaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee ik ben al voorzienik bedoelde ook eigenlijk 'ze' in het algemeen, niet speciaal 'ze' bij sollicitatiegesprekken
![]()
@Maria: goedwerk en nieuwe woonplaats bevallen goed! ben alleen ietsie blubberiger dan ik zou willen
(al weet ik niet hoe veel teveel precies want ik durf niet op de weegschaal
)
en met jou dan?inmiddels afgestudeerd toch?
![]()
Ik heb ook teveel blub (gemeten laatst), maar daar wordt aan gewerkt
Ik ben inderdaad afgestudeerd, dus ik ben nu op zoek naar een baan/promotieplek
De eerste lijkt waarschijnlijker dan de tweede, al is er op het front van het eerste nog niet veel succes geboekt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Met -23 kun je prima stukjes fietsen. Of wandelen, nog beter, krijg je het lekker warm van!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Winter met temperaturen van -23 hier in het VK voorspeldtoch maar eens op zoek naar een autootje
Ik vraag me soms af of jij niet te gefocussed bent op het niet leuk vinden dan op het wel leuk vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, het is maar goed ook denk ik, dat ik geen tijd heb voor de clubjes.. zelfs de fietsclub doet aan toga parties... en nee, ik houd niet van verkleden (tenzij voor een toneelstuk) om vervolgens een biertje te gaan drinken: ik ga gewoon liever een biertje drinken
eehm, hoe ik eruit zie?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha Vik, wat fijn dat je het zo druk hebt! Wat een welkome verandering zal dat zijn!
herkenbaar!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Dames.
Ik hoorde net dat er naar me gevraagd wordt, dus even een levensteken(had niet door dat het misschien niet zo netjes is om na al die jaren mee posten ineens met de noorderzon te verdwijnen
wilde ook niet met veel kabaal mijn vertrek aankondigen en dan een paar dagen later weer terugkomen
). Het gaat goed met me, ik heb het erg druk en ik merk dat ik het leuker vind om hier live mee te posten dan om 's avonds als het alweer heel ergens anders over gaat nog eens een duit in het zakje te doen
. En live mee posten gaat niet meer, helaasch. Ik wil veel doen en dan moet ik keuzes maken en het gevolg daarvan is dat ik veel minder op Fok! zit, of althans minder wil toegeven aan het automatisme van op Fok! loeren. Sommigen herkennen dat misschien wel.
Anyways. Via FB blijf ik wel enigszins op de hoogte van de slankieperikelen, dat is fijn.
met mij is het goed. Ik ben wat gestressed. Vorig weekend was ik in Estland, het weekend daarvoor in Nederland, komend weekend komt er een vriendin op bezoek (die misschien wel 2 weken blijft) en het weekend daarna ben ik in bremen. Tussendoor werk ik ook nog minstens 50 uur per week en volg ik een talencursus. Ik mis de tijd voor mezelf wat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe is het met jou en de Duutser?.
Geen idee! Tot aan mijn vakantie laat ik het hardlopen even voor wat het is en in het nieuwe jaar ga ik wel weer opbouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Blurred86 het volgende:
Henkheb je al plannen voor waar de volgende keer plaats zal vinden?
ik zou eigenlijk dit weekend de halve doen in Adam maar ivm nieuwe baan en verhuizing en allerlei andere smoesjes is het trainen een beetje mislukt dus nu doen we de 8 kmik denk dat uitlopen nog wel zou lukken opzich maar ik wil <2u15m lopen en dat zit er toch net ff niet in nu
![]()
Jahaa, receptje dus he!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gezonde havermoutmuffins gemaakt! Met appel en kaneel! Ze zijn lekker en voedzaam en ik voel me stukken minder schuldig als lk ze eetniet onbelangrijk
But ofcoursequote:
Ik herinner mij vaagjes dat er in mei een zinderend hete zomer tot aan september werd voorspeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Winter met temperaturen van -23 hier in het VK voorspeldtoch maar eens op zoek naar een autootje
Maar natuurlijk!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, doen zwangere Coco's nog aan roadtrips?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |