Inbreektquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind muks, dat de kinderen jouw dagmenu bepalen. Voeding zou eigenlijk geen thema mogen zijn op hun leeftijd, maar iets vanzelfsprekends (gezond eten dan).
Nog even gecheckt bij mijn kinderen: die vinden datmoeders moeten bepalen wat kinderen eten, maar zouden het wel doen als ik het vraag en me voor de helft gezond laten eten.
Wel ideaal als je zelf geen inspiratie meer hebtquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:52 schreef Sjeen het volgende:
En de post waarmee ik 'm dichtgooide...
[..]
Inbreekt
Ik laat Isa zoveel mogelijk meedenken over wat we eten. Op woensdag bepaald zij wat we die dag en op donderdag eten. Dan doen we samen boodschappen en kook zij grotendeels het eten van de woensdag. Ik ben vooralsnog niet ontevreden over de resultaten, zowel de keuze van de gerechten als het uiteindelijke etenVorige week hebben we op woensdag verse groentensoep gegeten en op donderdag wortelstampot met een kipsaucijsje. Ben heel benieuwd naar het menu van deze week!
Ja, dat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
En kids is inderdaad een walgelijk woord.
Vooral als het zo'n grote hairy biker is vind ik dat wel leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
"M'n meissie" vind ik dan wel weer grappig.
Zie, dan doe je het toch eigenlijk ook zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Meedenken mogen ze bij mij wel. Koken ook (de oudste kookt af en toe (9 jaar). Ik vraag ze ook altijd in welke groente ze trek hebben als ik boodschappen ga doen en probeer daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. Maar ik beslis uiteindelijk.
En kids is inderdaad een walgelijk woord.
Onder die jurken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
Petticoats ehhh.dat ik het toch even niet weet.
^^quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
Petticoats ehhh.dat ik het toch even niet weet.
Och jezus Prog! Wat erg! Heel veel sterkte!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:23 schreef progje het volgende:
goedemorgen.
Afgelopen vrijdag is mijn man zijn halfbroer overleden. Hij heeft zelfmoord gepleegd. Behoorlijk heftig allemaal.
Hij woonde in LA, dus daar moeten we nu heen voor de crematie.
We moeten daarna waarschijnlijk nog door naar newyork voor ons werk. Weet iemand nog een
goede site om goedkoop tickets te kunnen vinden?
Inclusief kort, pittig kapselquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, Coco, als jij eenmaal achter de kids aanrent in de speeltuin, samen met je mannetje dan denk je daar helemaal niet meer aan!
Zo eten we hier deze week een bruinebonen schotel, door oudste gevonden in een van mijn kookboeken (hij kookt op vrijdag) en eten we op woensdag iets wat jongste telg wil eten. Hij heeft deze week gekozen voor een ovenschotel met zuurkool. Hij helpt dan ook mee met koken. Zo leren ze toch wat vaardigheden. Oudste heeft ook een tijdje op een kookclub gezeten, daar kregen ze ook veel info over gezonde voeding en hele lekkere, eenvoudige recepten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zie, dan doe je het toch eigenlijk ook zoIk ben van mening dat kinderen op die manier een goede relatie met eten ontwikkelen. Ik ben ook wel verbaasd als kinderen geen ander idee dan pannenkoeken of frites kunnen verzinnen als ze mogen kiezen wat er gegeten wordt...
Met paarse highlights, want dat staat zo kek!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Inclusief kort, pittig kapsel
Is Kees handig genoeg om een onderdeeltje van je sanibrdinges te bestellen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Ik ben het zo eens met de opmerkingen over het woord 'kids'Ik hoop heel hard dat ik dat zelf nooit ga gebruiken
Martijn noemt me trouwens wel 'vrouw' of 'vrouwtje'Maar hij zal dat nooit tegen anderen zeggen (dan heeft hij het gewoon over 'Ang' of 'Angela'). Tis puur een koosnaampje.
@MarMar: de keuken wordt ingebouwd, zit allemaal bij de prijs inbegrepen. Van tevoren gaan we wel nog het plafond, de muren en de vloeren veranderen. Daarvoor hebben we Kees. Die jongen is absurd handig. Heeft ook onze badkamer helemaal gedaan
HE!!!!!!!! DAAR IS NIETS MIS MEEquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
Nog erger dan 'kids', happy birthday zingen en het uitspreken als "happy birsday soe joe"
Snotver. Ik hoop echt dat ik niet zo wordquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met paarse highlights, want dat staat zo kek!
Oeh, goeie! Dat moeten we inderdaad ook nog. Maarrrrrr.... we zijn nu wel goed bezig hoor. Als we een stok achter de deur hebben, zoals nu de zwangerschap, dan kunnen we het bestquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Is Kees handig genoeg om een onderdeeltje van je sanibrdinges te bestellen?
Je keuken welquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Snotver. Ik hoop echt dat ik niet zo word![]()
Dat is toch heel normaal als je eet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hè prog, wat naar
Leuk Per! Gister heb ik met MrPuff ook huisjes zitten kijken
Die van mij zegt het om me te dissen 'je hebt weer lekker eten gemaakt vrouwtje'en dan ga ik happen etc...
hihiquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet de keuken eruit. Alleen zijn de hangkastjes van ons ook wit. En hebben we brede lades ipv die smalle. En de indeling is anders. Oh, en we hebben iets andere grepen. En een andere oven en afzuigkap. Maar verder ziet 'ie er precies zo uit![]()
![]()
Nee, maar dit geeft wel een beetje een indruk. Zal vanavond eens de tekeningen inscannen van hoe het er bij ons uit komt te zien qua indeling.
spannend! Is het in A'dam?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
Oeh ik ga vanavond de documenten opsturen en dan gelijk vragen of ik in aanmerking kan komen voor dat huis
Tof van die order, meh van de pijn. Wou dat het bij mij zo lekker liep vandaga.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
spannend! Is het in A'dam?
meh, verdoving begint uit te werken en ik heb au aan mijn mondWel net een order naar binnen gefietst /lookingonthebrightsideoflife
is je gezondheid al wat beter? Want je zat toch aan een AB kuur?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof van die order, meh van de pijn. Wou dat het bij mij zo lekker liep vandaga.
Welke corporatie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
Oeh ik ga vanavond de documenten opsturen en dan gelijk vragen of ik in aanmerking kan komen voor dat huis
Oh wat fijn!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Mixende_match het volgende:
Prog, hele veel sterkte, ook je man veel sterkte gewenst!
Ik heb iig heeeeel goed nieuws!
Onze kat Lily is gevonden! Gezond & wel
coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Mixende_match het volgende:
Ik bedoelde Aurumquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef MarMar het volgende:
@Coco leuke keuken, maar ik kan me niet herinneren dat ik er iets over vroeg?
Ooh spannend! Wat voor 1 is het?? (heul niet nieuwsgierig)quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:
Oeh ik heb zo'n leuk huurhuis gezien.
Ja, hij is toen van balkon afgesprongen, en heeft lopen zwerven tussen de containers van de bouw denk ik. En uiteraard zag/hoorde ik nooit toen ik haar riepquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
M_M's Lily
Gewoon op de hort geweest dus?
Pompoenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:58 schreef Perruche het volgende:
Mini; chili sin carne? lasagne met pompoen en spinazie? gebakken visje met gesmoorde courgette en venkel en aardappel erbij?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Mixende_match het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Mixende_match het volgende:
Ik kan geen ingewikkelde dingen maken want ik heb maar 2 pitten en een niet al te betrouwbare oven, maar een of andere lasagne moet nog wel lukken. Daar is het ook wel weer voor. Thanks!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:58 schreef Perruche het volgende:
Mini; chili sin carne? lasagne met pompoen en spinazie? gebakken visje met gesmoorde courgette en venkel en aardappel erbij?
Dat laatste doet mijn man ook. En als ik zeg dat ik dat haat is dat nog een understatement.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:52 schreef Laureline het volgende:
En kids is inderdaad een vreselijk woord! Al hebben wij ook wel wat tenenkrommende gewoontes vrees ik. Zo noem ik mijn meneer (2 m lang, 1 m breed) vaak popje. En hij mij (tegenover vrienden ofzo) de baas. "Komen jullie eten zondag?" "Even aan de baas vragen."![]()
Ha, dat kreeg ik vroeger mee naar school als we bij mijn vader waren en hij de boterhammen smeerdequote:Op maandag 10 oktober 2011 12:52 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: appel met yoghurt, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham pindakaas, boterham salami, karnemelk
T: 2 boterhammen huzarensalade
D: spruitjes met bacon, beefburger met gebakken uien
T: rozemarijntoastjes met brie, 2 glazen witte wijn, kwark met vanilleyoghurt
En kids is inderdaad een vreselijk woord! Al hebben wij ook wel wat tenenkrommende gewoontes vrees ik. Zo noem ik mijn meneer (2 m lang, 1 m breed) vaak popje. En hij mij (tegenover vrienden ofzo) de baas. "Komen jullie eten zondag?" "Even aan de baas vragen."![]()
Huuuuuu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha, dat kreeg ik vroeger mee naar school als we bij mijn vader waren en hij de boterhammen smeerde![]()
Het vriendje van een vriendin verstuurt sms-jes met als afzender: "je mannetje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |