Inbreektquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind muks, dat de kinderen jouw dagmenu bepalen. Voeding zou eigenlijk geen thema mogen zijn op hun leeftijd, maar iets vanzelfsprekends (gezond eten dan).
Nog even gecheckt bij mijn kinderen: die vinden datmoeders moeten bepalen wat kinderen eten, maar zouden het wel doen als ik het vraag en me voor de helft gezond laten eten.
Wel ideaal als je zelf geen inspiratie meer hebtquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:52 schreef Sjeen het volgende:
En de post waarmee ik 'm dichtgooide...
[..]
Inbreekt
Ik laat Isa zoveel mogelijk meedenken over wat we eten. Op woensdag bepaald zij wat we die dag en op donderdag eten. Dan doen we samen boodschappen en kook zij grotendeels het eten van de woensdag. Ik ben vooralsnog niet ontevreden over de resultaten, zowel de keuze van de gerechten als het uiteindelijke etenVorige week hebben we op woensdag verse groentensoep gegeten en op donderdag wortelstampot met een kipsaucijsje. Ben heel benieuwd naar het menu van deze week!
Ja, dat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
En kids is inderdaad een walgelijk woord.
Vooral als het zo'n grote hairy biker is vind ik dat wel leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
"M'n meissie" vind ik dan wel weer grappig.
Zie, dan doe je het toch eigenlijk ook zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Meedenken mogen ze bij mij wel. Koken ook (de oudste kookt af en toe (9 jaar). Ik vraag ze ook altijd in welke groente ze trek hebben als ik boodschappen ga doen en probeer daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. Maar ik beslis uiteindelijk.
En kids is inderdaad een walgelijk woord.
Onder die jurken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
Petticoats ehhh.dat ik het toch even niet weet.
^^quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
Petticoats ehhh.dat ik het toch even niet weet.
Och jezus Prog! Wat erg! Heel veel sterkte!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:23 schreef progje het volgende:
goedemorgen.
Afgelopen vrijdag is mijn man zijn halfbroer overleden. Hij heeft zelfmoord gepleegd. Behoorlijk heftig allemaal.
Hij woonde in LA, dus daar moeten we nu heen voor de crematie.
We moeten daarna waarschijnlijk nog door naar newyork voor ons werk. Weet iemand nog een
goede site om goedkoop tickets te kunnen vinden?
Inclusief kort, pittig kapselquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, Coco, als jij eenmaal achter de kids aanrent in de speeltuin, samen met je mannetje dan denk je daar helemaal niet meer aan!
Zo eten we hier deze week een bruinebonen schotel, door oudste gevonden in een van mijn kookboeken (hij kookt op vrijdag) en eten we op woensdag iets wat jongste telg wil eten. Hij heeft deze week gekozen voor een ovenschotel met zuurkool. Hij helpt dan ook mee met koken. Zo leren ze toch wat vaardigheden. Oudste heeft ook een tijdje op een kookclub gezeten, daar kregen ze ook veel info over gezonde voeding en hele lekkere, eenvoudige recepten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zie, dan doe je het toch eigenlijk ook zoIk ben van mening dat kinderen op die manier een goede relatie met eten ontwikkelen. Ik ben ook wel verbaasd als kinderen geen ander idee dan pannenkoeken of frites kunnen verzinnen als ze mogen kiezen wat er gegeten wordt...
Met paarse highlights, want dat staat zo kek!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Inclusief kort, pittig kapsel
Is Kees handig genoeg om een onderdeeltje van je sanibrdinges te bestellen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Ik ben het zo eens met de opmerkingen over het woord 'kids'Ik hoop heel hard dat ik dat zelf nooit ga gebruiken
Martijn noemt me trouwens wel 'vrouw' of 'vrouwtje'Maar hij zal dat nooit tegen anderen zeggen (dan heeft hij het gewoon over 'Ang' of 'Angela'). Tis puur een koosnaampje.
@MarMar: de keuken wordt ingebouwd, zit allemaal bij de prijs inbegrepen. Van tevoren gaan we wel nog het plafond, de muren en de vloeren veranderen. Daarvoor hebben we Kees. Die jongen is absurd handig. Heeft ook onze badkamer helemaal gedaan
HE!!!!!!!! DAAR IS NIETS MIS MEEquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
Nog erger dan 'kids', happy birthday zingen en het uitspreken als "happy birsday soe joe"
Snotver. Ik hoop echt dat ik niet zo wordquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met paarse highlights, want dat staat zo kek!
Oeh, goeie! Dat moeten we inderdaad ook nog. Maarrrrrr.... we zijn nu wel goed bezig hoor. Als we een stok achter de deur hebben, zoals nu de zwangerschap, dan kunnen we het bestquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Is Kees handig genoeg om een onderdeeltje van je sanibrdinges te bestellen?
Je keuken welquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Snotver. Ik hoop echt dat ik niet zo word![]()
Dat is toch heel normaal als je eet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hè prog, wat naar
Leuk Per! Gister heb ik met MrPuff ook huisjes zitten kijken
Die van mij zegt het om me te dissen 'je hebt weer lekker eten gemaakt vrouwtje'en dan ga ik happen etc...
hihiquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet de keuken eruit. Alleen zijn de hangkastjes van ons ook wit. En hebben we brede lades ipv die smalle. En de indeling is anders. Oh, en we hebben iets andere grepen. En een andere oven en afzuigkap. Maar verder ziet 'ie er precies zo uit![]()
![]()
Nee, maar dit geeft wel een beetje een indruk. Zal vanavond eens de tekeningen inscannen van hoe het er bij ons uit komt te zien qua indeling.
spannend! Is het in A'dam?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
Oeh ik ga vanavond de documenten opsturen en dan gelijk vragen of ik in aanmerking kan komen voor dat huis
Tof van die order, meh van de pijn. Wou dat het bij mij zo lekker liep vandaga.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
spannend! Is het in A'dam?
meh, verdoving begint uit te werken en ik heb au aan mijn mondWel net een order naar binnen gefietst /lookingonthebrightsideoflife
is je gezondheid al wat beter? Want je zat toch aan een AB kuur?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof van die order, meh van de pijn. Wou dat het bij mij zo lekker liep vandaga.
Welke corporatie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
Oeh ik ga vanavond de documenten opsturen en dan gelijk vragen of ik in aanmerking kan komen voor dat huis
Oh wat fijn!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Mixende_match het volgende:
Prog, hele veel sterkte, ook je man veel sterkte gewenst!
Ik heb iig heeeeel goed nieuws!
Onze kat Lily is gevonden! Gezond & wel
coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Mixende_match het volgende:
Ik bedoelde Aurumquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef MarMar het volgende:
@Coco leuke keuken, maar ik kan me niet herinneren dat ik er iets over vroeg?
Ooh spannend! Wat voor 1 is het?? (heul niet nieuwsgierig)quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:
Oeh ik heb zo'n leuk huurhuis gezien.
Ja, hij is toen van balkon afgesprongen, en heeft lopen zwerven tussen de containers van de bouw denk ik. En uiteraard zag/hoorde ik nooit toen ik haar riepquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
M_M's Lily
Gewoon op de hort geweest dus?
Pompoenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:58 schreef Perruche het volgende:
Mini; chili sin carne? lasagne met pompoen en spinazie? gebakken visje met gesmoorde courgette en venkel en aardappel erbij?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Mixende_match het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Mixende_match het volgende:
Ik kan geen ingewikkelde dingen maken want ik heb maar 2 pitten en een niet al te betrouwbare oven, maar een of andere lasagne moet nog wel lukken. Daar is het ook wel weer voor. Thanks!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:58 schreef Perruche het volgende:
Mini; chili sin carne? lasagne met pompoen en spinazie? gebakken visje met gesmoorde courgette en venkel en aardappel erbij?
Dat laatste doet mijn man ook. En als ik zeg dat ik dat haat is dat nog een understatement.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:52 schreef Laureline het volgende:
En kids is inderdaad een vreselijk woord! Al hebben wij ook wel wat tenenkrommende gewoontes vrees ik. Zo noem ik mijn meneer (2 m lang, 1 m breed) vaak popje. En hij mij (tegenover vrienden ofzo) de baas. "Komen jullie eten zondag?" "Even aan de baas vragen."![]()
Ha, dat kreeg ik vroeger mee naar school als we bij mijn vader waren en hij de boterhammen smeerdequote:Op maandag 10 oktober 2011 12:52 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: appel met yoghurt, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham pindakaas, boterham salami, karnemelk
T: 2 boterhammen huzarensalade
D: spruitjes met bacon, beefburger met gebakken uien
T: rozemarijntoastjes met brie, 2 glazen witte wijn, kwark met vanilleyoghurt
En kids is inderdaad een vreselijk woord! Al hebben wij ook wel wat tenenkrommende gewoontes vrees ik. Zo noem ik mijn meneer (2 m lang, 1 m breed) vaak popje. En hij mij (tegenover vrienden ofzo) de baas. "Komen jullie eten zondag?" "Even aan de baas vragen."![]()
Huuuuuu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha, dat kreeg ik vroeger mee naar school als we bij mijn vader waren en hij de boterhammen smeerde![]()
Het vriendje van een vriendin verstuurt sms-jes met als afzender: "je mannetje"
Brrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het vriendje van een vriendin verstuurt sms-jes met als afzender: "je mannetje"
Zo leer je het wel af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef Laureline het volgende:
Het kan nog erger: een vriend van mij noemde zichzèlf altijd De Baas. En toen zijn vrouw zwanger was had hij een nachtmerrie dat hun kindje als eerste woordje zou zeggen: Baas!
Bijzonder wel!quote:Wanneer je echter ’s ochtends als eerste vlees in je mond stopt, dan stimuleer je daarmee de aanmaak van de juiste ‘stofjes’ (neurotransmitters) in je hersenen. De neurotransmitters die worden aangemaakt helpen je beter omgaan met stress, geven je meer energie, etc. Tegelijkertijd zorgt het eiwitrijke ontbijt voor een boost van je stofwisseling. Wetenschap heeft aangetoond dat wanneer mensen meer vanhetgeen ze dagelijks eten naar hun ontbijt verschuiven, hun lichaamssamenstelling verbeterd (vet vermindert).
Wat je ’s ochtends als eerste in je mond stopt bepaalt de verbranding gedurende de dag.
je verdiende toch juist teveelquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:22 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik zie mijn hoop op een leuk huisje verdampen aangezien ik niet genoeg verdien
Ontbijten als een keizer, lunchen als een koning en dineren als een bedelaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bijzonder wel!
Moet er even niet aan denken met vlees te beginnen maar met gebakken ei oid moetv wel lukken.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ontbijten als een keizer, lunchen als een koning en dineren als een bedelaar
da's toch al zo oud als de weg naar Kralingen
Noeeesquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:22 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik zie mijn hoop op een leuk huisje verdampen aangezien ik niet genoeg verdien
Teveel voor sociale huur te weinig voor private sector of koop en nu blijkt ook te weinig voor de tussenoplossingquote:
Ja dat zou je denkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noeees![]()
![]()
Ik dacht dat jij wel redelijk in de liquide middelen zat o.O Maar zal wel aan A'dam liggen... Ies doer. ><
Netto? Vind het eigenlijk niet zo gek. Wat je voor wonen mag uitgeven is ongeveer gelijk aan een derde van je maandelijks inkomen. Tel je bij de huur kosten van energie, belastingen en onderhoud op, dan zit je wel op een derde van je inkomen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Teveel voor sociale huur te weinig voor private sector of koop en nu blijkt ook te weinig voor de tussenoplossing
De eis bij de corporatie is 4x de kale huur verdienen
Dat is voor mij de reden dat ik dus NIET in een grote stad of zelfs in Nederland woon. Ik wil een beetje ruimte in huis en kan dat in Nederland dus niet betalen. Het is helaas of, of...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ook bruto kom ik er niet aanen krijg geen dingen als vakantiegeld of 13e maand...
Kan wel moeilijk gaan doen maar ik woon nu hier en om mezelf & vriendje zomaar een andere locatie te gaan wonen kan ook niet 1,2,3. Maar in principe heb je gelijk, zelfs in eindhoven is het al een stuk makkelijker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is voor mij de reden dat ik dus NIET in een grote stad of zelfs in Nederland woon. Ik wil een beetje ruimte in huis en kan dat in Nederland dus niet betalen. Het is helaas of, of...
Dat zie je zo vaak hè, terwijl wij daar ook echt niet aan komen. Ik snap die regel niet zo goed. Dan gaat er maar een groter deel van je inkomen naar huur, moet je toch zelf weten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Teveel voor sociale huur te weinig voor private sector of koop en nu blijkt ook te weinig voor de tussenoplossing
De eis bij de corporatie is 4x de kale huur verdienen
quote:
quote:
Ik weet niet wat lastiger is om eerlijk te zijn. Wij hebben gekozen voor verhuizen en wonen inderdaad wel ver van ons werk af. wat ook zo zijn voordelen heeft trouwens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan wel moeilijk gaan doen maar ik woon nu hier en om mezelf & vriendje zomaar een andere locatie te gaan wonen kan ook niet 1,2,3. Maar in principe heb je gelijk, zelfs in eindhoven is het al een stuk makkelijker.
Voor deze woning moet je dan 3500 per maand in je eentje verdienen. Vind ik nogal wat... denk dat als je dat verdiend je misschien wel een ander soort huis gaat nemen, een koophuis bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:38 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat zie je zo vaak hè, terwijl wij daar ook echt niet aan komen. Ik snap die regel niet zo goed. Dan gaat er maar een groter deel van je inkomen naar huur, moet je toch zelf weten?
-edit- Zeker bij de prijzen die zij dan vragen. Wij betalen in Utrecht ongeveer 1000 euro per maand aan kale huur, wie verdient dat nou 4 keer netto... Zelfs met zijn tweeën komen we daar niet aan. Maar er is ook niemand die 3000 euro per maand uitgeeft aan andere dingen, dus wat maakt het uit?
Omdat daar geen werk is. De crisis slaat daar 100x zo hard toe als hier.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom gaan jullie eigenlijk niet naar Spanje? Zijn jouw diploma's daar geldig?
Dat is waar ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat daar geen werk is. De crisis slaat daar 100x zo hard toe als hier.
Maar ja hier vind je die mensen wel...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
Een hoop geld idd, dat verdienen wij samen nog niet eens. Dat er een bepaald bedrag boven de huur verdiend moet worden om de andere lasten te kunnen blijven betalen, dát snap ik wel. Maar 4 keer meer is gewoon een rare door een pennelikker bedachte regel.
Ja inderdaad, of je moet net zo iemand zijn die echt een reden heeft om te blijven huren omdat je bijv. over een paar jaar weer heel ergens anders kan gaan werken (zoals ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor deze woning moet je dan 3500 per maand in je eentje verdienen. Vind ik nogal wat... denk dat als je dat verdiend je misschien wel een ander soort huis gaat nemen, een koophuis bijvoorbeeld?
edit; kweetniet of als mijn vriendje zich met mij inschrijft, we dan misschien het wel kunnen huren. Daar zullen ze ook wel een of andere eis voor hebben![]()
Inderdaad, zeker bij zulke hoge huurprijzen. Je eten wordt niet ineens dubbel zo duur als je huis 1000 i.p.v. 500 euro per maand kost.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
Een hoop geld idd, dat verdienen wij samen nog niet eens. Dat er een bepaald bedrag boven de huur verdiend moet worden om de andere lasten te kunnen blijven betalen, dát snap ik wel. Maar 4 keer meer is gewoon een rare door een pennelikker bedachte regel.
In je eentje 3500 netto?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor deze woning moet je dan 3500 per maand in je eentje verdienen. Vind ik nogal wat... denk dat als je dat verdiend je misschien wel een ander soort huis gaat nemen, een koophuis bijvoorbeeld?
edit; kweetniet of als mijn vriendje zich met mij inschrijft, we dan misschien het wel kunnen huren. Daar zullen ze ook wel een of andere eis voor hebben![]()
Nee, bruto. Volgens de infobrief mag je partner's inkomen 40% meetellen maar dan moet je wel of een samenlevingscontract hebben of al een tijd samenwonen.quote:
Nee, maar vaak is de levensstijl van mensen wel anders. Ik denk dat het daardoor komt. Weet niet of dat echt zo is, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken. Door die levensstijl geven zij dan, naast de huur, sowieso al een stuk meer uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:46 schreef Mini. het volgende:
Inderdaad, zeker bij zulke hoge huurprijzen. Je eten wordt niet ineens dubbel zo duur als je huis 1000 i.p.v. 500 euro per maand kost.
Ah, ok. Bruto. Dan valt het nog een beetje mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, bruto. Volgens de infobrief mag je partner's inkomen 40% meetellen maar dan moet je wel of een samenlevingscontract hebben of al een tijd samenwonen.
Maar die mensen zouden toch veel eerder kiezen voor een koophuis? Denk ik dan. Dat is netto vaak goedkoper + goede investering. Tenzij je al weet dat je minder dan 5 jaar ergens blijft wonen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ja hier vind je die mensen wel...
En hoe lang wonen jullie samen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
Maar ja ik zou er met vriendje gaan wonen, en ik kan prima 500 huur betalen (incl gwl enzo) en hij de andere helft, ook 500. Maar aangezien we niet al een samenlevingscontract hebben kan dat dus niet
Dat zal het wel zijn ja, maar in onze situatie klopt er echt niks van en zo kom je dus niet in aanmerking voor heel veel woningen die je prima zou kunnen betalen. Maar ja, ze vinden toch altijd wel een huurder dus wat maakt het hun uit als wij er jarenlang niet tussen komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, maar vaak is de levensstijl van mensen wel anders. Ik denk dat het daardoor komt. Weet niet of dat echt zo is, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken. Door die levensstijl geven zij dan, naast de huur, sowieso al een stuk meer uit.
(en uiteraard kun je dan bezuinigen, maar ik vermoed dat men dat als verklaring heeft)
Je moet wel een hypotheek krijgen, en enigszins erop kunnen rekenen dat je over 5 jaar nog dezelfde baan hebt of in dezelfde regio iets kunt/wilt vinden, en nog bij dezelfde partner bent... Op onze leeftijd kunnen er genoeg redenen zijn om nog niet te gaan kopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar die mensen zouden toch veel eerder kiezen voor een koophuis? Denk ik dan. Dat is netto vaak goedkoper + goede investering. Tenzij je al weet dat je minder dan 5 jaar ergens blijft wonen.
Is dat zo met de dalende huizenprijs en mogelijk tijdgebrek om de boel te onderhouden? Ik heb nadat ik op kamers woonde altijd in koophuizen gewoond, maar ik denk dat ik nu toch echt voor huur zou kiezen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar die mensen zouden toch veel eerder kiezen voor een koophuis? Denk ik dan. Dat is netto vaak goedkoper + goede investering. Tenzij je al weet dat je minder dan 5 jaar ergens blijft wonen.
Samenlevingscontract heb je zo opgesteld, kost je ¤ 300,00. Maar wel suck zeg! En van de gekken toch ook, je hebt een leuke baan en dan is het gewoon niet mogelijk om een fatsoenlijk huis te vinden...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:50 schreef Perruche het volgende:
Maar ja ik zou er met vriendje gaan wonen, en ik kan prima 500 huur betalen (incl gwl enzo) en hij de andere helft, ook 500. Maar aangezien we niet al een samenlevingscontract hebben kan dat dus niet
Ja dat is waar. Al lijkt het me niet zo'n groot probleem om een hypotheek te krijgen als je bruto rond de 4000 euro zit (wat ze toch willen als je een de huur rond de 1000 ligt en afhankelijk van de hoogte van de hypotheek, uiteraard).quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
Je moet wel een hypotheek krijgen, en enigszins erop kunnen rekenen dat je over 5 jaar nog dezelfde baan hebt of in dezelfde regio iets kunt/wilt vinden, en nog bij dezelfde partner bent... Op onze leeftijd kunnen er genoeg redenen zijn om nog niet te gaan kopen.
Hmm, beetje lange post... *stapt van stokpaardje af*
Voor de meeste mensen is dat wel zo ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Al lijkt het me niet zo'n groot probleem om een hypotheek te krijgen als je bruto rond de 4000 euro zit (wat ze toch willen als je een de huur rond de 1000 ligt en afhankelijk van de hoogte van de hypotheek, uiteraard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |