De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toederledokies.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef coban het volgende:
Oke nu kan ik met gerustgesteld hartje eten eten.
Toedols.
Ja!quote:
Hoe staat het er nu mee?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja!Alleen moet Patjen even opschieten, dan komt hij nog online voordat het weer uit de mode is.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef coban het volgende:
Oke nu kan ik met gerustgesteld hartje eten eten.
Toedols.
Loginpagina is al ontworpen, Patje is nog bezig met de rest, maar dat komt snel genoeg denk ik. Als het ontwerp af is ga ik nog even druk bezig met de details, en de handige snufjes.quote:
Straf van je mama?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eet ook voor mij. Heb geen eten vanavond.
Hehe oké tof.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Loginpagina is al ontworpen, Patje is nog bezig met de rest, maar dat komt snel genoeg denk ik. Als het ontwerp af is ga ik nog even druk bezig met de details, en de handige snufjes.
Is goed. Zie je zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Student. Laat me bij jou eten dan.
Ik als Student heb ook gewoon eten hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Student. Laat me bij jou eten dan.
Doet eens een screenshot ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Loginpagina is al ontworpen, Patje is nog bezig met de rest, maar dat komt snel genoeg denk ik. Als het ontwerp af is ga ik nog even druk bezig met de details, en de handige snufjes.
Tonijn uit blik telt niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik als Student heb ook gewoon eten hoor.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tonijn uit blik telt niet.
Anyway, ik heb wel eten. Straks lasagne uit oven halen
Van wat?quote:
Kom ik zo agressief over?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Omggggggggg
Ik voel me niet veiliggg
Je weet het niet, je weet het niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef coban het volgende:
[..]
Non. Maar gelukkig ben jij diegene niet
Wat voor haarkleur en kapsel heb je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet.
*ignore*quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet.
Zwarte tas.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Wat voor haarkleur en kapsel heb je?
Welk kleur tas heb je?
Ik moet eerst mijn bord opetennnquote:
Als je vol zit, stop dan gewoon met eten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn bord opetennn
Het is zoveeeeel
Ik wil kotsen
MOET OP MOET OPquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je vol zit, stop dan gewoon met eten.
Mooi zo dan hoef ik diegene niet te ontwijkenquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Mooi zo dan hoef ik diegene niet te ontwijken
HAHHAHAHA DAT WAS STIEKEM EEN BELEDIGING IN EEN GERUSTSTELLING
pick me pick mequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Flippiee het volgende:
P_z DMde dat ie een ban had, gezocht een nieuw haatmaatje.
Ik heb het warm.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
JONGENS HET IS ECHT HEUL KOUD. Zelfs in mijn roze fluffy pantoffels.
Mij ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Flippiee het volgende:
P_z DMde dat ie een ban had, gezocht een nieuw haatmaatje.
Ik zal hem niet missen. Zei hij ook voor hoe lang?quote:
Dit gaat tegen mijn natuur inquote:
Nu voel ik mij niet zo bijzonderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke keer als ik iemand met hoofddoekje en een blijhoofd zie lopen, loop ik er stiekem achterna, zo telkens achter de boompjes verschuilen enzo.quote:
Ik had vandaag een super lieve vrouw met hoofddoekje als klant, ik moest meteen aan Coban denkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Elke keer als ik iemand met hoofddoekje en een blijhoofd zie lopen, loop ik er stiekem achterna, zo telkens achter de boompjes verschuilen enzo.!
Ik kijk altijd superboos enzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Elke keer als ik iemand met hoofddoekje en een blijhoofd zie lopen, loop ik er stiekem achterna, zo telkens achter de boompjes verschuilen enzo.!
Wedden dat hij aan het lurken is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zal hem niet missen. Zei hij ook voor hoe lang?
Haha echhtt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had vandaag een super lieve vrouw met hoofddoekje als klant, ik moest meteen aan Coban denken
4 dagen maar helaasquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zal hem niet missen. Zei hij ook voor hoe lang?
Ik zag gisteren best een knap meisje met hoofddoekje, en die keek mij echt een paar keer aan, en toen ze wegliep moest ze glimlachen, vond ik wel spannend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had vandaag een super lieve vrouw met hoofddoekje als klant, ik moest meteen aan Coban denken
Ik ook. En dan zeggen mensen: " lach eens meisje, je lacht zo mooi."quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. En dan zeggen mensen: " lach eens meisje, je lacht zo mooi."
-_- nee trut.
Jaa echtquote:
hahahaquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zag gisteren best een knap meisje met hoofddoekje, en die keek mij echt een paar keer aan, en toen ze wegliep moest ze glimlachen, vond ik wel spannend.![]()
Toen dacht ik ook aan coban.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hahahhaha soms gebeurt dat wel maar dan ben ik in gedachten ofzo en kijk ik zorgelijk ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. En dan zeggen mensen: " lach eens meisje, je lacht zo mooi."
-_- nee trut.
Wie denkt er nu niet na over een vrouw met schnorquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Mensen die aan mij denken @:@:@:@:@@:@
Ik ben helemaal rood uit bloosheid enzo:@@:@:
Kjoet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Mensen die aan mij denken @:@:@:@:@@:@
Ik ben helemaal rood uit bloosheid enzo:@@:@:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie denkt er nu niet na over een vrouw met schnor
Biw btw
Héquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie denkt er nu niet na over een vrouw met schnor
Biw btw
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Weer druk geweest met huiswerk enzo.....
Nu maar eens lekker chillen met een pilsje on the side.
SVquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
SVquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, wij hadden toch al een relatie?
on the side, zoals het hoort.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Ik heb een proefwerk economie, kut hoofdstuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tuurlijk gaat het lukken!
Ik heb ook presentatie
People with dirty mindsquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe zwarter de snor, hoe mooier ze is
Jij dnaapptquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe zwarter de snor, hoe mooier ze is
Ik bak er ook niks van. Balans opmakenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een proefwerk economie, kut hoofdstuk.
credit en debetttt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bak er ook niks van. Balans opmaken
Jep, sup? ma nigga?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij bent ook weer terug?
[..]
Dalando
[..]
Flippiee
[..]
Precies.
Bruin/blond?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Jij dnaappt
Mja ik heb geen zwart haar
???quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
Nectar zoek een leven, en ga lekker ergens anders je pc opkrikken.
Dat is M&O, daar had ik vandaag een proefwerk van.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bak er ook niks van. Balans opmaken
Triest ook gewoon, hoe hij een dag voor zijn unban nog steeds in de top 10 topposters van UDOWU stondquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
Jij zit in Leiden op school?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Trollscience het volgende:
Hey Rezenia, ik heb een jongen op school die helemaal fan is van David Guetta en dat soort shizzle.
Waarom heb je me nooit verteld dat je bij me op school zit?
E&M profielquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is M&O, daar had ik vandaag een proefwerk van.
Nvm.quote:
Bij mij op school draagt iedereen Nickelsonquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Een meisje uit m'n klas heeft een Nickelson jas gekocht
Leiden is een bazenstad was in centraal van de week bij de starbucks toen bij de macdonalds die toen in het centrum was was zon bordje stond op: 250m ^ MacDonalds ^quote:
Vaste activa.quote:
Jij dus ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nvm.
[..]
Bij mij op school draagt iedereen Nickelson
Oke, dit is het plan. Ik zorg voor een ak-47. Ik lever die morgenochtend bij je. Jij schiet haar af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Een meisje uit m'n klas heeft een Nickelson jas gekocht
Netjesssss. Heb je op de havo/vwo ook journaalposten en grootboekrekeningen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vaste activa.
Vlottende activa.
Liquide middelen.
Eigen vermogen.
Lang vreemd vermogen.
Kort vreemd vermogen.
Nectar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Dalando het volgende:
Het leuke is dat nectar zich met anderen gaat bemoeien. Maar niemand met hem.
Nee, N&G met economie en M&O als keuzevakken.quote:
Ooit een jas van gehad, het was een cadeau, en het was niet het vuilniszakmodel.quote:
Echte haarkleur is zwart?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eerst bruin en nu weer zwart
Mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ooit een jas van gehad, het was een cadeau, en het was niet het vuilniszakmodel.
Maar nu niet.
Baas N&G met informatica is ook baas.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, N&G met economie en M&O als keuzevakken.
Een autistische woordgrapquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Dalando het volgende:
Het leuke is dat nectar zich met anderen gaat bemoeien. Maar niemand met hem.
Economie licht de balans kort toe, M&O gaat er dieper op in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is dat geen economie? Ik had bedrijfseconomie en dat was ook gewoon met balans opmaken enzo..
Als Patjen de layout nou eens klaar heeft, kan ik verder met de rest, dan is ie misschien eind van de week nog klaar.quote:
Hehequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
Oke, dit is het plan. Ik zorg voor een ak-47. Ik lever die morgenochtend bij je. Jij schiet haar af.
Dalando doet ook mee maar is geen baas neequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Intronic, BBQ en patje zijn baas want die doen udowu.
Dalando niet ofwel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu in 5 vwo en heb mijn havo al afgerond. Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar misschien komen ze nog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Netjesssss. Heb je op de havo/vwo ook journaalposten en grootboekrekeningen?
M&O.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
shitttt ik wil het woord m&o nooit meer horen
Dalando is top notch shitquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Dalando niet ofwel?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Dalando niet ofwel?
Iets met een draak erop.quote:
Oh. Jammer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehemaar zo ver ga ik ook weer niet hoor
Ja! Ik had bruin geverfd omdat ik daar een zachter gezicht van kreeg. Minder hard. En toen miste ik zwartquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
Echte haarkleur is zwart?
Is wel mooi zwart haar vind ik
Traumaaaaa vriend.quote:
Nog geen idee. Ik wacht op patje die nog wat design moet gaan doen (HINT HINT PATJEEN) en daarna gaat BBQ nog wat dingetjes mooi maken (htaccess en AJAX)quote:
lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iets met een draak erop.
Ik houd van draken.
En van vrouwen.
Draken en vrouwen dus.
Oh en cola. Coca cola wel. Niet die Lidl-shizzle.
Succes. En je hoort het niet want is forum1!?1/1quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Traumaaaaa vriend.
Nu verder leren rip
mijn ogen zijn kapotrood gewoon van te weinig slaap mja
doei
Dankje, ik heb een groot deel van het server side scripting mogen doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Dalando niet ofwel?
Hehequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit nu in 5 vwo en heb mijn havo al afgerond. Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar misschien komen ze nog.
Drakenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iets met een draak erop.
Ik houd van draken.
En van vrouwen.
Draken en vrouwen dus.
Oh en cola. Coca cola wel. Niet die Lidl-shizzle.
Je eerste achievement in je life?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nog geen idee. Ik wacht op patje die nog wat design moet gaan doen (HINT HINT PATJEEN) en daarna gaat BBQ nog wat dingetjes mooi maken (htaccess en AJAX)
ik heb 200 kaasquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef coban het volgende:
Oh dan is dalando ook cool want hij is goed in transformice en is mijn bro dus tsjah mjah
Als je iets typt hoor je het toch btje in je kopquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Succes. En je hoort het niet want is forum1!?1/1
IK BEN GODVERDOMME EEN VROUW. Geen man.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha draken ftw man ftw
www.drakenftw.nl
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja! Ik had bruin geverfd omdat ik daar een zachter gezicht van kreeg. Minder hard. En toen miste ik zwart
Schreeuw eens niet zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je iets typt hoor je het toch btje in je kop
BIJV ALS IK NU ZO GA TYPEN DAN LIJKT HET ALSOF IK SCHREEUW TOCH HAHAHA
hoe langer we hem negeren hoe sneller hij weg isquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME EEN VROUW. Geen man.
BARTJEBOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Boterbartje het volgende:
HOI IK BEN WEER THUIS IK WAS NET BIJ DE APPIE IK HEB IJS GEMAAKT
Deed ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
hoe langer we hem negeren hoe sneller hij weg is
deadmau5 dubstep? even luisteren.quote:
HAI DALANDOOOOOquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
BARTJEBOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
haha kut asos!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef Boterbartje het volgende:
ik werd zowat een sloot in gereden door zo'n aso met z'n volvo s80
dalando & cool ?!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef coban het volgende:
Dalandoooo niet boos zijn ik zeg toch je bent cooool
ja ik reed wel veel te hard.. ik zie die auto ik rem gewoon. die gast komt net uit z'n oprit. ik kom er rustig op af en hij knalt vol gas langs mij heen op zo'n smal buitenaf weggetje met 2 sloten erlangsquote:
LMFAOquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
I'm sexy and I know it! Tumdum dum dum
Dat hoor ik te zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
I'm sexy and I know it! Tumdum dum dum
True that.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Nectar het volgende:
Lol grappig hoe iedereen Nectar negeert en niemand geeft om zijn posts xD!
Ik word ook gepest en zit ook altijd alleenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
dalando & cool ?!
dalando is dat jochie op school dat door iedereen wordt gepest en altijd in de pauzes alleen zit.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je hier typt met smileys er tussen dat je dat gaat overnemen op andere fora of waar je dat ook doet, dat je dus opeensgebruikt en :@ gebruikt als :$ enzo?
Hey dat klinkt wel fijn.quote:
Alleenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je hier typt met smileys er tussen dat je dat gaat overnemen op andere fora of waar je dat ook doet, dat je dus opeensgebruikt en :@ gebruikt als :$ enzo?
Vandaar dat ik in UDOWU zit, waar ik er NIET uitgekost word.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
dalando & cool ?!
dalando is dat jochie op school dat door iedereen wordt gepest en altijd in de pauzes alleen zit.
Op fbquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
<(")quote:
Jij kan goed negeren zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in UDOWU zit, waar ik er NIET uitgekost word.
Er kan altijd nog wat bij!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je sig was nog niet genoeg adoratie?
Ik ook, ik gebruikquote:
quote:the mau5 is facing the wrong way
Dank je maar ik vermorzel du haterz je weetz.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef coban het volgende:
ALS IEMAND PZ OF NECTAR NOG EEN KEER PEST GA IK SLAAN HOOR JE ME
IK SLA JE HARDER TERUG STOMME TRUT.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef coban het volgende:
Intronic is sexy and he knows it. Tumdum dum dum.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleenmaar gelukkig gebruiken veel vrienden (niet - FOK!kers) die ook
Oeh, de storming-fase is weer aangebroken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK SLA JE HARDER TERUG STOMME TRUT.
Knapquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Intronic het volgende:
Ik gebruikaltijd in zakelijke mails.
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]en :$ verwar ik heel vaak, flink irritant wel.
Ohja, en :(![]()
Weer? Wat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oeh, de storming-fase is weer aangebroken.
Ik heb hem al de afgelopen maand niet meer gezien. Abo hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
Niemand mist P_z want hij is een kutuser
Dit.quote:
Valt de foefunctie ook onder pesten? Ja? Pech gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef coban het volgende:
Mensen aanbidden mij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dit.
Intronic werd door iedereen gehaat 2 maanden geleden, de haters transformeerden hem in een sterke man. Nu word hij als nog gehaat door iedereen maar passen mensen op met wat ze zeggen omdat zijn motto is 'Stikz en Stones mayb Brake my Bonez, But Ya Words wont do jack shit''
Forming, storming, norming is een continuë cyclus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last vanAl vind ik :$ wel een beetje breezerachtig, maar ja
[..]
Weer? Wat?![]()
Die gasten vind dus echt niks.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Dalando het volgende:
EVERY DAY IM SHUFFILIN'
BAM BAM BAM BAM
Ik snap hier helemaal niets van, ik heb mij in geen tijden zo blont gevoeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Forming, storming, norming is een continuë cyclus.
joa maar hij is nu gebanned dus het is heerlijk rustigquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb hem al de afgelopen maand niet meer gezien. Abo hebben
De gustibus non disputandumquote:
Ik bedoelde eigenlijk bij mijn ego.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Intronic is sexy and he knows it. Tumdum dum dum.
Goed genoeg?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last vanAl vind ik :$ wel een beetje breezerachtig, maar ja
IK BIJT JE HOOFT ERAFquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK SLA JE HARDER TERUG STOMME TRUT.
Groepsgedrag. Eerst forming: elkaar leren kennen. Dan storming: elkaar prikkelen om te kijken waar de grens ligt. Daarna komt norming: normen opstellen over hoe je met elkaar omgaat in de groep. En dit gaat continue door.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niets van, ik heb mij in geen tijden zo blont gevoeld.
Ik heb intronic op tinycam gezien, ik deel een andere meningquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk bij mijn ego.
Ik heb jou gezien, in de goot naast mij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb intronic op tinycam gezien, ik deel een andere mening
Omg moet ik dus weer terugkijken want ik heb die ook gemist shit. Vanavond maar wel even kijken dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Boterbartje het volgende:
IK KIJK NEONLETTERS TERUG STRAKS NIEUWE AFLEVERING LACHEN DAT OK
Ik kom eraan jochie billekoek ditdatallesquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt de foefunctie ook onder pesten? Ja? Pech gehad.
Yo rezenia, heb jij wel eens last van ambivalent gedrag bij ongemakkelijke situaties.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groepsgedrag. Eerst forming: elkaar leren kennen. Dan storming: elkaar prikkelen om te kijken waar de grens licht. Daarna komt norming: normen opstellen over hoe je met elkaar omgaat in de groep. En dit gaat continue door.
Geef mij dan maar eerst billekoek ik woon dichterbijquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom eraan jochie billekoek ditdatalles
lachen he? vanmorgen ook aflevering gekekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omg moet ik dus weer terugkijken want ik heb die ook gemist shit. Vanavond maar wel even kijken dan.![]()
Hehehe beterquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja :$ moet ik af en toe wel gebruiken op zo'n ander forum, nouja "moet".. Hij wordt daar in ieder geval wel vervangen met een smiley, dus zie je het breezerige er niet meer aan.
IK SLA JOUW HOOFT ER HET EERST AF.quote:
Ohhhhh dus Tsjoban weet dat ik, ondanks alles nu, wel van haar houdquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groepsgedrag. Eerst forming: elkaar leren kennen. Dan storming: elkaar prikkelen om te kijken waar de grens ligt. Daarna komt norming: normen opstellen over hoe je met elkaar omgaat in de groep. En dit gaat continue door.
hejj sgatje :$:$quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe beterik denk nog steeds 10x na als ik :$ ergens plaats.
De hyves smiley was wel grappig![]()
[ afbeelding ]
[..]
IK SLA JOUW HOOFT ER HET EERST AF.
[..]
Ohhhhh dus Tsjoban weet dat ik, ondanks alles nu, wel van haar houd
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef coban het volgende:
Ik had vroeger een hekel aanen aan
en aan
(NU NOG STEEDS)
Mja
Dievan de vroegere msn die keek heel eng zo merkwaardig zo eng
Nee, want het is mijn goed recht hem te negeren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom eraan jochie billekoek ditdatalles
Waar woon je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geef mij dan maar eerst billekoek ik woon dichterbij
Ik zou schrikken als je zei dat je ouder zou zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef Nectar het volgende:
Wie zou er allemaal schrikken als ik zei dat ik 12 was lol
Ik heb ook nog steeds een hekel aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef coban het volgende:
Ik had vroeger een hekel aanen aan
en aan
(NU NOG STEEDS)
Mja
Dievan de vroegere msn die keek heel eng zo merkwaardig zo eng
Alphen a/d rijn, beetje midden van het groene hartquote:
Flipeee heb je ook een hekel aan mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een hekel aanen
![]()
Hoewelwel steeds minder
![]()
Groene Hart?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alphen a/d rijn, beetje midden van het groene hart
Blijft een briljante serie idd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lachen he? vanmorgen ook aflevering gekeken
Het is idd al lang niet groen meerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groene Hart?Ik heb Alphen gezien, groen is anders.
411, waarom zou je die willen hebben?quote:
Ik weet niet. Laat mij nadenken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Flipeee heb je ook een hekel aan mij
JA DIE GAAT IN MIJN SIG. Dit keer echtquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe beterik denk nog steeds 10x na als ik :$ ergens plaats.
De hyves smiley was wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Omdat aandachtshoertje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
411, waarom zou je die willen hebben?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat is dus ook de smiley die ze daar gebruiken voor :$.
Halfuurtje met trein dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alphen a/d rijn, beetje midden van het groene hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |