LMFAOquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
I'm sexy and I know it! Tumdum dum dum
Dat hoor ik te zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
I'm sexy and I know it! Tumdum dum dum
True that.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Nectar het volgende:
Lol grappig hoe iedereen Nectar negeert en niemand geeft om zijn posts xD!
Ik word ook gepest en zit ook altijd alleenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
dalando & cool ?!
dalando is dat jochie op school dat door iedereen wordt gepest en altijd in de pauzes alleen zit.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je hier typt met smileys er tussen dat je dat gaat overnemen op andere fora of waar je dat ook doet, dat je dus opeensgebruikt en :@ gebruikt als :$ enzo?
Hey dat klinkt wel fijn.quote:
Alleenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je hier typt met smileys er tussen dat je dat gaat overnemen op andere fora of waar je dat ook doet, dat je dus opeensgebruikt en :@ gebruikt als :$ enzo?
Vandaar dat ik in UDOWU zit, waar ik er NIET uitgekost word.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
dalando & cool ?!
dalando is dat jochie op school dat door iedereen wordt gepest en altijd in de pauzes alleen zit.
Op fbquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
<(")quote:
Jij kan goed negeren zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in UDOWU zit, waar ik er NIET uitgekost word.
Er kan altijd nog wat bij!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je sig was nog niet genoeg adoratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |