Triest ook gewoon, hoe hij een dag voor zijn unban nog steeds in de top 10 topposters van UDOWU stondquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
Nectar zoek een leven, en ga lekker ergens anders je pc opkrikken.
Jij zit in Leiden op school?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Trollscience het volgende:
Hey Rezenia, ik heb een jongen op school die helemaal fan is van David Guetta en dat soort shizzle.
Waarom heb je me nooit verteld dat je bij me op school zit?
E&M profielquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is M&O, daar had ik vandaag een proefwerk van.
Nvm.quote:
Bij mij op school draagt iedereen Nickelsonquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Een meisje uit m'n klas heeft een Nickelson jas gekocht
Leiden is een bazenstad was in centraal van de week bij de starbucks toen bij de macdonalds die toen in het centrum was was zon bordje stond op: 250m ^ MacDonalds ^quote:
Vaste activa.quote:
Jij dus ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nvm.
[..]
Bij mij op school draagt iedereen Nickelson
Oke, dit is het plan. Ik zorg voor een ak-47. Ik lever die morgenochtend bij je. Jij schiet haar af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Een meisje uit m'n klas heeft een Nickelson jas gekocht
Netjesssss. Heb je op de havo/vwo ook journaalposten en grootboekrekeningen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vaste activa.
Vlottende activa.
Liquide middelen.
Eigen vermogen.
Lang vreemd vermogen.
Kort vreemd vermogen.
Nectar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
Nectar zoek een leven, en ga lekker ergens anders je pc opkrikken.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Dalando het volgende:
Het leuke is dat nectar zich met anderen gaat bemoeien. Maar niemand met hem.
Nee, N&G met economie en M&O als keuzevakken.quote:
Ooit een jas van gehad, het was een cadeau, en het was niet het vuilniszakmodel.quote:
Echte haarkleur is zwart?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eerst bruin en nu weer zwart
Mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ooit een jas van gehad, het was een cadeau, en het was niet het vuilniszakmodel.
Maar nu niet.
Baas N&G met informatica is ook baas.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, N&G met economie en M&O als keuzevakken.
Een autistische woordgrapquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Dalando het volgende:
Het leuke is dat nectar zich met anderen gaat bemoeien. Maar niemand met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |