Geef mij dan maar eerst billekoek ik woon dichterbijquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom eraan jochie billekoek ditdatalles
lachen he? vanmorgen ook aflevering gekekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omg moet ik dus weer terugkijken want ik heb die ook gemist shit. Vanavond maar wel even kijken dan.![]()
Hehehe beterquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja :$ moet ik af en toe wel gebruiken op zo'n ander forum, nouja "moet".. Hij wordt daar in ieder geval wel vervangen met een smiley, dus zie je het breezerige er niet meer aan.
IK SLA JOUW HOOFT ER HET EERST AF.quote:
Ohhhhh dus Tsjoban weet dat ik, ondanks alles nu, wel van haar houdquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groepsgedrag. Eerst forming: elkaar leren kennen. Dan storming: elkaar prikkelen om te kijken waar de grens ligt. Daarna komt norming: normen opstellen over hoe je met elkaar omgaat in de groep. En dit gaat continue door.
hejj sgatje :$:$quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe beterik denk nog steeds 10x na als ik :$ ergens plaats.
De hyves smiley was wel grappig![]()
[ afbeelding ]
[..]
IK SLA JOUW HOOFT ER HET EERST AF.
[..]
Ohhhhh dus Tsjoban weet dat ik, ondanks alles nu, wel van haar houd
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef coban het volgende:
Ik had vroeger een hekel aanen aan
en aan
(NU NOG STEEDS)
Mja
Dievan de vroegere msn die keek heel eng zo merkwaardig zo eng
Nee, want het is mijn goed recht hem te negeren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom eraan jochie billekoek ditdatalles
Waar woon je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geef mij dan maar eerst billekoek ik woon dichterbij
Ik zou schrikken als je zei dat je ouder zou zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef Nectar het volgende:
Wie zou er allemaal schrikken als ik zei dat ik 12 was lol
Ik heb ook nog steeds een hekel aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef coban het volgende:
Ik had vroeger een hekel aanen aan
en aan
(NU NOG STEEDS)
Mja
Dievan de vroegere msn die keek heel eng zo merkwaardig zo eng
Alphen a/d rijn, beetje midden van het groene hartquote:
Flipeee heb je ook een hekel aan mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een hekel aanen
![]()
Hoewelwel steeds minder
![]()
Groene Hart?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alphen a/d rijn, beetje midden van het groene hart
Blijft een briljante serie idd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lachen he? vanmorgen ook aflevering gekeken
Het is idd al lang niet groen meerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groene Hart?Ik heb Alphen gezien, groen is anders.
411, waarom zou je die willen hebben?quote:
Ik weet niet. Laat mij nadenken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Flipeee heb je ook een hekel aan mij
JA DIE GAAT IN MIJN SIG. Dit keer echtquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe beterik denk nog steeds 10x na als ik :$ ergens plaats.
De hyves smiley was wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Omdat aandachtshoertje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
411, waarom zou je die willen hebben?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat is dus ook de smiley die ze daar gebruiken voor :$.
Halfuurtje met trein dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alphen a/d rijn, beetje midden van het groene hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |