Economie licht de balans kort toe, M&O gaat er dieper op in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is dat geen economie? Ik had bedrijfseconomie en dat was ook gewoon met balans opmaken enzo..
Als Patjen de layout nou eens klaar heeft, kan ik verder met de rest, dan is ie misschien eind van de week nog klaar.quote:
Hehequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
Oke, dit is het plan. Ik zorg voor een ak-47. Ik lever die morgenochtend bij je. Jij schiet haar af.
Dalando doet ook mee maar is geen baas neequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Intronic, BBQ en patje zijn baas want die doen udowu.
Dalando niet ofwel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu in 5 vwo en heb mijn havo al afgerond. Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar misschien komen ze nog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Netjesssss. Heb je op de havo/vwo ook journaalposten en grootboekrekeningen?
M&O.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
shitttt ik wil het woord m&o nooit meer horen
Dalando is top notch shitquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Dalando niet ofwel?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Dalando niet ofwel?
Iets met een draak erop.quote:
Oh. Jammer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehemaar zo ver ga ik ook weer niet hoor
Ja! Ik had bruin geverfd omdat ik daar een zachter gezicht van kreeg. Minder hard. En toen miste ik zwartquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
Echte haarkleur is zwart?
Is wel mooi zwart haar vind ik
Traumaaaaa vriend.quote:
Nog geen idee. Ik wacht op patje die nog wat design moet gaan doen (HINT HINT PATJEEN) en daarna gaat BBQ nog wat dingetjes mooi maken (htaccess en AJAX)quote:
lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iets met een draak erop.
Ik houd van draken.
En van vrouwen.
Draken en vrouwen dus.
Oh en cola. Coca cola wel. Niet die Lidl-shizzle.
Succes. En je hoort het niet want is forum1!?1/1quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Traumaaaaa vriend.
Nu verder leren rip
mijn ogen zijn kapotrood gewoon van te weinig slaap mja
doei
Dankje, ik heb een groot deel van het server side scripting mogen doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef coban het volgende:
Dalando niet ofwel?
Hehequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit nu in 5 vwo en heb mijn havo al afgerond. Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar misschien komen ze nog.
Drakenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iets met een draak erop.
Ik houd van draken.
En van vrouwen.
Draken en vrouwen dus.
Oh en cola. Coca cola wel. Niet die Lidl-shizzle.
Je eerste achievement in je life?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nog geen idee. Ik wacht op patje die nog wat design moet gaan doen (HINT HINT PATJEEN) en daarna gaat BBQ nog wat dingetjes mooi maken (htaccess en AJAX)
ik heb 200 kaasquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef coban het volgende:
Oh dan is dalando ook cool want hij is goed in transformice en is mijn bro dus tsjah mjah
Als je iets typt hoor je het toch btje in je kopquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Succes. En je hoort het niet want is forum1!?1/1
IK BEN GODVERDOMME EEN VROUW. Geen man.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha draken ftw man ftw
www.drakenftw.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |