Oepsquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:28 schreef RanTheMan het volgende:
en bedankt asap, wacht ff werk de openingspost ff bij![]()
Volgens mij 13 en 17 nog, maar het ging net wat snelquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef Asap het volgende:
15 Just Like Heaven![]()
17 Strictly Ballroom?
13 is genoemd in het vorige deel, maar stond bij het verkeerde nummerquote:
quote:
Het moet inderdaad Harry Knowles voorstellen in Fanboysquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien is het hem ookDan is het misschien Fanboys.
Eindelijkquote:
thumper is toch stampertje uit bambi????? weinig gelijkenisquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:57 schreef picodealion het volgende:
Nee, Fight Club is Meat Loaf.
Als je me kan zeggen in welke film hij Thumper of Tuna speelt mag je 't punt.
RanTheMan +1quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:31 schreef RanTheMan het volgende:
dat is die heerlijke dame uit final destination (geen idee hoe ze heet, maar dit is uit varsity blues volgens mij
quote:
nopequote:
nope, al hoewel SF een beetje in de goede richting isquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:09 schreef picodealion het volgende:
Het doet me denken aan X-Men First Class om de een of andere reden.
quote:
helaasquote:
correct! ik vond het anders echt een hele aardige film!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die laatste gast doet me denken aan The Man from Earth, maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die zoveel votes heeft en ook nog eens een 8.0
quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:53 schreef picodealion het volgende:
Ja nee sorry. Gaat 'm niet worden.
europeaan, italiaan? Sergio Leone? anders weet ik t ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een Europeaan?Het is een Italiaanse film.
Weet ik veel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een Europeaan?Het is een Italiaanse film.
Ga je nog wel vertellen wat t was?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
pico is nog meer snob dan Gillingham
Ik doe wel wat anders.
Nee ik heb gewoon heel erg weinig oude films gezien, laat staan oude slechte horrorquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
pico is nog meer snob dan Gillingham
Je noemt nu per ongeluk al 1 titel die ik wil horen (Ook al is het de 2007 versiequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:23 schreef picodealion het volgende:
Maar is dat wel Carpenter dan?
In dat geval weet ik Halloween
Jullie weten toch wel wie Chucky's stem doet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef RanTheMan het volgende:
En weer snap ik de vraag weer eens niet6 films van "plaatje chucky" geen vervolgfilms en geen chucky.. wtf?
Ik niet, dat soort rommel kijk ik echt nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie weten toch wel wie Chucky's stem doet?
Wat zal je blij zijn als oktober voorbij is en ik weer meer niet-horror vragen doequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik niet, dat soort rommel kijk ik echt nietmaar Sam wat was nu t antwoord op de vorige vraag dan
Michelangelo2+1quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Michelangelo2 het volgende:
New Orleans: Port of CallAl is de titel natuurlijk The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans
My Son, My Son, What Have ye Done
Auch Zwergen haben klein angefangen
Rescue Dawn
Denk ook dat de clip door de desbetreffende film is geinspireerd, gezien zo'n explosie ook plaatsvindt in de film.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef ThaTim het volgende:
Lijkt net de clip fan Gangster' Trippin van Fatboy Slim
Daar vond ik hem ook verdacht veel op lijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
is er een chucky remake geweest met een kind dat groot genoeg was om de rol te spelen :|
Rare spelling, maar inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je spelling laat te wensen over... Sematary
Jazekerquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Renee Soutendijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
eve of destruction?maar dat was geen wes craven toch...
Idd geen wes, da's renee soutendijk d'r VS poging toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
eve of destruction?maar dat was geen wes craven toch...
Blowing away?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij had de hoofdrol kunnen spelen in deze film![]()
Zeg!quote:
ZEG!quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm dan wacht ik even op een plaatje met meer context
Gaan we weer eens klagenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we weer de hele avond Sands vragen krijgen?
quote:
quote:Dr. Warren Chapin is a pathologist who regularly conducts autopsies on executed prisoners at the State prison. He has a theory that fear is the result of a creature that inhabits all of us. His theory is that the creature is suppressed by our ability to scream when fear strikes us. He gets a chance to test his theories when he meets Ollie and Martha Higgins, who own and operate a second-run movie theater. Martha is deaf and mute and if she is unable to scream, extreme fear should make the creature, which Chapin has called the, come to life and grow. Using LSD to induce nightmares, he begins his experiment
Ik tel eigenlijk geen korte films maar je zit toch al aan de 6 dat het niet uitmaaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
house of wax
laura
the abominable dr phibes
the house on haunted hill
the last man on earth
vincent![]()
edward scissorhands
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Klinkt zelfs voor een Castle film onzinnig
sands+1quote:
Trivia van welke filmquote:The house that Heather is in during the opening shot is owned by Lonnie Glerum, the film's key production assistant. He is also operating the camera during the opening shot.
Personage en actricequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heather als in Langenkamp of een personage genaamd Heather?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heather Graham in From Hell?
Verder ken ik denk ik geen Heathers
quote:The directors kept in touch with Heather, Mike and Josh with walkie-talkies to ensure the three would not become lost during their trek. Reportedly, they got lost at least three times.
quote:
Ook al zo fan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef Sands het volgende:
De meest afschuwelijke film die ik ooit heb gezien
Wiequote:Trade Mark
Strong female characters.
Plots or events involving nuclear explosions or wars
Likes to make nice/effective cuts
Likes to show close-up shots of feet or wheels, often trampling things
quote:
Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
Christian Bale, 3:10 to Yuma. Waarom zei ik dit niet eerder?
Intre +1quote:
RanTheMan +1quote:
De Presidentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
Doe mij dan maar 5 films met Najib Amhali
allemaal goed, nog 2 te gaan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De President
Shouf Shouf Habibi
Spion van Oranje
Wellicht nog 1 van de bovenstaande films ?
Ik heb om 10 uur een sollicitant dus mocht het voor die tijd nog niet rond zijn, zvjz=vmr!
-edit-
of 2
quote:
quote:
nopequote:
quote:
Hmm, dat antwoordde je voordat hij naar 1 verlaagde dus je zou het punt alsnog niet hebben denk ik.. maar even afwachten tot 'ie terug is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:32 schreef Dopekoe het volgende:
Zat ff te kijken wat ie nog meer gedaan had maar Walhalla staat daar ook tussen....
Dopekoe +1quote:
Deadly Friend, maar die had weinig votesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:40 schreef picodealion het volgende:
Blade
Starship Troopers
Cube?
Eentje van Cronenberg, werd gisteren nog genoemd
Die andere film die het bleek te zijn
Evil Dead filmsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:42 schreef picodealion het volgende:
Dan vast ook wel eentje van Evil Dead serie (Evil Dead, Evil Dead II:Dead by Dawn, Army of Darkness (jaja hornage ik heb 'm eindelijk gedownload, nu nog kijken..)).
Nog 11:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
UHF?
Saw
Saw II
Saw III
Saw IV
Saw V
Saw VI
Saw VII
Saw 3D
Mission: Impossible III
Nog 10:quote:
Nog 8:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:40 schreef Asap het volgende:
Pulp Fiction?
Sniper?
Shooter?
Dawn of the Dead? (Beide zelfs, telt als 2
)
28 Days Later?
Nog 7:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:42 schreef picodealion het volgende:
Dan vast ook wel eentje van Evil Dead serie (:N Evil Dead,Evil Dead II:Dead by Dawn,
Army of Darkness (jaja hornage ik heb 'm eindelijk gedownload, nu nog kijken..)).
Total Recall is ook nog goedquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal wel niet genoeg votes hebben, maar Wedlock heeft de tag vast ook.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef RanTheMan het volgende:
Ik zie dat ik een fout heb gemaakt, Najib in Walhalla is wel goed, hierbij een up to date scorelijst waarbij Dopekoe +1 en intrenogwat-1 heeft
Resident Evilquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef Dopekoe het volgende:
Hints:
* Een deel van een 4-luik
* Nog wat Tarantino-werk
* geen dagen maar weken
* 2 titels die sterk verband houden met games
Nog 3:quote:
Nog 2quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Asap het volgende:
[..]Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Resident Evil 2
Resident Evil Afterlife
Inglorious Basterds
Die Hard
Nog 1:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef RanTheMan het volgende:
ik denk dat final destion movies ook wel in het rijtje voorkomen
Sam +1quote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef RanTheMan het volgende:
Zulke kerken als op de afbeelding hebben ze ook alleen maar in Europa toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |