Hmm, dat antwoordde je voordat hij naar 1 verlaagde dus je zou het punt alsnog niet hebben denk ik.. maar even afwachten tot 'ie terug is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:32 schreef Dopekoe het volgende:
Zat ff te kijken wat ie nog meer gedaan had maar Walhalla staat daar ook tussen....
Dopekoe +1quote:
Deadly Friend, maar die had weinig votesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:40 schreef picodealion het volgende:
Blade
Starship Troopers
Cube?
Eentje van Cronenberg, werd gisteren nog genoemd
Die andere film die het bleek te zijn
Evil Dead filmsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:42 schreef picodealion het volgende:
Dan vast ook wel eentje van Evil Dead serie (Evil Dead, Evil Dead II:Dead by Dawn, Army of Darkness (jaja hornage ik heb 'm eindelijk gedownload, nu nog kijken..)).
Nog 11:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
UHF?
Saw
Saw II
Saw III
Saw IV
Saw V
Saw VI
Saw VII
Saw 3D
Mission: Impossible III
Nog 10:quote:
Nog 8:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:40 schreef Asap het volgende:
Pulp Fiction?
Sniper?
Shooter?
Dawn of the Dead? (Beide zelfs, telt als 2
)
28 Days Later?
Nog 7:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:42 schreef picodealion het volgende:
Dan vast ook wel eentje van Evil Dead serie (:N Evil Dead,Evil Dead II:Dead by Dawn,
Army of Darkness (jaja hornage ik heb 'm eindelijk gedownload, nu nog kijken..)).
Total Recall is ook nog goedquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal wel niet genoeg votes hebben, maar Wedlock heeft de tag vast ook.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef RanTheMan het volgende:
Ik zie dat ik een fout heb gemaakt, Najib in Walhalla is wel goed, hierbij een up to date scorelijst waarbij Dopekoe +1 en intrenogwat-1 heeft
Resident Evilquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef Dopekoe het volgende:
Hints:
* Een deel van een 4-luik
* Nog wat Tarantino-werk
* geen dagen maar weken
* 2 titels die sterk verband houden met games
Nog 3:quote:
Nog 2quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Asap het volgende:
[..]Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Resident Evil 2
Resident Evil Afterlife
Inglorious Basterds
Die Hard
Nog 1:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef RanTheMan het volgende:
ik denk dat final destion movies ook wel in het rijtje voorkomen
Sam +1quote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef RanTheMan het volgende:
Zulke kerken als op de afbeelding hebben ze ook alleen maar in Europa toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |