klopt, maar volgens mij is die nieuw? of ik heb tenminste zijn naam nog niet vaak voorbij zien komen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat, of hij heeft zich mistelt/de betreffende posts over het hoofd gezien. Maar als het in één post moet, dan is het wel handig als het aangegeven wordt.
Ik had hem erop geattendeerd dat Njo had geantwoord.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Gillingham het volgende:
Dat, of hij heeft zich mistelt/de betreffende posts over het hoofd gezien. Maar als het in één post moet, dan is het wel handig als het aangegeven wordt.
Ewan McGregor kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
De eerste rechts lijkt wel op Ewan McGregor, maar ik denk dat dit een Franse film is?
Plummer klopt, maar geen Allen.quote:
quote:During the filming of the scene where the young fireman falls from the stairs, not a single actor knew that was going to happen, so the reactions we see on the films were the real reactions of the actors themselves.
Geen ideequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet eigenlijk weg... dus
Degene die de naam weet van de actrice op de laatste foto krijgt het punt.
Ik hoop dat dat ok is voor iedereen?
Asap +1quote:
Melanie Laurentquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet eigenlijk weg... dus
Degene die de naam weet van de actrice op de laatste foto krijgt het punt.
Ik hoop dat dat ok is voor iedereen?
Nog een Uwe Boll van een game gemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:55 schreef hornage het volgende:
Nee, ken die gast van niets anders dan Blade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |