Correct!quote:
Ik zeg alvast dat het geen Ponyo isquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
doet me denken aan die met dat zee wezentje dat een echt mensje word... maar weet nou weer eens geen naam...
Is alleen in japan in de bioscoop geweest. Maar lijkt op zijn 2 vorige films als je dat bedoelt..quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is alleen in japan in de bioscoop geweest. Maar lijkt op zijn 2 vorige films als je dat bedoelt..
Volgens mij kunnen alleen fans hem raden
Die zijn er op FMT volgens mij niet zoveelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
35 votes op IMDb...quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is alleen in japan in de bioscoop geweest. Maar lijkt op zijn 2 vorige films als je dat bedoelt..
Tussenstand oktober 2011:quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Sands het volgende:
Is dat Jennifer Connelly?
Requiem for a Dream
The Rocketeer
Once Upon a Time in America
Blood Diamond
Dark City
Uh njos heeft toch het punt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tussenstand oktober 2011:
13 SamuelofSEK
13 DragonFodder
11 Gillingham
10 hornage
9 dopekoe
7 RanTheMan
7 Asap
6 picodealion
6 Sands
5 InTrePidIvity
5 Baszh
5 dyonvbaal
3 ThaTim
3 Wyccie
2 Robby87
2 YellowBlacks
1 Hulkio
1 dekatophetspek
1 Tem
1 victorinox
1 Michelangelo2
1 AvispaCS
1 Dj_Day-V
Sands +1
Dat, of hij heeft zich mistelt/de betreffende posts over het hoofd gezien. Maar als het in één post moet, dan is het wel handig als het aangegeven wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
vragensteller beslist toch? blijkbaar wilde hij het in 1 post hebben...
klopt, maar volgens mij is die nieuw? of ik heb tenminste zijn naam nog niet vaak voorbij zien komen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat, of hij heeft zich mistelt/de betreffende posts over het hoofd gezien. Maar als het in één post moet, dan is het wel handig als het aangegeven wordt.
Ik had hem erop geattendeerd dat Njo had geantwoord.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Gillingham het volgende:
Dat, of hij heeft zich mistelt/de betreffende posts over het hoofd gezien. Maar als het in één post moet, dan is het wel handig als het aangegeven wordt.
Ewan McGregor kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
De eerste rechts lijkt wel op Ewan McGregor, maar ik denk dat dit een Franse film is?
Plummer klopt, maar geen Allen.quote:
quote:During the filming of the scene where the young fireman falls from the stairs, not a single actor knew that was going to happen, so the reactions we see on the films were the real reactions of the actors themselves.
Geen ideequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet eigenlijk weg... dus
Degene die de naam weet van de actrice op de laatste foto krijgt het punt.
Ik hoop dat dat ok is voor iedereen?
Asap +1quote:
Melanie Laurentquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet eigenlijk weg... dus
Degene die de naam weet van de actrice op de laatste foto krijgt het punt.
Ik hoop dat dat ok is voor iedereen?
Nog een Uwe Boll van een game gemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:55 schreef hornage het volgende:
Nee, ken die gast van niets anders dan Blade
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:35 schreef hornage het volgende:
Poe, 't lijkt allemaal heel erg op een chickflick... maar welke...
quote:
No strings attached?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, het is toch Portman. Ik heb nog altijd moeite haar te herkennen.
Is het die recente met Ashton Kutcher?
Ik begon al te denken dat ik een compleet karakter heb gemist in Scream 4quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, het is toch Portman. Ik heb nog altijd moeite haar te herkennen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef picodealion het volgende:
Is het die recente met Ashton Kutcher?
RanTheMan+1quote:
Man, van de antwoorden die ik heb gegeven heb ik alleen Clueless en Titanic gezienquote:
Ik alleen Clueless en Serendipity. En van een enkele kleine stukjes, denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:22 schreef picodealion het volgende:
Man, van de antwoorden die ik heb gegeven heb ik alleen Clueless en Titanic gezien.
Owjah, je favo genre is ditquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Man, van de antwoorden die ik heb gegeven heb ik alleen Clueless en Titanic gezien.
Ohja en Love Actually.
5. You've Got Mail?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:19 schreef picodealion het volgende:
1. Ik zie Sandra Bullock iig![]()
2. Superbad![]()
3. Thursday![]()
4.
5. You've Got Mail?![]()
6. The Proposal![]()
7. is dat Bill Murray?![]()
8. I Now Pronounce You Chuck and Larry![]()
9.
10. Cocktail![]()
11. Love Actually![]()
12.
13. Is dat Robert Carlyle? Zo ja, is het dan Angela's Ashes?![]()
14. Clueless![]()
15.
16.
17. Titanic![]()
18.
19.
20.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:20 schreef wyccie het volgende:
1 While you were sleeping![]()
2 Forgetting Sarah Marshall![]()
3 Hitch![]()
4 Drowning Mona![]()
5 You've got Mail![]()
6 Two Weeks Notice![]()
7 Sleepless in Seattle![]()
8 White Chicks![]()
9 Robin Hood![]()
10 Pretty Woman![]()
11 Love Actually![]()
12
13 The Notebook![]()
14 Clueless![]()
15 Sweet Home Alabama![]()
16 The Wedding Singer![]()
17
18 Serendipity![]()
19
20 She's all that![]()
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Nog een Uwe Boll van een game gemaakt
1 met Depp
1 met plot: A family man convicted of killing an intruder must cope with life afterward in the violent penal system.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |