Je noemt nu per ongeluk al 1 titel die ik wil horen (Ook al is het de 2007 versiequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:23 schreef picodealion het volgende:
Maar is dat wel Carpenter dan?
In dat geval weet ik Halloween
Jullie weten toch wel wie Chucky's stem doet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef RanTheMan het volgende:
En weer snap ik de vraag weer eens niet6 films van "plaatje chucky" geen vervolgfilms en geen chucky.. wtf?
Ik niet, dat soort rommel kijk ik echt nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie weten toch wel wie Chucky's stem doet?
Wat zal je blij zijn als oktober voorbij is en ik weer meer niet-horror vragen doequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik niet, dat soort rommel kijk ik echt nietmaar Sam wat was nu t antwoord op de vorige vraag dan
Michelangelo2+1quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Michelangelo2 het volgende:
New Orleans: Port of CallAl is de titel natuurlijk The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans
My Son, My Son, What Have ye Done
Auch Zwergen haben klein angefangen
Rescue Dawn
Denk ook dat de clip door de desbetreffende film is geinspireerd, gezien zo'n explosie ook plaatsvindt in de film.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef ThaTim het volgende:
Lijkt net de clip fan Gangster' Trippin van Fatboy Slim
Daar vond ik hem ook verdacht veel op lijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
is er een chucky remake geweest met een kind dat groot genoeg was om de rol te spelen :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |