EINDELIJK EEN MEDESTANDER!!!!quote:
Sorry wat?quote:
Dat vind ik bij de meeste games die het aanbieden zwaar tegen vallen.quote:
Ik vind vooral de meerprijs nogal een erg groot obstakelquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de meeste games die het aanbieden zwaar tegen vallen.
Ja Poit, er zijn uitzonderingen waar het zeker werkt.
Ja, daar zit nogal een verschil in inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind vooral de meerprijs nogal een erg groot obstakel
goed idee, afgezien van het feit dat er geen games op zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zullen we morgen even een 3DS ()halen dan?
Bij Motorstorm vond ik het erg tof! Bij Killzone 3 was de toegevoegde waarde echter weer nihil. Maar Sony maakt tegenwoordig alle grote titels 3D, dus als Sony-fanboy heeft 3D wel een voordeel. Als ik het geld had gehad had ik ook een 3D TV gehaald. Maar voorlopig wacht ik even totdat er een standaard in de markt is (en mijn stapel geld groot genoeg is...)quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de meeste games die het aanbieden zwaar tegen vallen.
Ja Poit, er zijn uitzonderingen waar het zeker werkt.
Ik heb me gedragenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilde jouw gevoelige snaren wel even aanraken zeker!
Zekers. En die meerprijs valt wel mee tegenwoordig. Vrijwel alle nieuwe modellen zijn er op voorbereid, hoeft er enkel nog een bril bij te kopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
Bij Motorstorm vond ik het erg tof! Bij Killzone 3 was de toegevoegde waarde echter weer nihil. Maar Sony maakt tegenwoordig alle grote titels 3D, dus als Sony-fanboy heeft 3D wel een voordeel. Als ik het geld had gehad had ik ook een 3D TV gehaald. Maar voorlopig wacht ik even totdat er een standaard in de markt is (en mijn stapel geld groot genoeg is...)
Mijn GH heeft geen snaren!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilde jouw gevoelige snaren wel even aanraken zeker!
Op welke meet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef Mday het volgende:
zeg, denkt men dat SD ook op de meet komt? ik hoor al reeksen lang dat ie halfreus is, maar nu wil ik het zien ook
Daarom wacht iedereen op Rocksmith (die nog steeds niet voor Europa is aangekondigdquote:
Efteling meet! SD is Lange Jan!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Op welke meet?
Er is nog niets duidelijk.
Voorbereid of kunnen het ook fatsoenlijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Zekers. En die meerprijs valt wel mee tegenwoordig. Vrijwel alle nieuwe modellen zijn er op voorbereid, hoeft er enkel nog een bril bij te kopen.
Uquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wacht iedereen op Rocksmith (die nog steeds niet voor Europa is aangekondigd).
Stomme dierentuin.quote:
combo, zeker plasma. 200 hz bij lcd eigenlijk de enige voorwaarde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voorbereid of kunnen het ook fatsoenlijk?
Hij is ook erg groot. En daar komt nog bij dat zijn lengte ook niet niks is: 2.04m volgens zijn paspoort.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef Mday het volgende:
zeg, denkt men dat SD ook op de meet komt? ik hoor al reeksen lang dat ie halfreus is, maar nu wil ik het zien ook
Mijn TV was prijziger dan je Panasonic met 2 brillenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Zekers. En die meerprijs valt wel mee tegenwoordig. Vrijwel alle nieuwe modellen zijn er op voorbereid, hoeft er enkel nog een bril bij te kopen.
Je weet niet eens wat ik er voor betaald hebquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn TV was prijziger dan je Panasonic met 2 brillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |