Zeg even dat FOK! hem mist en dat hij elke week een choreo moet gaan doen bij SYTYCD!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
TeamRinusTUDB Rinus
Laura & Jeffrey doen HipHop Fast.. Beetje ongelijk en rommelig naar mijn mening.. Mis "the spark".. #SYTYCD
1 hour ago
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg even dat FOK! hem mist en dat hij elke week een choreo moet gaan doen bij SYTYCD!
Eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg even dat FOK! hem mist en dat hij elke week een choreo moet gaan doen bij SYTYCD!
Regel een account voor hem hier.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaaaaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag al gedaan.quote:
Heb het even opgezocht op zijn facebookquote:The Ultimate Dance Battle - Team Rinus Dit keer met choreografie van mij!
18 augustus om 21:14
Dan moet ik eens een twitteraccount maken om hem dat te vragen. En dan niet die ik bij gamebeursen gebruikquote:
Net als een waterkoker, maar dan in het klein, en met een roerdingetje erin.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
tofhoe ziet dat eruit dan? soort dolce gusto ofzo?
Inderdaad, zo fijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heb ik ook vanmiddag al gedaanVanavond in een schoon bedje, zo lekker is dat
ooh grappigquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Net als een waterkoker, maar dan in het klein, en met een roerdingetje erin.
iemand???quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
Iedereen die naar body language is geweest, hand opsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |