Geen idee, ik stem niet als ik moet betalen. Anders denkt de regering straks ook nog meer geld binnen te halen als dat te hip wordt. Betalen om op je partij te kiezenquote:
En overmorgen ben je zwanger van 'm?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga op William stemmen. En morgen ga ik hem opzoeken
thanksquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik stem niet als ik moet betalen. Anders denkt de regering straks ook nog meer geld binnen te halen als dat te hip wordt. Betalen om op je partij te kiezen
Room?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon chocola smelten met wat room erbij..
Geef mij een paar van die boontjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb vet lekker chocolade boontjes voor chocolademelk
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En overmorgen ben je zwanger van 'm?
Eens! Net ook weer met dat handen opsteken, oké hij gaat er heus niet uit maar tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben eigenlijk al een beetje klaar met Juvat. Beetje op het randje van arrogant ofzo.
wat voor apparaat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Room?Wij hebben zo'n latte apparaat, die gebruik ik voor de melk
Rinusquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
TeamRinusTUDB Rinus
Laura & Jeffrey doen HipHop Fast.. Beetje ongelijk en rommelig naar mijn mening.. Mis "the spark".. #SYTYCD
1 hour ago
Sinds L. he...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh god, herkennen jullie dit? Het half engels praten tussendoor
Zoals ik al zei. Een beetje vies.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben eigenlijk al een beetje klaar met Juvat. Beetje op het randje van arrogant ofzo.
Zij is half-Canadese toch? Dus ik vind het niet heel storend in dit geval.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh god, herkennen jullie dit? Het half engels praten tussendoor
Nee maar die andere dude, ben z'n naam even kwijt deed het ook al, die naast dr stond geloof ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zij is half-Canadese toch? Dus ik vind het niet heel storend in dit geval.
Net zo arrogant als een Steven Seagal? Die gozer denkt ook dat HIJ THE MAN is, alleen dan meer in martial arts.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso kunnen die belgen amper een volledige zin in het Nederlands uitbrengen, alles moet voorzien worden van wat engelse termen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee maar die andere dude, ben z'n naam even kwijt deed het ook al, die naast dr stond geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |