ohquote:
Ze komen net boven de desk uit.quote:
Dan is 1.65 denk ikquote:
Ja nouja.. Ze deden iets disco achtigeet hun armen. Maar disco is wel leuk. Zat dat er vorig jaar ook al in trouwens?quote:
Voor mij alsnog do-able.quote:
Mini diamant danquote:
Stefano.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wel irritant, dat gemekker over hun lengte. Net zoals toen met dat gay zijn van hoe-heet-hij-ook-al-weer.
Ik ook, ze lijkt zo timide, maar in het dansen is ze wel altijd heel expressief.quote:
Ideale befhoogte?quote:
Was Stephano gay?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wel irritant, dat gemekker over hun lengte. Net zoals toen met dat gay zijn van hoe-heet-hij-ook-al-weer.
Inderdaad, dan maken ze er echt een item van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Dan is je droom manquote:
Shocking.quote:
Nee dan komt Williamquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
2 jongste
2 kleinste
2 irritantste
2 knapste nu?
Volgens mij komt dat dan een of twee keer per seizoen, net zoals Broadwayquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja nouja.. Ze deden iets disco achtigeet hun armen. Maar disco is wel leuk. Zat dat er vorig jaar ook al in trouwens?
quote:
Terwijl het niet boeiend isquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, dan maken ze er echt een item van.
Dat was Lorenzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh of die jongen, wat had die ook alweer, iets met z'n knie
Noooo! Dat wist ik nog niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
eensquote:
Ik miepte ook al meequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Serge Gainsbourg & Jane Birkin op de achtergrond net
Dat is toch inherent aan hiphop?quote:
Ja dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Blijft ze met die bloem in haar handen dansen
QFTquote:
Hahaha, ja.quote:
Niet spoileren!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, er gaat iemand dood, het Romeo en Julia-element.
quote:
quote:
Afghaanquote:
4 wekenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
blijven de koppeltjes in stand voor de volgende shows ?
Eerste vier shows zeiden ze ergens int begin geloof ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Eerste vier live-shows deze koppels inderdaad en daarna wisselen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Stephanie ookquote:
Ik heb de Leonardo DiCaprio versie gekekenquote:
Shirtless is beter ...quote:
Fllllllllow.quote:
En dat heb je overleeft?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb de Leonardo DiCaprio versie gekeken
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Un bepolde flllllow die mensen moakt noar jo kaiken.
Au!!!quote:
Heb wel ooit ergens inderdaad een klassieke versie van een of ander oostblokballet gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb de Leonardo DiCaprio versie gekeken
Ze zit al aan zijn rhythmstick.quote:
Plork-alertquote:
Wist je dat nog niet?quote:
Nee, ik zat drie dagen geleden nog op Curacaoquote:
Laura lijkt daar op dat verveelde jurylid van Xfactor en zoquote:
Stacey., Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laura lijkt daar op dat verveelde jurylid van Xfactor en zo
Daar hebben ze bij RTL meer last van, met bv een Wendy of Lieke van Lexmondquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stacey., Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Die kan ook niet presenteren.
Yikes, inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stacey., Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Die kan ook niet presenteren.
Vorige keer deed Renate Verbaan het best aardig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij RTL meer last van, met bv een Wendy of Lieke van Lexmond
Ik hoop op Sedrig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef megamandy het volgende:
Zal die met de rode haren dan met Juvat of Cedrig samen zijn? En dan is nog Anna-Alicia over
Cedrig met Roodje, en dan AnaLucia met Juvat. Denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef megamandy het volgende:
Zal die met de rode haren dan met Juvat of Cedrig samen zijn? En dan is nog Anna-Alicia over
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yikes, inderdaad. Stacey bij Project Catwalk
.
Ze is nog erger dan Yfke Sturm met d'r Yfke Briefke.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij RTL meer last van, met bv een Wendy of Lieke van Lexmond
Daphne Dekkersquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
Ze is nog erger dan Yfke Sturm met d'r Yfke Briefke.
Dat zou wel heel erg zijn, om dat "droom-koppel" samen te zetten ...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cedrig met Roodje, en dan AnaLucia met Juvat. Denk ik.
Zou wel een beetje cliché zijn denk ik hequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijn, om dat "droom-koppel" samen te zetten ...
Daphne kunnen we tenminste nog uitlachen om haar debiele haar.quote:
Daarom net...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou wel een beetje cliché zijn denk ik he
Yfke. Dat mens hebbenz e zo snel gedumpt. Net als die miep die de eerste SYTYCD presenteerde. Elizequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
Ze is nog erger dan Yfke Sturm met d'r Yfke Briefke.
Want dan was je tenminste afgeleid van zijn rare hoofdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef Burner82 het volgende:
Mats, jammer dat die niet door isDie wilde ik vaker zonder shirt zien
Ik ben jou ook nog nooit tegengekomen in Rotterdamquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en wtf, waarom ben ik William nog nooit tegengekomen. Ik ben elke dag in fucking Rotterdam
Maar jij komt toch niet uit Rotterdamquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik ben jou ook nog nooit tegengekomen in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |