Ik moet nog afwassen.quote:
Ik ook, maar dat doe ik morgen welquote:
Dat dus. Ik heb belangrijkere zaken om me mee bezig te houden: commentaar geven op mensen die ik niet ken die dingen doen die ik niet kan en in een gebied waar ik eigenlijk ook geen verstand van hebquote:
Precies. Ik ben die olifant in een porseleinwinkel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb belangrijkere zaken om me mee bezig te houden: commentaar geven op mensen die ik niet ken die dingen doen die ik niet kan en in een gebied waar ik eigenlijk ook geen verstand van heb.
Dat is Body Languagequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
FootlooseAls het verhaal eigenlijk toch al om Lorenzo was geschreven, hadden ze het dan niet beter kneeloose kunnen noemen?
quote:Net als de vijf beste Nederlandse danscrews naar een wedstrijd in New York vertrekken, wordt hun subsidie ingetrokken. de reis lijkt definitief niet door te gaan. Vijf diehards, allen uit totaal verschillende danscrews, besluiten als enige toch te gaan. Pas in New York beseffen ze wat ze hebben gedaan. Ze zitten zonder geld, zonder plan en zonder eigen crew. Ze zijn natuurlijk gekomen om te dansen, dus er zit maar een ding op...
1 pot nat.quote:
luiequote:
Volgende week verwacht ik een cake voor de rest van de FOK!kijkers.quote:
Van mij mag zonder shirt wel verplicht wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat nu, modern? Open overhemd betekent vaak wel modern.
Dan hoop ik dat Virgil nooit meer meedoet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van mij mag zonder shirt wel verplicht worden
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Esje-lief het volgende:
ik mis sytycs usa nu...Kent.. Lauren.. Melanie.. Sasha... Pasha.. Meeeeeeeh!
Ik heb geen Amerikaanse zenders in het pakketquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Esje-lief het volgende:
ik mis sytycs usa nu...Kent.. Lauren.. Melanie.. Sasha... Pasha.. Meeeeeeeh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |