De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die "reis" is dus al voorbij.Amsterdam/Schiphol, en Eindhoven, en weer terug over de afsluitdijk. Wat een feest
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
Tevens ben ik geen lapo-hunter Hooidraad.
jij bent geen lapohunter jij bent baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
ga ik boven mijn bed hangenquote:
hier kan dat, we zijn toch al de uitgekotste joesersquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
Denk ik wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
O ja, ik heb gigantische buikpijn.
Misschien ben ik wel zwanger.
Dankje, jij ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
jij bent geen lapohunter jij bent baas
Verbazingwekkend iedere keer ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, jij ook.
Wat een liefde in deze reeks, ongelofelijk.
Ja, maar ik lapo-hunt echt nooit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hier kan dat, we zijn toch al de uitgekotste joesers
gewoon doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Help ze wil foto's uitwisselen wat nu!?
stuurquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Help ze wil foto's uitwisselen wat nu!?
ik doe het verkapt, dus niet LAPO LOL LAPO!?!? SLOTJE?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik lapo-hunt echt nooit.
mag niet bij de moslimsquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kom nr me kamer zie je soo :$
Ja, probeert MK ook altijd, zodat het "niet opvalt"quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe het verkapt, dus niet LAPO LOL LAPO!?!? SLOTJE?!
maar met een normale post
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, probeert MK ook altijd, zodat het "niet opvalt"
Topictitel zelf kiezen voelt gewoon MACHTIG. De topictitel is het visitekaartje van de reeks en daarmee erg belangrijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Baas toch.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hangt er van af welke oude picsquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef coban het volgende:
Doen jullie ook altijd oude pics kijken als je je verveelt?
Hahaha heb je erge pics danquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt er van af welke oude pics
Neequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef coban het volgende:
Ja, klopt. Maar je kunt ook gewoon een eigen topic maken, werkt ook wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Topictitel zelf kiezen voelt gewoon MACHTIG. De topictitel is het visitekaartje van de reeks en daarmee erg belangrijk
Ik doe altijd oude posts kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef coban het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe altijd oude posts kijken.Zoals een eckte FOK!er betaamt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:27 schreef coban het volgende:
Ik wil een tijger als huisdier. Die zijn zo liev.
Watquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe altijd oude posts kijken.Zoals een eckte FOK!er betaamt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
Jammer dat er geen teller is voor het aantal smiley-reacties wat je hebt ontvangen op quotes van je posts. Ik durf te wedden dat ik de meeste "" reacties heb gekregen.
En ja, daar ben ik trots op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
Jammer dat er geen teller is voor het aantal smiley-reacties die je hebt ontvangen op quotes van je posts. Ik durf te wedden dat ik de meeste "" reacties heb gekregen.
En ja, daar ben ik trots op.
Nee, een text-based mafiaspelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, een text-based mafiaspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ik wil eigenlijks nieteens weten wat je hiermee bedoeltquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, een text-based mafiaspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speciaal voor jou!Je maintiendrai
Ik 2/3 standaard per week niet zeikenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WIL NIET MEERLEVEN
omdat dinsdag presentatie
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijks nieteens weten wat je hiermee bedoelt
Ik had vrijdag een presentatie, stond ik helemaal te bibberen en te stotteren, maar heb het wel overleefd en heb mijn project afgerond. Spannend was dat zeg, echt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WIL NIET MEERLEVEN
omdat dinsdag presentatie
Oh.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]_!
aan de hand? linker of rechter? Nee, kwartje nog niet gevallen?
Meestal komt het er op neer dat je of van de powerpoint staat te lezen of van je blaadjequote:
spreek voor jezelfquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal komt het er op neer dat je of van de powerpoint staat te lezen of van je blaadje
dat iedereen me aankijktquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon doen, schijt aan. Wat is het ergst wat er kan gebeuren?
Ik vind het niet eng, ik haat het alleen.quote:
Ja, helaas wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal komt het er op neer dat je of van de powerpoint staat te lezen of van je blaadje
Ik ben er gek op, alle eyez on me zoals het hoortquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het niet eng, ik haat het alleen.
Ik wil nog eens een presentatie maken die dan via powerpoint een audio bestandje afspeelt, die alle tekst opleest, met zo'n Microsoft Sam stemmetje, hoe geniaal is dat. Hoef je zelf niks meer te zeggen.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben er gek op, alle eyez on me zoals het hoort
Dunnow ik kijk klas aan en denk kijk die fuckers eens zitten en dan denk ik die fuckers weten niks ik ga presenteren likeabossquote:
Ja maar straks ga ik stom praten ofsowquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doen ze ook als je geen presentatie geeft, dus wat nu?
Dat is baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil nog eens een presentatie maken die dan via powerpoint een audio bestandje afspeelt, die alle tekst opleest, met zo'n Microsoft Sam stemmetje, hoe geniaal is dat. Hoef je zelf niks meer te zeggen.
Oke ik voel me gelijk minder banggg thanksquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Dunnow ik kijk klas aan en denk kijk die fuckers eens zitten en dan denk ik die fuckers weten niks ik ga presenteren likeaboss
Mja je moet het zo zien he, JIJ bent degene die presenteert, JIJ mag bepalen welke info je weggeeft, JIJ bent degene die alles bepaalt. Dus als je iets vergeet niet gaan stamelen maar denken oh nja zij wisten toch niet dat ik dat zou zeggen dus.
Ohja. Niet teks uit je hoofd leren, dat is het slechtste wat je kunt doen. Gwn sleutelwoorden of markeren dan komt alles goed.
Serieus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke ik voel me gelijk minder banggg thanks![]()
Ja alleen moet je wel je taalgebruik aanpassenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Serieus?
Mja echt tekst niet stampen dan ga sowieso 100% zeker falen. Enne gewoon rustig chilll zoals hier op fokkkk
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Serieus?
Mja echt tekst niet stampen dan ga sowieso 100% zeker falen. Enne gewoon rustig chilll zoals hier op fokkkk
Geachte aanwezigen vandaag zal ik het met u hebben over .....quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hallon hallon dit is mijn presentatie
gr gr
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geachte aanwezigen vandaag zal ik het met u hebben over .....
Dankuwel voor het luisteren.
'zijn er nog vragen?'quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geachte aanwezigen vandaag zal ik het met u hebben over .....
Dankuwel voor het luisteren.
Ik ga dat toch niet zeggen voor mijn klasgenoten?quote:
Hahahhahquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja alleen moet je wel je taalgebruik aanpassen
haha kaoloverschutquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
H..H..h..hall..hallo.![]()
I..i..ikk be..ben B..BB..BBQSa..BBQSausage en.. en.. en.. ik ga w..wat verte..vertellen over F..FO..FOK!.![]()
N..Na..Nou d..dit was het w..wel, g.. gr.
Daar heb je ook wel gelijk infduifaiushdhpohpoquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet doen als het niet hoeft, dsat kan het meoilijk makehvsbkdnhaydujkqd dw:P
lang, dun, rood kan het nog hollandserquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik word altijd rood als ik aan het woord ben.
Heeeey niet bbq uitlachenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lang, dun, rood kan het nog hollandser
ja, ik heb blauwe ogen, en rossig/blond haar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lang, dun, rood kan het nog hollandser
ok ok ok ja ok okquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja, ik heb blauwe ogen, en rossig/blond haar.
ik lurk in die zwangerschaptopics in OUD, waar ze dan buiken gaan postenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik lurk bij vrouwenafvaltopics
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik lurk bij vrouwenafvaltopics
fappen als een baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik lurk in die zwangerschaptopics in OUD, waar ze dan buiken gaan posten![]()
![]()
![]()
Niet eens bij al die kleine kindjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik lurk in die zwangerschaptopics in OUD, waar ze dan buiken gaan posten![]()
![]()
![]()
Ja nee, daar heb ik martijn.org voor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet eens bij al die kleine kindjes
hahaha huidquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef coban het volgende:
Ik ben turks en zie er uit als een turk met de huid van een nederlander ofzo. Ze vragen altijd of ik bekeerde nederlander ben slaat nergns op want ik lijk gwn turks
Martijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nee, daar heb ik martijn.org voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Zwangerrrrrquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben fucking misselijk en heb buikpijn, help.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SHITTT IK HEB DE : w smiley gebruikt, ik ben verdoemd
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Omg.. de nieuwe southpark is er.
Ook gemist hier, hij was wel okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Beter dan de vorige? Want die was niet zo imoquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook gemist hier, hij was wel oké
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef coban het volgende:
[..]
Zwangerrrrr
Mag ik pics van je buikkkk?:@@:@:@:@:
Hahahha dm staat openquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik ben echt zwanger
![]()
Mijn arme gespierde buikIk zal wel even pics maken nu het nog kan, straks is het allemaal verpest door die kutbaby
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
autisme bijeenkomst dit topic
Oke, ik ben de voorzitter. IEDEREEN BEK DICHTquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee, ik ben voorzitter!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik ben de voorzitter. IEDEREEN BEK DICHT
Maar ik ben de echte autist hier.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
NIetus. Ik heb die positie al geclaimd. Jij mag notulist zijn
Ik hoop het, ik begrijp helemaal niks van die elasticiteitsberekeningen.quote:
hallonquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik niet, ik schrijf nogal sloom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom. Eckte autisten zijn goed in notuleren
Ik dacht dat er ¤43,09 stond, ik schrok al.quote:
jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Rezania het volgende:
Wat voor pH heeft cola eigenlijk als je alle H2CO3 eruit haalt? Gewoon 7 toch?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij wel ergere problemen dan autisme
Die H2CO3 zorgt voor de CO2 in de cola. Dat ontleedt dus in water en koolstofdioxide maw dat zorgt niet voor de zuurheid van de cola. Dus nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Rezania het volgende:
Wat voor pH heeft cola eigenlijk als je alle H2CO3 eruit haalt? Gewoon 7 toch?
Je ging Oblivion toch proberen als je tijd had?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, even Rage downen. Fucking 18 gig lolwhut
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef coban het volgende:
HAH ik wilde ook nee zeggen mr dacht als het toch ja is dan word ik vast door spouwerranger gedist ofzo.
Mja dit voelt goed
Ohja, inderdaad. Maar ik heb nog steeds geen tijdquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je ging Oblivion toch proberen als je tijd had?
Nou ja, als je het steeds gaat uitstellen kan je Oblivion beter overslaan en Skryim downloaden als hij over een maand uitkomt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, inderdaad. Maar ik heb nog steeds geen tijdBen nu met deus ex, borderlands, dead island en warhammer 40k bezig
Ik heb er al zoveel
Goede tipquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, als je het steeds gaat uitstellen kan je Oblivion beter overslaan en Skryim downloaden als hij over een maand uitkomt.
Ik wist het, diwaterstofcarbonaat kan nooit het enige zuur zijn. Toch wil ik wel weten wat er met de pH gebeurd als je alle H2CO3 eruit haalt, natuurlijk gaat het richting de 7, maar hoe groot is die stap?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Even opgezocht wat de zuurheid van cola veroorzaakt. Blijkbaar fosforzuur.
Btw, de pH van cola ligt rond die van maagzuur, dus zo rond de 2. Een zwak zuur zoals diwaterstofcarbonaat kan dat nooit veroorzaken.
nou meidquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat verandert niet, omdat H2CO3 ontleedt in koolstofdioxide en water. Dus als je het eruit haal, haal je alleen maar water en koolstofdioxide eruit. CO2 is namelijk slecht oplosbaar in water en H2CO3 niet. Vandaar ook dat er een druk op die flessen moet, anders zou H2CO3 meteen vervliegen en heb je geen bubbels, maar gewoon kindercolaquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist het, diwaterstofcarbonaat kan nooit het enige zuur zijn. Toch wil ik wel weten wat er met de pH gebeurd als je alle H2CO3 eruit haalt, natuurlijk gaat het richting de 7, maar hoe groot is die stap?
Met haar bilderberggroepquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HAHAHAH ga naar rond de 47 min en dan beatrix
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
deprimakend volgens mij? beter geloof je in een sprookje
Oh ja, wacht even. Het is natuurlijk wel een zuur, maar het heeft geen invloed op de pH-waarde. Dit had ik gelijk moeten weten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat verandert niet, omdat H2CO3 ontleedt in koolstofdioxide en water. Dus als je het eruit haal, haal je alleen maar water en koolstofdioxide eruit. CO2 is namelijk slecht oplosbaar in water en H2CO3 niet. Vandaar ook dat er een druk op die flessen moet, anders zou H2CO3 meteen vervliegen en heb je geen bubbels, maar gewoon kindercola
ik begrjip werkelijk geen jota van jullie discussie maar heb scheikunde dan ook meteen uit mijn pakket gemieterd toen het konquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, wacht even. Het is natuurlijk wel een zuur, maar niet het heeft geen invloed op de pH-waarde. Dit had ik gelijk moeten weten.
Om te trollen ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
pz, waarom kijk je uberhaupt die meuk. Is het om hier alleen maar te trollen of meen je dit nou echt?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
pz, waarom kijk je uberhaupt die meuk. Is het om hier alleen maar te trollen of meen je dit nou echt?
Wat je vet vindt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik begrjip werkelijk geen jota van jullie discussie maar heb scheikunde dan ook meteen uit mijn pakket gemieterd toen het konenfin coca cola is retezuur en vreet je gebit weg als je het met grote regelmaat drinkt
zo vet
Inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, wacht even. Het is natuurlijk wel een zuur, maar het heeft geen invloed op de pH-waarde. Dit had ik gelijk moeten weten.
undercoverquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit + Undercover in nederland
Eigenlijk had ik ook iets scheikundigs moeten studeren. Heb het altijd wel leuk gevondenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Goed gegokt dan.
Dat zijn van die standaard scheikundeweetjes. "Hoe komen de bubbels in frisdrank?"
Bufferoplossingen heb ik nog niet gehad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Onder druk in de fles heb je nog wel een buffer met HCO3 - http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterstofcarbonaat. Dus misschien dat het onder druk bijdraagt aan het zuurgehalte, maar dat is minimaal.
Nou, bereid je maar vast voor, want bufferoplossingen berekeningen moet je met Kz en Kb berekenen. Dat op zich is al klote werk, maar dan moet je de 2 in 1 formule proppen en dat wordt er niet bepaald duidelijker vanquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bufferoplossingen heb ik nog niet gehad.Die krijg ik pas na de herfstvakantie. Ik kan nu wel rekenen met die zuurconstanten, maar dat vind ik ook maar klote werk.
Maar als ik dat begrijp, wordt het voor de rest vast makkelijk. Mijn leraar zei als dat rekenen met zuurconstanten het moeilijkste wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, bereid je maar vast voor, want bufferoplossingen berekeningen moet je met Kz en Kb berekenen. Dat op zich is al klote werk, maar dan moet je de 2 in 1 formule proppen en dat wordt er niet bepaald duidelijker van. Van scheikunde snap ik zo'n beetje alles wel, maar bufferoplossingen berekenen is echt zwaar saai en kut.
Ik werk.quote:
Bijnaquote:
Patjequote:
Je docent liegtquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar als ik dat begrijp, wordt het voor de rest vast makkelijk. Mijn leraar zei als dat rekenen met zuurconstanten het moeilijkste wordt.
Maar toch haat aan de abc-formule en zuurconstanten!
gaat de pilotenopleiding door?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik werk.
Begin 31 oktober met school
[..]
Bijna
[..]
Patje
31 oktober beginnen pas? Instroom ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik werk.
[..]
Bijna
[..]
Patje
Jep.quote:
Nee, er zijn gewoon 5 klassen die door het jaar heen beginnenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
31 oktober beginnen pas? Instroom ofzo
Merolquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik werk.
[..]
Bijna
[..]
Patje
Flippiieeeeeequote:
Het wordt nog moeilijker dan dit? Oké.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je docente liegt. Die weet dat verrekte goed, maar wil jullie niet bang maken
feli!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Nee, er zijn gewoon 5 klassen die door het jaar heen beginnen
Oh, op die fiets. Wel een bazenstudie danquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Nee, er zijn gewoon 5 klassen die door het jaar heen beginnen
Danku.quote:
Ik ben stiekem ook wel een beetje baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Wel een bazenstudie dan. Beetje vliegen enzo
Was ook de bedoelingquote:
Voel ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Danku.
Waarmee eigenlijk ?
[..]
Ik ben stiekem ook wel een beetje baas
[..]
Was ook de bedoeling
Niet per se moeilijker. Wel kutter en saaierquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het wordt nog moeilijker dan dit? Oké.Ik heb trouwens een docent.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet per se moeilijker. Wel kutter en saaier
Ah okequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat je de keuze hebt gemaakt en alles rond is.
Hooiquote:
Dat wil ik wel geloven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet per se moeilijker. Wel kutter en saaier
Beetje niets doen dit weekend is ook lekker, maar nu weer kaartjes gekocht voor verschillende feesten wat toch eigenlijk wel beter is dan thuiszitten want ik was het toch wel weer snel beu, en hoe was jouw weekend?quote:
Titreren en shitquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven.Maar ja, gelukkig zijn de praktijklessen wel altijd leuk.
ja, ik zag jou staan bij die gare schoenentopic en ik dacht: udowu..quote:
Titreren gaan we na de herfstvakantie doen.quote:
Dat heb ik ook altijd als ik coban zie postenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja, ik zag jou staan bij die gare schoenentopic en ik dacht: udowu..
Omgggquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja, ik zag jou staan bij die gare schoenentopic en ik dacht: udowu..
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik coban zie posten
Dat heeft iedereen :")quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik coban zie posten
Ja thuiszitten is verschrikkelijk. Ik ben al een tijdje bezig met mijn zaterdagen volbouwenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje niets doen dit weekend is ook lekker, maar nu weer kaartjes gekocht voor verschillende feesten wat toch eigenlijk wel beter is dan thuiszitten want ik was het toch wel weer snel beu, en hoe was jouw weekend?
Wij zijn toch vriends?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooit maar dan ooke cht oot ben ik cool, dan vinden jullie me baas en haten jullie niet dan zal ik vrienden vinden
Maar nu nog niet
Ik hou van HP.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooit maar dan ooke cht oot ben ik cool, dan vinden jullie me baas en haten jullie niet dan zal ik vrienden vinden
Maar nu nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |