Niet eens bij al die kleine kindjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik lurk in die zwangerschaptopics in OUD, waar ze dan buiken gaan posten![]()
![]()
![]()
Ja nee, daar heb ik martijn.org voor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet eens bij al die kleine kindjes
hahaha huidquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef coban het volgende:
Ik ben turks en zie er uit als een turk met de huid van een nederlander ofzo. Ze vragen altijd of ik bekeerde nederlander ben slaat nergns op want ik lijk gwn turks
Martijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nee, daar heb ik martijn.org voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Zwangerrrrrquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben fucking misselijk en heb buikpijn, help.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SHITTT IK HEB DE : w smiley gebruikt, ik ben verdoemd
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Omg.. de nieuwe southpark is er.
Ook gemist hier, hij was wel okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Beter dan de vorige? Want die was niet zo imoquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook gemist hier, hij was wel oké
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef coban het volgende:
[..]
Zwangerrrrr
Mag ik pics van je buikkkk?:@@:@:@:@:
Hahahha dm staat openquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik ben echt zwanger
![]()
Mijn arme gespierde buikIk zal wel even pics maken nu het nog kan, straks is het allemaal verpest door die kutbaby
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
autisme bijeenkomst dit topic
Oke, ik ben de voorzitter. IEDEREEN BEK DICHTquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee, ik ben voorzitter!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik ben de voorzitter. IEDEREEN BEK DICHT
Maar ik ben de echte autist hier.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
NIetus. Ik heb die positie al geclaimd. Jij mag notulist zijn
Ik hoop het, ik begrijp helemaal niks van die elasticiteitsberekeningen.quote:
hallonquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik niet, ik schrijf nogal sloom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom. Eckte autisten zijn goed in notuleren
Ik dacht dat er ¤43,09 stond, ik schrok al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |