Ja, helaas wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal komt het er op neer dat je of van de powerpoint staat te lezen of van je blaadje
Ik ben er gek op, alle eyez on me zoals het hoortquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het niet eng, ik haat het alleen.
Ik wil nog eens een presentatie maken die dan via powerpoint een audio bestandje afspeelt, die alle tekst opleest, met zo'n Microsoft Sam stemmetje, hoe geniaal is dat. Hoef je zelf niks meer te zeggen.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben er gek op, alle eyez on me zoals het hoort
Dunnow ik kijk klas aan en denk kijk die fuckers eens zitten en dan denk ik die fuckers weten niks ik ga presenteren likeabossquote:
Ja maar straks ga ik stom praten ofsowquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doen ze ook als je geen presentatie geeft, dus wat nu?
Dat is baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil nog eens een presentatie maken die dan via powerpoint een audio bestandje afspeelt, die alle tekst opleest, met zo'n Microsoft Sam stemmetje, hoe geniaal is dat. Hoef je zelf niks meer te zeggen.
Oke ik voel me gelijk minder banggg thanksquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Dunnow ik kijk klas aan en denk kijk die fuckers eens zitten en dan denk ik die fuckers weten niks ik ga presenteren likeaboss
Mja je moet het zo zien he, JIJ bent degene die presenteert, JIJ mag bepalen welke info je weggeeft, JIJ bent degene die alles bepaalt. Dus als je iets vergeet niet gaan stamelen maar denken oh nja zij wisten toch niet dat ik dat zou zeggen dus.
Ohja. Niet teks uit je hoofd leren, dat is het slechtste wat je kunt doen. Gwn sleutelwoorden of markeren dan komt alles goed.
Serieus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke ik voel me gelijk minder banggg thanks![]()
Ja alleen moet je wel je taalgebruik aanpassenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Serieus?
Mja echt tekst niet stampen dan ga sowieso 100% zeker falen. Enne gewoon rustig chilll zoals hier op fokkkk
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Serieus?
Mja echt tekst niet stampen dan ga sowieso 100% zeker falen. Enne gewoon rustig chilll zoals hier op fokkkk
Geachte aanwezigen vandaag zal ik het met u hebben over .....quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hallon hallon dit is mijn presentatie
gr gr
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geachte aanwezigen vandaag zal ik het met u hebben over .....
Dankuwel voor het luisteren.
'zijn er nog vragen?'quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geachte aanwezigen vandaag zal ik het met u hebben over .....
Dankuwel voor het luisteren.
Ik ga dat toch niet zeggen voor mijn klasgenoten?quote:
Hahahhahquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja alleen moet je wel je taalgebruik aanpassen
haha kaoloverschutquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
H..H..h..hall..hallo.![]()
I..i..ikk be..ben B..BB..BBQSa..BBQSausage en.. en.. en.. ik ga w..wat verte..vertellen over F..FO..FOK!.![]()
N..Na..Nou d..dit was het w..wel, g.. gr.
Daar heb je ook wel gelijk infduifaiushdhpohpoquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet doen als het niet hoeft, dsat kan het meoilijk makehvsbkdnhaydujkqd dw:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |