feli!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Nee, er zijn gewoon 5 klassen die door het jaar heen beginnen
Oh, op die fiets. Wel een bazenstudie danquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Nee, er zijn gewoon 5 klassen die door het jaar heen beginnen
Danku.quote:
Ik ben stiekem ook wel een beetje baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Wel een bazenstudie dan. Beetje vliegen enzo
Was ook de bedoelingquote:
Voel ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Danku.
Waarmee eigenlijk ?
[..]
Ik ben stiekem ook wel een beetje baas
[..]
Was ook de bedoeling
Niet per se moeilijker. Wel kutter en saaierquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het wordt nog moeilijker dan dit? Oké.Ik heb trouwens een docent.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet per se moeilijker. Wel kutter en saaier
Ah okequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat je de keuze hebt gemaakt en alles rond is.
Hooiquote:
Dat wil ik wel geloven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet per se moeilijker. Wel kutter en saaier
Beetje niets doen dit weekend is ook lekker, maar nu weer kaartjes gekocht voor verschillende feesten wat toch eigenlijk wel beter is dan thuiszitten want ik was het toch wel weer snel beu, en hoe was jouw weekend?quote:
Titreren en shitquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven.Maar ja, gelukkig zijn de praktijklessen wel altijd leuk.
ja, ik zag jou staan bij die gare schoenentopic en ik dacht: udowu..quote:
Titreren gaan we na de herfstvakantie doen.quote:
Dat heb ik ook altijd als ik coban zie postenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja, ik zag jou staan bij die gare schoenentopic en ik dacht: udowu..
Omgggquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja, ik zag jou staan bij die gare schoenentopic en ik dacht: udowu..
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik coban zie posten
Dat heeft iedereen :")quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik coban zie posten
Ja thuiszitten is verschrikkelijk. Ik ben al een tijdje bezig met mijn zaterdagen volbouwenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje niets doen dit weekend is ook lekker, maar nu weer kaartjes gekocht voor verschillende feesten wat toch eigenlijk wel beter is dan thuiszitten want ik was het toch wel weer snel beu, en hoe was jouw weekend?
Wij zijn toch vriends?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooit maar dan ooke cht oot ben ik cool, dan vinden jullie me baas en haten jullie niet dan zal ik vrienden vinden
Maar nu nog niet
Ik hou van HP.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooit maar dan ooke cht oot ben ik cool, dan vinden jullie me baas en haten jullie niet dan zal ik vrienden vinden
Maar nu nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |