Ik doe altijd oude posts kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef coban het volgende:
Doen jullie ook altijd oude pics kijken als je je verveelt?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe altijd oude posts kijken.Zoals een eckte FOK!er betaamt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:27 schreef coban het volgende:
Ik wil een tijger als huisdier. Die zijn zo liev.
Watquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe altijd oude posts kijken.Zoals een eckte FOK!er betaamt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
Jammer dat er geen teller is voor het aantal smiley-reacties wat je hebt ontvangen op quotes van je posts. Ik durf te wedden dat ik de meeste "" reacties heb gekregen.
En ja, daar ben ik trots op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
Jammer dat er geen teller is voor het aantal smiley-reacties die je hebt ontvangen op quotes van je posts. Ik durf te wedden dat ik de meeste "" reacties heb gekregen.
En ja, daar ben ik trots op.
Nee, een text-based mafiaspelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, een text-based mafiaspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |