Degene die er de meeste ervaring mee had is niet meer...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Iemand ervaring met die electronische sigaretten uit China? Zelf heb ik er 4 en ik vind het echt topdingen. Nicotine olie is ook verkrijgbaar en in verhouding tot echt roken kost het geen drol.
ja, tientallen van verkocht, goeie winst (5 euro inkoop, 20 euro verkoop), maar ze gaan te snel kapot, men denkt dat het sterker is dan het uiteindelijk in werkelijkheid is, en draait het kompleet naar de klote..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Iemand ervaring met die electronische sigaretten uit China? Zelf heb ik er 4 en ik vind het echt topdingen. Nicotine olie is ook verkrijgbaar en in verhouding tot echt roken kost het geen drol.
Ik heb er 5 besteld voor doorverkoop en heel veel navullingen met verschillende smaakjes (redbull, aardbei, chocola/tabak) (redbull vind ik zelfs lekker). Heb jij ze via marktplaats verkocht of gewoon aan mensen die je kent?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, tientallen van verkocht, goeie winst (5 euro inkoop, 20 euro verkoop), maar ze gaan te snel kapot, men denkt dat het sterker is dan het uiteindelijk in werkelijkheid is, en draait het kompleet naar de klote..
gedoe allemaal, en men stopt met filters bestellen..
doodlopende weg dus, alleen voor eigen gebruik als je door die ranzige smaak kunt heen komen..
(dat lukt denk ik het best als je bijvoorbeeld al "but-shag" rookt..)
wtf?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef mickeyD het volgende:
marktplaats verwijderd meteen je advertentie, speurders doet niet moeilijk, maar dr is geen advertentie rubriek voor..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, tientallen van verkocht, goeie winst (5 euro inkoop, 20 euro verkoop), maar ze gaan te snel kapot, men denkt dat het sterker is dan het uiteindelijk in werkelijkheid is, en draait het kompleet naar de klote..
gedoe allemaal, en men stopt met filters bestellen..
doodlopende weg dus, alleen voor eigen gebruik als je door die ranzige smaak kunt heen komen..
(dat lukt denk ik het best als je bijvoorbeeld al "but-shag" rookt..)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ik heb er 5 besteld voor doorverkoop en heel veel navullingen met verschillende smaakjes (redbull, aardbei, chocola/tabak) (redbull vind ik zelfs lekker). Heb jij ze via marktplaats verkocht of gewoon aan mensen die je kent?
voor 45 euro aan investeringen zijn nu 5 e sigaretten, 6 doosjes navullingen en 6 flesjes nicotine olie onderweg... hopelijk wordt het wat
quote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
[..]
- Geen handeltjes
[..]
Why do I get the feeling you're trolling?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Is er ook een manier om vanuit deze chinese landen etc vuurwerk te bestellen?
Oh jee! Bel opsporing verzocht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef Ace1 het volgende:
22 september verzonden.. nog steeds niet binnen.. arrghhh!
Faalt.quote:
Het was geen troll. Ik was em er even niet van be wsut dat die regels zo streng waren. Bedankt voor je antwoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]Ughm.
[..]
Why do I get the feeling you're trolling?Denk je dat explosief/brandbaar materiaal zomaar door een handelaar verscheept kan worden? Dat zijn dangerous goods, daar komt een hoop papierwerk bij kijken om dat te vervoeren. Sowieso is dat dan eerder per containerschip. Geen enkele shop die (dat heeft en) jou dat toestuurt tenzij je een pyrotechneut bent en vuurwerkshows regelt en een groot budget hebt gekregen van de opdrachtgever en direct zakendoet met de fabrikant van het vuurwerk. Nee, wacht tot de laatste dagen van december met het kopen van vuurwerk. De buurlanden willen af en toe wel wat 'sterretjes' verkopen al.
[..]
Oh jee! Bel opsporing verzocht!
Je kan zelf ook wel nadenken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was geen troll. Ik was em er even niet van be wsut dat die regels zo streng waren. Bedankt voor je antwoord
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:14 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag weer een pakketje van Bic binnenzal zo even een kleine review schrijven over de inhoud...
Wat heb je gekooocht?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:14 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag weer een pakketje van Bic binnenzal zo even een kleine review schrijven over de inhoud...
SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 11-10-2011 17:05:36 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
En terechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef NextTVH het volgende:
Volgens mij is er iemand fan van The Big Bang Theory bij Dealextreme
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef RobertNL het volgende:
Presenter PP-1000
De rare batterijen
Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje
Gekocht bij BuyInCoinsLeuk idee z'n videotjeSPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
''Review' 'Presenter PP-1000
De rare batterijen
Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje
Gekocht bij BuyInCoinsLeuk filmpjeSPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
quote:
Thanksquote:
Heb zelf eens Skysong fireworks fabrieken bezocht in Liuyang ( puur omdat ik een freak benquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Is er ook een manier om vanuit deze chinese landen etc vuurwerk te bestellen?
dit is geen Carrera maar een Ray Ban 4125 Catsquote:
''Review' 'Presenter PP-1000
De rare batterijen
Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje
Gekocht bij BuyInCoinsWaar we webh soppen?SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice though.
Verder niet als muis te gebruiken? Gewoon een voorwaarts/rugwaarts en een laser?Wat hebben we gemist?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef NextTVH het volgende:
Volgens mij is er iemand fan van The Big Bang Theory bij DealextremeThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ah ja typoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar we webh soppen?Nice though.
Verder niet als muis te gebruiken? Gewoon een voorwaarts/rugwaarts en een laser?
Die 20k shirts bij DX denk ikquote:[..]
Wat hebben we gemist?
Ik word wel 'n beetje simpel van elke week door die 3 pagina's shirts klikken bij new items inderdaad. Bestelt iemand hier dat soort meuk? Ik vind ze niet eens grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef NextTVH het volgende:
Volgens mij is er iemand fan van The Big Bang Theory bij Dealextreme
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik word wel 'n beetje simpel van elke week door die 3 pagina's shirts klikken bij new items inderdaad. Bestelt iemand hier dat soort meuk? Ik vind ze niet eens grappig eigenlijk.
Die hebben ze daar een paar duizend liggen, en ze moeten er toch vanaf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik word wel 'n beetje simpel van elke week door die 3 pagina's shirts klikken bij new items inderdaad. Bestelt iemand hier dat soort meuk? Ik vind ze niet eens grappig eigenlijk.
Pics!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
Pakje van BIC eindelijk binnen. Morgen op kantoor weer uitdelen geblazen.
Ik vind het simply briljant.quote:
Done, zit in mn winkelwagentjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef witbiertje het volgende:
Hij is terug!
Kleine toiletontstopper als houder voor je telefoon nu richting de $ 0.01 !
http://www.**********.com/GroupDeals.html
http://goo.gl/NK6dv
Kopen die hap
voor degene die 't nog niet begrijpt, gewoon 2 bestellen en in je winkelwagen laten staan. op het moment dat de groupdeal afgelopen is, staat ie nog in je winkelwagen voor de laagst gehaalde prijs. Dan kun je afrekenen.![]()
Ik help je ook een beetje meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Tjado het volgende:
[..]
Done, zit in mn winkelwagentje
[ afbeelding ]
Beetje promoten hier, gaat de prijs omlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |