dat werd nu, had voor t sporten nog geen trekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
over klein uurtje restje zoetzure kip
ooh leuk! welke Italiaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:41 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond uit eten bij een italiaan, zin in! Zo een maisboterham met boter en boerenkaas
Ziet er lekker uit! Hoe maak je die volkorenwraps?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag voor 't eerst burritos gemaakt met zelfgemaakte volkorenwraps, en ze waren héérlijk!
bloemkool en erwten met rijst hmm... aparte combiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een blokje pure chocolade
Straks: beetje rijst, bloemkool, doperwten, gegrilde biefstuk met ui/paprika/knoflook/bosui/champ
Daarbij nog koude stoofperen
Santa lucia, nobelstraat utrecht, krijgt best goede recensies op iens maar we gaan wel met een grote groep. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh leuk! welke Italiaan?
beterschap!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Lemon thee met honing.......heb het koud!
Mmm... hoe maak jij 't zuurvlees? Ik ken t uiteraard wel, maar heb t zelf nog nooit gemaakt. En het lijkt me heerlijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:49 schreef foodlover het volgende:
Vanavond mini hamburgertjes en nu bezig aan zuurvlees voor morgen.
Thanks! Ik ga het binnenkort eens maken. Moet dus wel een dagje stoven als ik t zo lees?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef foodlover het volgende:
Sucadelappen of paardenpoulet als ik er aan kan komen, in blokjes nacht laten marineren in azijn ui kruidnagel laurier en 2 gedroogde chilipepertjes. Volgende dag uitlekken en aanbakken in roomboter dan 3 magiblokjes erbij en evt. warm water zodat het onder staat. Na enkele uren paar lepels appelstroop erbij en stoven tot vlees zeer zacht is. Binden met maizena.
Op gevoel en bij elke stap proeven. Ga het morgen eten met verse friet en mayo nu al trek...
Ah, lekkerrr! En handig. Bovendien is opgewarmde stamppot vaak nog lekkerderquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef MaximusTG het volgende:
Ik eet met karwijzaad, appelsap en appel gestoofde zuurkool, met aardappelpuree en rookworst. En het beste eraan is dat ik het gisteravond al heb gemaakt, zodat mn vriendin vandaag een bakje mee kon nemen. Dus het staat lekker in de oven.
oh shit, rookworst voor dochter vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef MaximusTG het volgende:
Ik eet met karwijzaad, appelsap en appel gestoofde zuurkool, met aardappelpuree en rookworst. En het beste eraan is dat ik het gisteravond al heb gemaakt, zodat mn vriendin vandaag een bakje mee kon nemen. Dus het staat lekker in de oven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |