Waarom houd je mij toch altijd zo in de gaten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Onvolmaaktheden zijn altijd te compenseren, bijvoorbeeld door 12x per dag je fotoboek te updaten.
Verder zijn voeten niet zo boeiend nee.
Aardige discussie hier weer.quote:
Ik hou je niet in de gaten. Dat is juist het mooie, je staat elke keer bij fotoboek updates als ik de mijne even bekijk. Ik vond het wel grappig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom houd je mij toch altijd zo in de gaten?
hetzelfde als wat er over vrouwen gezegd wordt die op sneakers ipv hakken lopen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen en hun schoenmaat...
Enorm grote voeten zijn ook geen feest anders.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb wel kleine voeten, daar heeft hij gelijk in.
Die ken ik niet, vertel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hetzelfde als wat er over vrouwen gezegd wordt die op sneakers ipv hakken lopen?
Whutwhat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hetzelfde als wat er over vrouwen gezegd wordt die op sneakers ipv hakken lopen?
Dat verklaard een hoopquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies dat is ook zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef Myraela het volgende:
Een sociaal leven kan overigens totaal los staan van relaties of echte vrienden. Begin gewoon met wat loze contacten.
Dat is inderdaad wel een probleemquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar als je een hoger verwachtingspatroon hebt, is de teleurstelling wel vaak groter.
Zo'n iemand zou ik wel willen hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
En als je nou een soort begeleider neemt die qua autisme je valkuilen weet en misschien juist daarvoor je betere kan begeleiden met dit soort dingen , want ik denk dat je met autisme misschien wel tegen andere andere punten aan kan lopen die anderen weer niet hebben.
Dus iemand die je eigenlijk een beetje begeleid je sociale leven op te pakken ??
Het klinkt zo makkelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
Aardige discussie hier weer.
Maargoed ik zie 2 problemen.
1, vrienden maken
2. vriendin vinden
Nou het èèn hoeft het ander niet uit te sluiten.
Maar goed zoek iets in een hobby om vrienden te vinden iig.
Ik heb maat 46/47.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grote voeten, groot geschapen.
Kleine voeten....
Die hebben kleinere tieten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Tja, geloof jij daarin?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grote voeten, groot geschapen.
Kleine voeten....
Dat doe je wel, overduidelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou je niet in de gaten. Dat is juist het mooie, je staat elke keer bij fotoboek updates als ik de mijne even bekijk. Ik vond het wel grappig.
quote:
Hoe lang zijn jullie dan? Als je schoenmaat verder gewoon bij je lengte passen, is er niks aan de hand natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb hele kleine voetjes maat 36
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |