Ja in Enschede bij Eda thuis. Het is vast gezellig. Ik hoor iig nog niet dat ze elkaar vermoord hebbenquote:
Die is nog niet zo lang bezig toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er nog iets gebeurd op de meet vandaag?
Vanaf 4 uur.quote:
Nee dan kunnen ze ook niet meer posten slimmiequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in Enschede bij Eda thuis. Het is vast gezellig. Ik hoor iig nog niet dat ze elkaar vermoord hebben
Hoho. Tijn is niet hulpbehoevend. En het topic is tegenwoordig best lief.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je die vraag stelde omdat als je even meeleest hier, (of in singles, of datingsite ervaringen of whereever tijnbrein post), je al meteen genoeg weet.
namelijk dat tijnbrein het best moeilijk heeft, door zijn verleden en zijn autisme, en zijn zelfbeeld en alles daaromheen. dan vind ik die opmerkingen, nu specifiek die van gewoonfaye in dit topic, niet nodig. en om daarvoor en daarna dan net te doen alsof je neus bloedt vind ik dus tegen het hypocriete af. en kinderachtig ook, maar dat was al te zien aan haar postgedrag, en is ook geen excuus.
ik vind dat je bij tijnbrein (bijv) daar best rekening mee kan houden als je dat weet, en ik kan me niet voorstellen dat dat iemand ontgaat als je in een langlopend topic post waar tijntje ook in post.
Het was een goed bedoelde vraag. Wel moeilijk te beantwoorden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Internet komt bedrieglijk over somsMaar ik reageerde vooral omdat mijn naam genoemd wordt, eronder nog 'hypocriet', en mpj quote dat weer en haakt er op in, dat vatte ik niet helemaal
Heeft ie uitgeschakeld denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef mrk.n het volgende:
Deelnemer waarom kan ik niet in je fobo reageren
Scherpquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dan kunnen ze ook niet meer posten slimmie
Niet? Oh fijn dat ik dat ook weetquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoho. Tijn is niet hulpbehoevend. En het topic is tegenwoordig best lief.
Ik heb er een half jaar over gedaan eer ik een UI had.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef mrk.n het volgende:
Deelnemer waarom kan ik niet in je fobo reageren
Open eens. Is leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar over gedaan eer ik een UI had.
Ik denk dat ze dat nog best leuk zou vinden.quote:
Doe ik dat? Ligt er maar net aan hoe je bekijkt. Is het normaal om vrijwel geen sociale contacten te hebben?quote:
Past heel goed bij haar voorkeurenquote:
Ik functioneer. Ik heb een huis en een baan maar geen sociaal levenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat zou ik een onderwaardering vinden. Zo ken ik je niet hoor.
Je zit jezelf in een soort slachtoffer "ik ben zo zielig en ik kan er helemaal niets aandoen" positie te schuiven en dat slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe ik dat? Ligt er maar net aan hoe je bekijkt. Is het normaal om vrijwel geen sociale contacten te hebben?
Deelnemer!! Je bent terug!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar over gedaan eer ik een UI had.
Dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Het punt dat ik probeer te maken is dat het mijn gewoon niet lukt om een sociaal leven te krijgen en dat ik niet begrijp waarom het niet lukt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zit jezelf in een soort slachtoffer "ik ben zo zielig en ik kan er helemaal niets aandoen" positie te schuiven en dat slaat helemaal nergens op.
Wat doe je om een sociaal leven te krijgen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Het punt dat ik probeer te maken is dat het mijn gewoon niet lukt om een sociaal leven te krijgen en dat ik niet begrijp waarom het niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |