Afgewezen? Hoe dan? Ik mis iets.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mee eens. En dan wordt hij ook nog eens ''afgewezen'' terwijl hij nergens om vroeg, als hij nou met haar probeerde te flirten of wat dan ook, okay, maar het was gewoon dom ouwehoeren. Zo raar is het inderdaad niet om de goede momenten niet meer vast te houden als mensen zulke opmerkingen gaan maken. Mensen zijn nou eenmaal geneigd om de negatieve dingen mee te nemen en de positieve te vergeten.
Excuses zijn hier wel op z'n plaats vind ik.
Neequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Afgewezen? Hoe dan? Ik mis iets.
Mijn vraag was oprecht. Ik heb bewondering voor Tijn, hoe hij er altijd staat, althans op het forum, en dat weet hij ook. Dat steek ik zelfs niet onder stoelen en banken. Ik vroeg me alleen af wat er nu anders was dan een paar dagen geleden. Maar als mijn opmerking voor Tijn kwetsend aankomt, biedt ik bij deze mijn excuses aan. En waarom ik daarmee hypocriet ben snap ik ook niet goed![]()
Hoe is het verder?quote:
Dit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
Je hebt een middag wat te doen en je krijgt dit.
Weet ik hoeveel pagina's verder.quote:
ik snap niet waarom je die vraag stelde omdat als je even meeleest hier, (of in singles, of datingsite ervaringen of whereever tijnbrein post), je al meteen genoeg weet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Afgewezen? Hoe dan? Ik mis iets.
Mijn vraag was oprecht. Ik heb bewondering voor Tijn, hoe hij er altijd staat, althans op het forum, en dat weet hij ook. Dat steek ik zelfs niet onder stoelen en banken. Ik vroeg me alleen af wat er nu anders was dan een paar dagen geleden. Maar als mijn opmerking voor Tijn kwetsend aankomt, biedt ik bij deze mijn excuses aan. En waarom ik daarmee hypocriet ben snap ik ook niet goed![]()
Inderdaad een beetje langzaam met jou en de andere was het minst 2 topicsquote:
Dat kan. Van mij uit was mijn opmerking uit verbazing juist omdat ik t zo ontzettend knap vind van Tijn hoe hij zich heeft ontwikkeld. Maar goed, mijn excuses als dat anders over komt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je die vraag stelde omdat als je even meeleest hier, (of in singles, of datingsite ervaringen of whereever tijnbrein post), je al meteen genoeg weet.
namelijk dat tijnbrein het best moeilijk heeft, door zijn verleden en zijn autisme, en zijn zelfbeeld en alles daaromheen. dan vind ik die opmerkingen, nu specifiek die van gewoonfaye in dit topic, niet nodig. en om daarvoor en daarna dan net te doen alsof je neus bloedt vind ik dus tegen het hypocriete af. en kinderachtig ook, maar dat was al te zien aan haar postgedrag, en is ook geen excuus.
ik vind dat je bij tijnbrein (bijv) daar best rekening mee kan houden als je dat weet, en ik kan me niet voorstellen dat dat iemand ontgaat als je in een langlopend topic post waar tijntje ook in post.
Je kunt soms beter direct zijn denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
damn gisteren juist even nadeel van single zijn ontdekt, de kerels die een bord voor hun hoofd hebben en opdringerig zijn. Heel hinderlijk. Ik ken hem van het uitgaan gewoon als kennis maar was gisteren dus bij mij.
Overal kritiek op hebben en zijn mening opdringen, desperate laten vallen dat die als ik hem leerde kennen zo'n leuke schoonmoeder zou hebben.
Ik eigenlijk kwaad geworden want ik laat me niet graag vertellen hoe ik moet zijn en wat ik moet doen en voila meneer probeerde via facebook de vandaag al weer te chatten .
Ik haat opdringerige kerels die de hint niet snappen
ik bedoel dus jou niet. ik begreep, en nu nog minder eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat kan. Van mij uit was mijn opmerking uit verbazing juist omdat ik t zo ontzettend knap vind van Tijn hoe hij zich heeft ontwikkeld. Maar goed, mijn excuses als dat anders over komt.
Ik ken tijn wel wat langer en wat beter
Haha eigenlijk is dat wel grappigquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
ja , goed zijn gangetje . Een beetje geirriteerd omdat ik een jongen die ik ken nogal niet de hint lijkt te snappen terwijl ik het al gezegd heb tegen hem en dus een beetje opdringerig is.
Een hele goede tip probeer als versierzin niet te zeggen degene die met krijgt heeft een hele leuke schoonmoeder want dat is nogal desperate
Internet komt bedrieglijk over somsquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel dus jou niet. ik begreep, en nu nog minder eerlijk gezegd, waarom je dan die vraag stelde.
lezen is the key, jongedame.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Internet komt bedrieglijk over somsMaar ik reageerde vooral omdat mijn naam genoemd wordt, eronder nog 'hypocriet', en mpj quote dat weer en haakt er op in, dat vatte ik niet helemaal
Ja, in Enschede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |