Ja dat is waar ik zal er eerst eentje moeten vinden sowieso in mijn buurt wil zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
trouwens zo erg zal je ook wel weer niet zijn
Nouja je zal toch wel wat contacten hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar ik zal er eerst eentje moeten vinden sowieso in mijn buurt wil zijn
Nja, ik zie t niet echt als je anders voor doen. Zelfvertrouwen is als je het mij vraagt niet "deel van jezelf", daarvoor heb ik het bij te veel mensen compleet zien veranderen. Het is slechts je houding/uitstraling. Hoort naar de grond kijken echt bij een persoonlijkheid? Nee toch? En toch doen een hoop het en zouden ze beter af zijn als ze het niet deden. Gewoon even als voorbeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja misschien zou het kunnen werken.
Maar ik heb niet de persoonlijkheid daarvoor, om in feite (en dat is het) te liegen en me anders voor te doen.
Maar ik kan jou punt wel begrijpen opzich.
Denk dat de manier voor iedereen anders is.
Wisten we "de manier voor gegarandeerd succes" maar hè
Je denkt wel erg laag over jezelf. Werk er eens aan op de één of andere manier. Zodra jij jezelf leuk vindt, zijn er ook mensen die jou leuk vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar ik zal er eerst eentje moeten vinden sowieso in mijn buurt wil zijn
"je kan niet van een ander houden, zolang je niet van jezelf houdt" etcquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je denkt wel erg laag over jezelf. Werk er eens aan op de één of andere manier. Zodra jij jezelf leuk vindt, zijn er ook mensen die jou leuk vinden.
Contact als in wat? Werk? Ja daar heb ik contact met vrouwen alleen omdat we toevallig collega's zijn en meer niet. Daar buiten geen eigenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja je zal toch wel wat contacten hebben?
Hoe kan ik mijzelf leuk gaan vinden? Als ik iedere dag met mijzelf en mijn tekortkomingen geconfronteerd wordt. Mezelf opsluiten? Been there done that en dat werkte niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je denkt wel erg laag over jezelf. Werk er eens aan op de één of andere manier. Zodra jij jezelf leuk vindt, zijn er ook mensen die jou leuk vinden.
Het is een kwestie van kijk en vergelijk. Als je vindt dat je in vergelijking met anderen aantrekkelijk bent, voelt dat comfortabel. Als je voelt dat anderen heel kritisch naar je kijken voelt dat oncomfortabel. Maar het is ook heel kleingeestig om zo om je heen te kijken. Je kunt proberen daar boven te gaan staan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nja, ik zie t niet echt als je anders voor doen. Zelfvertrouwen is als je het mij vraagt niet "deel van jezelf", daarvoor heb ik het bij te veel mensen compleet zien veranderen. Het is slechts je houding/uitstraling. Hoort naar de grond kijken echt bij een persoonlijkheid? Nee toch? En toch doen een hoop het en zouden ze beter af zijn als ze het niet deden. Gewoon even als voorbeeld.
Nee klopt,quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nja, ik zie t niet echt als je anders voor doen. Zelfvertrouwen is als je het mij vraagt niet "deel van jezelf", daarvoor heb ik het bij te veel mensen compleet zien veranderen. Het is slechts je houding/uitstraling. Hoort naar de grond kijken echt bij een persoonlijkheid? Nee toch? En toch doen een hoop het en zouden ze beter af zijn als ze het niet deden. Gewoon even als voorbeeld.
Daarvoor ben je te aardig, gezelllig, grappig en eerlijk Tijn. Je Fobo is voor een man heel succesvol met 13 pagina's reakties. Je onderschat jezelf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe kan ik mijzelf leuk gaan vinden? Als ik iedere dag met mijzelf en mijn tekortkomingen geconfronteerd wordt. Mezelf opsluiten? Been there done that en dat werkte niet.
Proberen contact te maken met andere. Het lukt mijn bijna nooit om aansluiting te vinden bij andere.
Welke tekortkomingen? Je moet jezelf gewoon accepteren en werken aan de punten waar je aan kan werken. D'r zit toch echt niets anders op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Contact als in wat? Werk? Ja daar heb ik contact met vrouwen alleen omdat we toevallig collega's zijn en meer niet. Daar buiten geen eigenlijk.
[..]
Hoe kan ik mijzelf leuk gaan vinden? Als ik iedere dag met mijzelf en mijn tekortkomingen geconfronteerd wordt. Mezelf opsluiten? Been there done that en dat werkte niet.
Proberen contact te maken met andere. Het lukt mijn bijna nooit om aansluiting te vinden bij andere.
Snap je probleem wel, ik kom ook niet genoeg in contact met "nieuwe" meiden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Contact als in wat? Werk? Ja daar heb ik contact met vrouwen alleen omdat we toevallig collega's zijn en meer niet. Daar buiten geen eigenlijk.
[..]
Door niet te kijken naar je tekortkomingen maar naar je goede kanten. Iedereen heeft tekortkomingen hoor, als we onszelf daar allemaal op zouden doodstaren zouden we allemaal ongelukkig zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat is weer heel wat anders. Maargoed ik denk dus dat je wat betreft je houding/uitstraling een heel eind moet kunnen komen. En daar komt nog bij dat je als man veel meer daarop dan op uiterlijk wordt beoordeeld door vrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nee klopt,
Ik denk dat je jezelf wel aantrekkelijker kunt maken de tips onder andere die in in de OP staan.
Maar als je dan eindelijk in gesprek ben met een meid (of jongen) dan moet je wel jezelf zijn en geen fantasie verhalen gaan vertellen.
Ik vind het moeilijk om te geloven dat ik een leuk en aardig persoon ben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarvoor ben je te aardig, gezelllig, grappig en eerlijk Tijn. Je Fobo is voor een man heel succesvol met 13 pagina's reakties. Je onderschat jezelf.
Daar ben ik mee bezig maar het is gewoon erg moeilijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Welke tekortkomingen? Je moet jezelf gewoon accepteren en werken aan de punten waar je aan kan werken. D'r zit toch echt niets anders op.
Weinig zelfvertrouwen en wat bagage.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Snap je probleem wel, ik kom ook niet genoeg in contact met "nieuwe" meiden.
Wat zijn je tekortkomingen?
Was dat maar zo makkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door niet te kijken naar je tekortkomingen maar naar je goede kanten. Iedereen heeft tekortkomingen hoor, als we onszelf daar allemaal op zouden doodstaren zouden we allemaal ongelukkig zijn.
Ok ja ik snap het wel, ik krijg ook minder zelfvertrouwen op het moment omdat ik al zo "oud" ben en nog steeds niemand kan vinden.quote:
Ik wou iets in je fobo achterlaten maar helaas.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja ik snap het wel, ik krijg ook minder zelfvertrouwen op het moment omdat ik al zo "oud" ben en nog steeds niemand kan vinden.
Raar hoewel ik wel altijd leuk contact heb met meiden, maar dat gaat niet verder als dat.
Wat heb je dan voor bagage? (als je het wil vertellen tenminste)
Toen zat ik lekker in mijn vel. Ik weet niet waarom ik mij nu zo voel. Misschien omdat ik mij realiseer dat ik nog steeds zo eenzaam ben als een paar jaar terug.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn waar is je instelling van een, 2 weken terug gebleven? Toen was je nog zo fier
Moeilijke jeugd. Ouder met psychische problemen en ik zelf ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja ik snap het wel, ik krijg ook minder zelfvertrouwen op het moment omdat ik al zo "oud" ben en nog steeds niemand kan vinden.
Raar hoewel ik wel altijd leuk contact heb met meiden, maar dat gaat niet verder als dat.
Wat heb je dan voor bagage? (als je het wil vertellen tenminste)
Ik heb ook wel eens van dat soort momenten. Gelukkig heb ik het doordeweeks meestal te druk om er bij stil te staan, anders had ik het wel vakerquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen zat ik lekker in mijn vel. Ik weet niet waarom ik mij nu zo voel. Misschien omdat ik mij realiseer dat ik nog steeds zo eenzaam ben als een paar jaar terug.
Het is ook moeilijk. Om in jezelf te gelovenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van dat soort momenten. Gelukkig heb ik het doordeweeks meestal te druk om er bij stil te staan, anders had ik het wel vaker
Je wordt er de laatste paar dagen wel meer mee geconfronteerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen zat ik lekker in mijn vel. Ik weet niet waarom ik mij nu zo voel. Misschien omdat ik mij realiseer dat ik nog steeds zo eenzaam ben als een paar jaar terug.
[..]
Moeilijke jeugd. Ouder met psychische problemen en ik zelf ook
Als zoiets al niet lukt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je wordt er de laatste paar dagen wel meer mee geconfronteerdEen opmerking leidt tot een hele lading opmerkingen van mensen die willen weten hoe of wat, of het nu direct is of niet. Dat neem je natuurlijk allemaal wel mee. Al is het maar een simpele vraag of je al iemand hebt gevonden voor je etentje..
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef kree het volgende:
tijnbrein, geloof me. Ik zit met hetzelfde, behalve dat ik geen moeilijke jeugd had.
Maar ik kan me precies voorstellen waarom je je eenzaam voelt.
Ik heb het ook wel een beetje gehad met het alleen zijn.
Je zoekt toch een arm om je heen, en iemand die met je mee denkt.
Maarja helaas moet ik die nog vinden en jij ook.
Nouja we zullen het zien, niks anders aan te doen als gewoon verder te zoeken en te blijven kijken om je heen
Mee eens. En dan wordt hij ook nog eens ''afgewezen'' terwijl hij nergens om vroeg, als hij nou met haar probeerde te flirten of wat dan ook, okay, maar het was gewoon dom ouwehoeren. Zo raar is het inderdaad niet om de goede momenten niet meer vast te houden als mensen zulke opmerkingen gaan maken. Mensen zijn nou eenmaal geneigd om de negatieve dingen mee te nemen en de positieve te vergeten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:50 schreef dawg het volgende:
ik heb respect voor tijnbrein aangezien hij al langer in singles post en hij al veel bereikt heeft vwb sociale contacten en zichzelf profileren.
ik snap die vraag van bijv cassandra ook niet zo. tijnbrein krijgt enorm veel shit in de vorm van afwijzingen over zich heen op fok, zelfs in dit topic, dit deel nog. dan wordt er daarna openlijk gevraagd waarom hij soms die goede momenten niet vast kan houden?
tja. tegen het hypocriete af, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |