minder op fok zitten, vaker een terrasje pakken in de stad en gewoon de leukste meiden aanspreken met zinnige info...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Het punt dat ik probeer te maken is dat het mijn gewoon niet lukt om een sociaal leven te krijgen en dat ik niet begrijp waarom het niet lukt.
Als ik het me goed herinner lukt t je wel, en onderneem je ook wel dingen met anderen, maar je wilt die hechte band (snel) voelen en dat gaat nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Het punt dat ik probeer te maken is dat het mijn gewoon niet lukt om een sociaal leven te krijgen en dat ik niet begrijp waarom het niet lukt.
Dat was ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
oh en trouwens iemand in dit topic had me qua tekenen eens copic markers aangeraden en ben nu trouwens langzaam aan daarmee aan het beginnen, koop ze in gedeelte want ze zijn nogal duur.
Ik moest ze aanschaffen voor school.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was ik.![]()
Ze zijn inderdaad stervensduur, maar wel mooi resultaat hè.
Helpquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou tijn als alles eíndelijk eens volgens planning loopt zie ik je straks 3 weken achter elkaar
Ik heb al zo veel dingen geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Ik vind nooit aansluiting met anderequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat doe je om een sociaal leven te krijgen?
Ja inderdaad ben eigenlijk toen eerst gaan kijken op internet daarvoor bij youtube had je mooie filmpjes van die tekening en heb nu paar kleuren en ben voor het eerst begonnen en heb het niet verprutst want daar was ik bang voor dat alles door elkaar zou gaan lopen. Het maakt het meer net alsof je schildert dus eigenlijk . Je kan er qua tekenen veel meequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was ik.![]()
Ze zijn inderdaad stervensduur, maar wel mooi resultaat hè.
dat werkt toch niet voor iemand die autisme heeft. dat lukt mensen die geen sociale problemen hebben vaak niet eens, daarvoor de moed opbrengen. beetje onzinnig advies vind ik dit altijd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
minder op fok zitten, vaker een terrasje pakken in de stad en gewoon de leukste meiden aanspreken met zinnige info...
Ook niemand op de werkvloer waarmee je goed kan opschieten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb al zo veel dingen geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Ik vind nooit aansluiting met andere
Ja, en doe 't met mensen waarmee je een klik hebt. Je moet er wel wat aan hebben en niet met een hulpbehoevende energie-slurpende kling-on opgescheept blijven zittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat wel klopt echt goede band krijgen dat krijg meer door ervaringen en als je te veel te snel wilt kan dat nog wel eens een verkeerde indruk geven bij mensen. Tip is probeer het niet te forceren dan denk ik .
Dat is ook zo, Supersoep, heb je ze ook nog even goed bestudeerd? En zullen kleine voeten een afknapper zijn voor vrouwen?quote:
En wat nou als je eens professionele hulp zoekt aangezien je er wel erg mee zit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helphaha
[..]
Ik heb al zo veel dingen geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Ik vind nooit aansluiting met andere
80% van mannelijk Nederland heeft daar het lef niet voor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
minder op fok zitten, vaker een terrasje pakken in de stad en gewoon de leukste meiden aanspreken met zinnige info...
Mijn oude DM maatje.quote:
Je weet wat ze zeggen over mannen en hun schoenmaat...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is ook zo, Supersoep, heb je ze ook nog even goed bestudeerd? En zullen kleine voeten een afknapper zijn voor vrouwen?
Ja inderdaad dat lukt wel. Contact maken lukt meestal wel maar daarna lukt het niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner lukt t je wel, en onderneem je ook wel dingen met anderen, maar je wilt die hechte band (snel) voelen en dat gaat niet
Joh, leg eens uit als je wilt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen en hun schoenmaat...
Daar ben ik al mee bezig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is ook zo, Supersoep, heb je ze ook nog even goed bestudeerd? En zullen kleine voeten een afknapper zijn voor vrouwen?
[..]
En wat nou als je eens professionele hulp zoekt aangezien je er wel erg mee zit?
Maar als je een hoger verwachtingspatroon hebt, is de teleurstelling wel vaak groter.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat lukt wel. Contact maken lukt meestal wel maar daarna lukt het niet meer.
Onvolmaaktheden zijn altijd te compenseren, bijvoorbeeld door 12x per dag je fotoboek te updaten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Welke maat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb wel kleine voeten, daar heeft hij gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |