Nee hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Dus we gaan langzaamaan afscheid van jou, hier, nemen?
Daar ben je te slap voor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De eerstvolgende die dat nog tegen mij in het echt durft te zeggen krijgt een ram voor z'n harses.
Hoi. Tijd voor een bakkie.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:36 schreef Lotusss het volgende:
Halve nacht wakker gelegen door een jaloerse Stalin die stond te mauwen en krabben aan de slaapkamerdeur...
GVA en MT zijn twee dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben. En inderdaad Ellan, een MT komt onverwachts. Hoewel er vaak wel veel geruchten van tevoren over zijn. Maakt het extra kutquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef Clan het volgende:
[..]
GVA = Grens Verleggende Activiteit
tegenwoordig Mentex genoemd, wat staat voor Mental Exercise en dat heeft weer niets met braintraining te maken.
http://www.boekje-pienter.nl/html/m.htm#mt
Thanks, dan begrijp ik het nu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
GVA en MT zijn twee dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben. En inderdaad Ellan, een MT komt onverwachts. Hoewel er vaak wel veel geruchten van tevoren over zijn. Maakt het extra kut
Over deze stelling zouden hele boeken geschreven kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgens mij, maar dat is pure speculatie uiteraard, indien Nederland zich op tijd had herbewapend met betere communicatie, had de Slag om de Grebbeberg wel eens héél lelijk kunnen uitpakken voor de Duitsers.
Net als Luchtmobiel totaal niet hetzelfde is als Air Manouvre, maar wel letterlijk een vertaling isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
GVA en MT zijn twee dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben. En inderdaad Ellan, een MT komt onverwachts. Hoewel er vaak wel veel geruchten van tevoren over zijn. Maakt het extra kut
Ik had al een vermoeden dat het een Rus is maar er stond toch echt geen plaatje van in de Janes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Russische vissersboot
[..]
Beter zoeken, Vishnya class (Проект 864)
Nope! Chuck Testaquote:
Gewoon zelfde wapen als waar je op bent opgeleid en waar je eenheid mee werkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef Amootje het volgende:
ff heel wat anders tussendoor...
wat is eigenlijk de standaarduitrusting voor militairen op uitzending (in dit geval bijv Kunduz) qua wapens?
Gewoon de oude, bekende Diemaco met de aanpassing op handgreep en richtmiddelen?
Of is het de C8 inmiddels? Of lopen ze alweer met iets nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |