Nouja, deels medemogelijk gemaakt door het functioneren van CoreTempquote:
Ik heb het over die overclock, is het jouw screenshot?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, deels medemogelijk gemaakt door het functioneren van CoreTemp.. laten we het zo zeggen.
Jep. Met Battlefield Bad Company 2 in de achtergrondquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb het over die overclock, is het jouw screenshot?
Welke koeler(ing)?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Met Battlefield Bad Company 2 in de achtergrond.
Stock.quote:
Geloofde er al geen drol vanquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stock.
Maar om even eerlijk te zijn: ik was inderdaad aan het overclocken met stock koeling en standaard voltage toen op een gegeven moment CoreTemp niet meer helemaal wist wat de HT Frequentie en Clocks nou precies waren en in de war raakte. Even een screenshotje gemaakt.
Hij stond op 3.4 Ghz ofzo met een Frequentie van 242 (ofzo) en een (gelockte) multiplier van x14.
Ik wilde je even terugpakken/plagen. No hard feelings
.
Het was sowieso een WR geweestquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, je bent wel een baas als je hem op stock luchtkoeling zo hoog krijg.
Maarja, trusten.
cola?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:17 schreef EllaN het volgende:
Ik heb eerst fris gedronken en toen baileys en nu heb ik een beetje buikpijn.
Ooo waarom doe je dat dan ook?quote:
Eerlijk gezegd, omdat ik gewoon echt heel veel zin in bailey's had en daar best een beetje buikpijn voor over hebquote:
Doorbikkelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, omdat ik gewoon echt heel veel zin in bailey's had en daar best een beetje buikpijn voor over heb.
Haha.. Ja, ik maak hier geen gewoontje van en heb ook geen liters van elk gedronken dus dit gaat helemaal goed komenquote:
En je hebt uiteraard ook gesport !quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Lotusss het volgende:
Heb vanavond lekker gedoucht en mezelf daarna ingesmeerd met alle Lush-shampoos, zeepjes en lotions... ik ruik HEERLIJK!!!!
Af en toe is het fijn om een vrouw te zijn!
Je bent al drie week aan het bivakken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:55 schreef Braamyo het volgende:
Jah i know... mja, heb de afgelopen 2 weken op bivak al pracht weer gehad
quote:
Russische vissersbootquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:12 schreef Erasmo het volgende:
Iemand die weet wat dit voor schip is?
[ link | afbeelding ]
Beter zoeken, Vishnya class (Проект 864)quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]![]()
Kan hem ook niet vinden in de Janes.
Beter!quote:
Ik gebruik de term wel eens als ik de deur van mijn werkplek/container afsluit om een tukkie te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:31 schreef EllaN het volgende:
[..].
Weet jij misschien wat een mentex inhoudt? Ik ben nog steeds benieuwd.
Hahaquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gebruik de term wel eens als ik de deur van mijn werkplek/container afsluit om een tukkie te doen.
Waarvoor de afkorting bij Braamyo staat? Geen idee.
Ik denk dat het ook zoiets isquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Ik zie het echt voor me als een bivak, waarbij alles mis zal gaan om mentale weerbaarheid te verhogen ofzo
.
Heb je strafwerk gekregen dan?quote:
Kijk dan even in de FC aub.quote:
Doorgaans wordt het gewoon MT genoemd. En het is inderdaad voor het vergroten van de mentale weerbaarheid. Begint vaak met geruchten en onzekerheid, gevolgd door een gigantisch knakmoment, en daarna fysieke afmatting.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Ik zie het echt voor me als een bivak, waarbij alles mis zal gaan om mentale weerbaarheid te verhogen ofzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |