quote:
Russische vissersbootquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:12 schreef Erasmo het volgende:
Iemand die weet wat dit voor schip is?
[ link | afbeelding ]
Beter zoeken, Vishnya class (Проект 864)quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]![]()
Kan hem ook niet vinden in de Janes.
Beter!quote:
Ik gebruik de term wel eens als ik de deur van mijn werkplek/container afsluit om een tukkie te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:31 schreef EllaN het volgende:
[..].
Weet jij misschien wat een mentex inhoudt? Ik ben nog steeds benieuwd.
Hahaquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gebruik de term wel eens als ik de deur van mijn werkplek/container afsluit om een tukkie te doen.
Waarvoor de afkorting bij Braamyo staat? Geen idee.
Ik denk dat het ook zoiets isquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Ik zie het echt voor me als een bivak, waarbij alles mis zal gaan om mentale weerbaarheid te verhogen ofzo
.
Heb je strafwerk gekregen dan?quote:
Kijk dan even in de FC aub.quote:
Doorgaans wordt het gewoon MT genoemd. En het is inderdaad voor het vergroten van de mentale weerbaarheid. Begint vaak met geruchten en onzekerheid, gevolgd door een gigantisch knakmoment, en daarna fysieke afmatting.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Ik zie het echt voor me als een bivak, waarbij alles mis zal gaan om mentale weerbaarheid te verhogen ofzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |