Dat word mijn nieuwe wekker XDquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
Hier het geluid van dat ding. http://www.boekje-pienter.nl/images/ta4881.mp3
Van die indruk connectoren. Indrukken, lijn er tussen en weer loslaten.quote:
Handig klein apparaat, ik neem aan dat ze die nog ergens hebben liggen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van die indruk connectoren. Indrukken, lijn er tussen en weer loslaten.
Wij gebruiken ze nog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Handig klein apparaat, ik neem aan dat ze die nog ergens hebben liggen?
Veel oude communicatiemiddelen blijven in gebruik, voor als de nieuwe technologie het laat afweten, dat valt me toch vaak op.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Veel oude communicatiemiddelen blijven in gebruik, voor als de nieuwe technologie het laat afweten, dat valt me toch vaak op.
Over hoeveel man heb je leiding eigenlijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij elke grotere inzet van ons gaan de veldtelefoons en de centrale mee.
Ik laat ze altijd aanleggen tussen mijn post en de OP's of posten van de CBRN level1 mensen.
De verbindelaars werken nog steeds met die haspels en kleuren zag ik op de Landmachtdagen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij elke grotere inzet van ons gaan de veldtelefoons en de centrale mee.
Ik laat ze altijd aanleggen tussen mijn post en de OP's of posten van de CBRN level1 mensen.
Verschilt per inzet. Soms 0, soms 120.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Over hoeveel man heb je leiding eigenlijk?
Ik ruik weer lekker schatje...quote:
ER en hints....quote:
Dat heb je goed gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heeft ER volgens mij niet zoveel aan..
Haha de enige die er wat aan heeft ben ik zelf helaas. Hij is op kazernequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar jevast wel, waar is ie ?
De eerstvolgende die dat nog tegen mij in het echt durft te zeggen krijgt een ram voor z'n harses.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef Clan het volgende:
Dit zijn tenminste titels die onze militairen niet als 'slappelingen' aanduidt;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |