Nee, na m'n werk straks vanavond om 2000 uur nog een lang werkoverlegquote:
Ik had hem ook al gevonden, lastig zoeken zonder enige indicatie van land of type.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Russische vissersboot
[..]
Beter zoeken, Vishnya class (Проект 864)
GVA = Grens Verleggende Activiteitquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:31 schreef EllaN het volgende:
[..].
Weet jij misschien wat een mentex inhoudt? Ik ben nog steeds benieuwd.
Ah kijk..quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef Clan het volgende:
[..]
GVA = Grens Verleggende Activiteit
tegenwoordig Mentex genoemd, wat staat voor Mental Exercise en dat heeft weer niets met braintraining te maken.
http://www.boekje-pienter.nl/html/m.htm#mt
Misschien is de tegenslag wel dat er helemaal geen tegenslagen komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ah kijk..
Maar.. Als het ook wordt aangekondigd als GVA/ Mentex gaat toch een stukje van de waarde verloren? Dan ben je al voorbereid op een week tegenslagen denk ik?
Of aan het einde van de week: "LOLLL we plakken er nog een week achter aan. Tegenvaller he?!"quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien is de tegenslag wel dat er helemaal geen tegenslagen komen.Loop je de heleweek gespannen rond en gebeurt er niks.
Tegenslagen? UItdagingen noemt men datquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ah kijk..
Maar.. Als het ook wordt aangekondigd als GVA/ Mentex gaat toch een stukje van de waarde verloren? Dan ben je al voorbereid op een week tegenslagen denk ik?
Dat doen ze/we vaak genoeg. Na een week in het veld met de groep die al dood moe is door de poort de kazerne op om via de achterpoort idd weer voor een paar extra dagen het veld in te gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Of aan het einde van de week: "LOLLL we plakken er nog een week achter aan. Tegenvaller he?!".
Oooh neequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ah kijk..
Ja, maar dan heb je onzekerheid. Nu weet je van te voren al dat je een week .. Uitdagingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oooh neeIk heb dan geen MT gehad tijdens m'n amo maar er kwam na de 1ste week al een gerucht dat ze ons in het weekend wilden houden. Dus elke vrijdag iedereen VOL in de stres... Dat was onze 'MT' tja en de gebruikelijke momentjes @ bivak
ja het is idd de onzekerheid. Heb jij daar niet wat mooie backup over met je studie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je onzekerheid. Nu weet je van te voren al dat je een week .. Uitdagingen.. krijgt. Dan kijk je toch anders tegen de uitdagingen aan dan als er niets gezegd zou zijn, toch? Het zal nog steeds zuur zijn, maar je bent toch wat voorbereid en beter plaatsen denk ik.
Maargoed, wat weet ik er nou van.
Mensen haten onzekerheid. Mijn professionele mening.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja het is idd de onzekerheid. Heb jij daar niet wat mooie backup over met je studie?
In bijna elk van die tweets over ping staat "KK".quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:01 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)is_ping_is_stuk.html
--quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
In bijna elk van die tweets over ping staat "KK".
Hoe triest.
Eens. Schijnt erg favoriet te zijn bij mensen onder de 21.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
In bijna elk van die tweets over ping staat "KK".
Hoe triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |