Net als Luchtmobiel totaal niet hetzelfde is als Air Manouvre, maar wel letterlijk een vertaling isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
GVA en MT zijn twee dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben. En inderdaad Ellan, een MT komt onverwachts. Hoewel er vaak wel veel geruchten van tevoren over zijn. Maakt het extra kut
Ik had al een vermoeden dat het een Rus is maar er stond toch echt geen plaatje van in de Janes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Russische vissersboot
[..]
Beter zoeken, Vishnya class (Проект 864)
Nope! Chuck Testaquote:
Gewoon zelfde wapen als waar je op bent opgeleid en waar je eenheid mee werkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef Amootje het volgende:
ff heel wat anders tussendoor...
wat is eigenlijk de standaarduitrusting voor militairen op uitzending (in dit geval bijv Kunduz) qua wapens?
Gewoon de oude, bekende Diemaco met de aanpassing op handgreep en richtmiddelen?
Of is het de C8 inmiddels? Of lopen ze alweer met iets nieuws?
Stalin is volgens mij te dom om te snappen dat Sissi even de ruimte wil om te wennen enzo... sinds dat ik vanmiddag de deuren weer open deed is het rondvliegen van plukken haar niet voorgekomen. Echter is het blazen en grommen niet van de lucht. Sinds dat ER terug is van werk, heeft hij de plantenspuit al een keer bij moeten vullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Kennen ze het al wat beter vinden met elkaar of is het nog steeds gedonderjaag tussen Stalin en die nieuwe?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Had willen zien, maar Oh oh Cherso was ook
Gewoon de pushquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb EINDELIJK m'n bureau neergezet dus nu eens kijken of ik ook concentratie kan vinden om een hockey techniek te vinden die ik goed kan uitleggen en zelf ook begrijp.
quote:Report: Gilad Shalit to be released in exchange for 1,000 prisoners
AFP reported on Tuesday that Israel would see Shalit exchanged for some 1,000 Palestinian militants.
Hamas' Izz al-Din al-Qassam Brigades Abu Ubeida said: "We are in the process of completing the technical arrangements to complete the deal within days." (bron)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |