ken je plekquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:36 schreef Etsu het volgende:
leeell, ik vermoed dat je dezelfde tactiek hebt gebruikt om die foto etc. achter te halen, nietwaar?
Triest, wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:38 schreef leeell het volgende:
Ik zit boordevol tactieken,
keyloggers in SES SC'ers overal
je zit vaak te ver naar linksquote:
trusten janniequote:Op zondag 9 oktober 2011 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker. Doei hopelijk word ik niet wakker.
minder vaak though,quote:
Klootzak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:41 schreef leeell het volgende:
tevens altijd dezelfde wachtwoorden hebben
quote:
zegt de man wiens foto's en logs magisch verdwenen zijn van computer dit datquote:
Geloven dat ie dat gelooft.quote:
betrap mezelf er ook vaak op hoorquote:
Die kwamen van het wereldweb af.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:42 schreef leeell het volgende:
[..]
zegt de man wiens foto's en logs magisch verdwenen zijn van computer dit dat
sommigen zeker jaquote:
neger neger, rustig man, geintje dit datquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:42 schreef Etsu het volgende:
Ik zorg er hoogstpersoonlijk voor dat je weer een ban krijgt. Je kan de tering krijgen wat mij betreft.
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:43 schreef leeell het volgende:
[..]
neger neger, rustig man, geintje dit dat
terechte constateringquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alles. Je hebt nooit in iemands computer gekund.
Jezus zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:42 schreef Etsu het volgende:
Ik zorg er hoogstpersoonlijk voor dat je weer een ban krijgt. Je kan de tering krijgen wat mij betreft.
gast ik doe niets hoor, jezus ben je makkelijk te trollenquote:
Leg me uit hoe je het weet dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:43 schreef leeell het volgende:
[..]
gast ik doe niets hoor, jezus ben je makkelijk te trollen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:44 schreef leeell het volgende:
spelen je hormonen op etsu, zag ik ook wat dingetjes van in je browse historie?
En CI gedeelte dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:44 schreef Dastan het volgende:
Omdat de meerderheid van de Nederlanders dezelfde wachtwoorden gebruikt.
Wel terecht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag hij gaan uitleggen. En wel te verstaan nu. Hier. Of via DM.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:45 schreef leeell het volgende:
tevens komt het door mensen als etsu dat er van die rare onzekere google vragen bovenaan komen, jezus wat een zooi
ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weten jullie wat ik net gedaan heb?
GeTR't.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weten jullie wat ik net gedaan heb?
Neeeeu zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:46 schreef leeell het volgende:
tevens etsu, ik doe neits man , gekke jongen
Kanker op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme leeell trollt Etsu zoals hoe zo'n spanjaard met een stier vecht.
deze is sig-waardigquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme leeell trollt Etsu zoals hoe zo'n spanjaard met een stier vecht.
de zoveelste voor niets tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef Dastan het volgende:
Zonde, want dit wordt weer een ban. Ook al heb je niets gedaan.
Volgens mij valt stoken en vertrouwelijke informatie niet onder niks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef Dastan het volgende:
Zonde, want dit wordt weer een ban. Ook al heb je niets gedaan.
vertrouwelijke informatie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij valt stoken en vertrouwelijke informatie niet onder niks.
leeell doet m.i. continu gokjes en speelt in op de reactie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij valt stoken en vertrouwelijke informatie niet onder niks.
de 2de door klinker en etsu die niet tegen plagen kunnenquote:
nachtbagger is in een ander topic. Tevens slaat 'mussert' nergens op. Sinds je terug bent gaat het hier nergens over.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef leeell het volgende:
tevens KlinkerMussert voorspelbare acties
helaas staat er geen ban op onschuldig trollen in de nachtbaggeruren
quote:
Het is wat je plagen noemt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:48 schreef leeell het volgende:
[..]
de 2de door klinker en etsu die niet tegen plagen kunnen
Stel je niet aan zeg.quote:
beetje dingen raden met een saucijzenbroodje van achter mn pc, redelijk onschuldigquote:
Dat weet jij zelf net zo goed. Ik ben het gewoon zat en plaatste een TR wat de mods ermee doen mogen ze zelf weten.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:50 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje dingen raden met een saucijzenbroodje van achter mn pc, redelijk onschuldig
je lult zo krom, raden is geen vertrouwelijke informatie, dan is het gewoon radenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat weet jij zelf net zo goed. Ik ben het gewoon zat en plaatste een TR wat de mods ermee doen mogen ze zelf weten.
Als ik nu een ellenlang technisch verhaal ophang over waarom leeell dat helemaal niet kan, is het dan goed?quote:
Nee. Uitleg hoe die het weet, voldoet. De rest boeit me niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als ik nu een ellenlang technisch verhaal ophang over waarom leeell dat helemaal niet kan, is het dan goed?
Oke.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef leeell het volgende:
[..]
je lult zo krom, raden is geen vertrouwelijke informatie, dan is het gewoon raden
Blijkbaar is het alleen raden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Uitleg hoe die het weet, voldoet. De rest boeit me niet.
-quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Opzich niet zo raar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar is het alleen raden.
Of gewoon niets, natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:53 schreef leeell het volgende:
het was cochleair of een zeeschelp aan je oor, meer opties had ik niet
wacht, het stond in me DM ookquote:
Dat zijn gewoon standaard dingen. Bijna iedereen met weinig verstand van computers gebruikt overal hetzelfde wachtwoord, omdat ze niet weten dat het gevaarlijk is. En zo zijn er wel meer van die dingen. Leeell speelt daar gewoon op in als een goede troll... Over het implantaat, dat kan geraden worden met een beetje hulp van wikipedia, of heb je ergens neergezet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je zogenaamd alles weet daarover, dan weet je ook dat het niet bij iedereen aanslaat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:54 schreef leeell het volgende:
ja, je kiest om doof te blijven ipv implantaat te nemen
een DM van jou over je implantaat naar mij, het had betrekking tot die meets en waarom je eventueel niet zou komen, dat was dus datquote:
Zelfs ik kan het me niet meer herinneren. Überhaupt teruglezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:55 schreef leeell het volgende:
[..]
een DM van jou over je implantaat naar mij, het had betrekking tot die meets en waarom je eventueel niet zou komen, dat was dus dat
quote:
Logische conclusie is logischquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
Ik had vorig jaar over orgaandonatie en dit jaar over cochleair implantaat.![]()
1 avond van te voren gemaakt.
Betogen
nee, die KB uiteraardquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:56 schreef Etsu het volgende:
Ik had nog niets gedaan, dus als je een ban krijgt, is dat niet aan mij te verwijten.
ohja , inspelen op vermoedens, echt een halsmisdaad jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je een keer normaal doen man.
Terecht wel. Sfeer is verziekt sinds jij terug bent. En alweer hebben Dastan en ik ruzie, sinds je terug bent. Vorige keer ookal.quote:
Tja... Wat valt daarop te zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:59 schreef leeell het volgende:
[..]
dat kan je toch niet maken bij een user als mij man, ik kreeg 6 maanden ban vanwege "baggeren"
jij van iedereen hoort er minder bij, jij kwam veel laterquote:
Midden van jullie examens ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:00 schreef leeell het volgende:
[..]
jij van iedereen hoort er minder bij, jij kwam veel later
laat komen en nog stoer doen met "jouw SC"quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Midden van jullie examens ja.
Ik doe niet stoer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:02 schreef leeell het volgende:
[..]
laat komen en nog stoer doen met "jouw SC"
Wel als ze uberhaupt denken dat ie erin zit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Dastan het volgende:
Op zich is het niet heel raar dat mensen over de schreef gaan wanneer ze denken dat iemand anders in hun computer zit.
ja in een redelijk hbo topic verwacht je wel beter jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wel als ze uberhaupt denken dat ie erin zit.
Niet iedereen doet informatica.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vooral als het eens heeft voorgevallen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Dastan het volgende:
Op zich is het niet heel raar dat mensen over de schreef gaan wanneer ze denken dat iemand anders in hun computer zit.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft verstand van computers.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:05 schreef leeell het volgende:
[..]
ja in een redelijk hbo topic verwacht je wel beter ja
Zou jij het geloven dan..?quote:
ja, wil je de DM's zienquote:
Nee, dan krijg je zeker een ban.quote:
ja, want jij ben natuurlijk niet aan het stoken en op de kast jagen natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver wie heeft het over permban? Ik ga wel keihard lachen als je die krijgt hoor.
Jij erger.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, want jij ben natuurlijk niet aan het stoken en op de kast jagen natuurlijk
quote:
uiteraard niet van plan, rustig maarquote:
Je weet maar nooit met jou.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
uiteraard niet van plan, rustig maar
welke vragen, enige wat ik doe is dingen insinueren en machtspelletjes spelen, ik heb een affiniteit voor marionettenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef dan antwoord op mn vragen.
Nee. Wie begon er nou? Actie > reactie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, want jij ben natuurlijk niet aan het stoken en op de kast jagen natuurlijk
Triest, wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef leeell het volgende:
[..]
welke vragen, enige wat ik doe is dingen insinueren en machtspelletjes spelen, ik heb een affiniteit voor marionetten
Onmogelijk, nee. Maar dat denken boven dat ie gewoon wat zit te raden, vooral na die grap net ervoor, dan doe je het ook wel zelf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet er te weinig van om te zeggen dat dat onmogelijk is ja.
Krijg je een stijve van? Triest wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:09 schreef leeell het volgende:
nee maar zonder dollen,
ik heb nog nooit, dingen bij mensen ontvreemd uit computers of wat dan ook, alles is puur gebaseerd op vraag en antwoord, en reacties peilen
ohja, dan mag het natuurlijk, je ben niet de slimste hè?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Wie begon er nou? Actie > reactie.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:08 schreef leeell het volgende:
[..]
welke vragen, enige wat ik doe is dingen insinueren en machtspelletjes spelen, ik heb een affiniteit voor marionetten
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is je probleem nu eigenlijk leeell? Dat je iedereen zo de kast op jaagt? Wat wil je bewijzen?
jij dit naar dat soort dingen vraagt maakt me lichtelijk ongerust, DM jordy met die shitquote:
Grappig. Not.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:10 schreef leeell het volgende:
[..]
jij dit naar dat soort dingen vraagt maakt me lichtelijk ongerust, DM jordy met die shit
quote:
quote:
Nee? Ik heb alleen in de TR gezet of ze wat aan jouw gedrag konden doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ohja, dan mag het natuurlijk, je ben niet de slimste hè?
Het is gewoon grappig, dat kan ik je ook nog wel vertellen. Jammer dat mensen hier er de humor niet in zien.quote:
Als toeschouwer wel, als het jou gebeurt wat minder.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig, dat kan ik je ook nog wel vertellen. Jammer dat mensen hier er de humor niet in zien.
en aan jouw, wat feitelijk doe jij exact hetzelfde, en actie-reactie is een drogredenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee? Ik heb alleen in de TR gezet of ze wat aan jouw gedrag konden doen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef leeell het volgende:
het spijt me allen, ik zal me leven beteren en jullie niet meer pesten,
maar moeten jullie ook lievvv doen vanaf nu
okquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:12 schreef leeell het volgende:
[..]
en aan jouw, wat feitelijk doe jij exact hetzelfde, en actie-reactie is een drogreden
lucht je hart jongenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:16 schreef leeell het volgende:
tevens is het wel aandoenlijk dat etsu zn browsehistorie clearde toen ik zat mee te kijken
mooi.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jouw extreme adoratie begint ook wel wat te vervelen.
eens, moet kunnen jaquote:
ik ben gewoon niet zo'n likeable persoon als die zoetsappige etsoe/jordy/dastan/etcquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond je gedrag gewoon super irritant lel. Beter ga je er aan werken.Zelfs kleuters in mn stageklas gaan normaal met elkaar om.
Jordy staat hierbuiten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:18 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo'n likeable persoon als die zoetsappige etsoe/jordy/dastan/etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ruikt niet eens naar tabak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:22 schreef Dastan het volgende:
Als ik wierook of iets dergelijks op mijn kamer brand denken m'n ouders dat ik daar rook.
Hoelaat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het ook. Ik ben kapot. Heb best lang gewerkt vandaag.
Van kwart voor acht tot vijf uur. Ik vind dat best lang.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hoelaat je moest werken en tot hoelaat.
Bewaren voor morgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:36 schreef Etsu het volgende:
ik krijg de m&m's niet meer op hoor, zit zo bomvol en heb er nog stuk of twintig.
opeten of niet
Maar doodnormaal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van kwart voor acht tot vijf uur. Ik vind dit best lang.
Stoker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, het was voor de verandering een keer de moeite waard om terug te lezen.
Het was wel enigszins vermakelijk ja. Jullie hapten allemaal net iets te makkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je het leuk vond om terug te lezen.
Ik dacht exaxt hetzelfdequote:Op zondag 9 oktober 2011 10:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, het was voor de verandering een keer de moeite waard om terug te lezen.
ik een hater?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs Tim is een 'likeable' persoon. Tim de grootste hater.![]()
Ok en ik wil nog even melden dat ik een super lekkere geurkaars hier heb en hij ruikt echt super lekker.
Gr gr
succesquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, ik ben weer als een malle aan het SOGGEN
Daar gaan we even verandering in brengen, gr gr.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Broertje loopt te kotsen in de wc en koekjestrommel1 zit keihard irritante carnaval liedjes te draaien.
mooiquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja je komt vaak bozig over in random topics.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 bereidt zich voor op gebash van Duitsers door ThaTim
bahquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:51 schreef Kaasrol het volgende:
Ik begin gewend te raken aan dat soort nieuws.
Teveel pownewsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |