Wel terecht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag hij gaan uitleggen. En wel te verstaan nu. Hier. Of via DM.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:45 schreef leeell het volgende:
tevens komt het door mensen als etsu dat er van die rare onzekere google vragen bovenaan komen, jezus wat een zooi
ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weten jullie wat ik net gedaan heb?
GeTR't.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weten jullie wat ik net gedaan heb?
Neeeeu zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:46 schreef leeell het volgende:
tevens etsu, ik doe neits man , gekke jongen
Kanker op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme leeell trollt Etsu zoals hoe zo'n spanjaard met een stier vecht.
deze is sig-waardigquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme leeell trollt Etsu zoals hoe zo'n spanjaard met een stier vecht.
de zoveelste voor niets tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef Dastan het volgende:
Zonde, want dit wordt weer een ban. Ook al heb je niets gedaan.
Volgens mij valt stoken en vertrouwelijke informatie niet onder niks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef Dastan het volgende:
Zonde, want dit wordt weer een ban. Ook al heb je niets gedaan.
vertrouwelijke informatie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij valt stoken en vertrouwelijke informatie niet onder niks.
leeell doet m.i. continu gokjes en speelt in op de reactie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij valt stoken en vertrouwelijke informatie niet onder niks.
de 2de door klinker en etsu die niet tegen plagen kunnenquote:
nachtbagger is in een ander topic. Tevens slaat 'mussert' nergens op. Sinds je terug bent gaat het hier nergens over.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:47 schreef leeell het volgende:
tevens KlinkerMussert voorspelbare acties
helaas staat er geen ban op onschuldig trollen in de nachtbaggeruren
quote:
Het is wat je plagen noemt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:48 schreef leeell het volgende:
[..]
de 2de door klinker en etsu die niet tegen plagen kunnen
Stel je niet aan zeg.quote:
beetje dingen raden met een saucijzenbroodje van achter mn pc, redelijk onschuldigquote:
Dat weet jij zelf net zo goed. Ik ben het gewoon zat en plaatste een TR wat de mods ermee doen mogen ze zelf weten.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:50 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje dingen raden met een saucijzenbroodje van achter mn pc, redelijk onschuldig
je lult zo krom, raden is geen vertrouwelijke informatie, dan is het gewoon radenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat weet jij zelf net zo goed. Ik ben het gewoon zat en plaatste een TR wat de mods ermee doen mogen ze zelf weten.
Als ik nu een ellenlang technisch verhaal ophang over waarom leeell dat helemaal niet kan, is het dan goed?quote:
Nee. Uitleg hoe die het weet, voldoet. De rest boeit me niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als ik nu een ellenlang technisch verhaal ophang over waarom leeell dat helemaal niet kan, is het dan goed?
Oke.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef leeell het volgende:
[..]
je lult zo krom, raden is geen vertrouwelijke informatie, dan is het gewoon raden
Blijkbaar is het alleen raden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Uitleg hoe die het weet, voldoet. De rest boeit me niet.
-quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Opzich niet zo raar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar is het alleen raden.
Of gewoon niets, natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:53 schreef leeell het volgende:
het was cochleair of een zeeschelp aan je oor, meer opties had ik niet
wacht, het stond in me DM ookquote:
Dat zijn gewoon standaard dingen. Bijna iedereen met weinig verstand van computers gebruikt overal hetzelfde wachtwoord, omdat ze niet weten dat het gevaarlijk is. En zo zijn er wel meer van die dingen. Leeell speelt daar gewoon op in als een goede troll... Over het implantaat, dat kan geraden worden met een beetje hulp van wikipedia, of heb je ergens neergezet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |